Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-21, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Nu har jag aldrig använt tinder men jag skulle säga att med 99% sannolikhet så har det inte gått till så.

1. Man matchar med folk man är sexuellt intresserad av, det är det uttalade syftet med tinder, appens raison d’être. Det finns inga platoniska vänskapsrelationer på tinder.

2. Sannolikheten att den här översexualiserade blattebruttan skulle lägga ut en sådan bild på TINDER, eller någonstans, är lika med noll.

Du har aldrig använt Tinder men vet minsann säkert hur det går till där bland översexualiserade blattar...

Är du en konstinstallation?
Citera
2021-09-21, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Ok så du menar alltså att tjejen har lagt ut en bild där hon typ ser snygg ut. Och du sexualiserar då 16 åringen och tänker att Bali måste ha gjort likadant, det kan inte ha varit vänskapligt. Det säger mer om dig än om Bali.

Det är också som jag skrivit förut vad jag tror en av två anledningar till den vedervärdiga uppmärksamheten kring detta. Kvinnor och män feminist eller inte gillar att sexualisera och och gotta sig åt unga tjejer/äldre män och vice versa. Den andra anledningen är ren politisk smutskastning.
Tinder är en uttalad raggningssajt. Tror du på riktigt att HB superlajkar en sexig liten brutta som gillar korta kjolar, bara rent ”vänskapligt”?
Citera
2021-09-21, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Immelman
Du har aldrig använt Tinder men vet minsann säkert hur det går till där bland översexualiserade blattar...

Är du en konstinstallation?
Jag har rätt många kompisar som använder det.
Citera
2021-09-21, 18:11
Medlem
Citat:
Tinder är en uttalad raggningssajt. Tror du på riktigt att HB superlajkar en sexig liten brutta som gillar korta kjolar, bara rent ”vänskapligt”?

Han känner ju henne sen innan och finns på plattformen. Hon kanske skrev till honom där ngn hälsning och han svarar med en like eller whatever. Dessutom vet du ju inget om den bildens karaktär. Allt det här handlar ju i ditt fall bara om dina egna snuskiga fantasier.

Så tror jag det är för många. Sen får Bali klä skott för det på sociala medier då folk för utlopp för sitt snusktänk och pöbelhat. Som när man utan bevis offentligt högg handen av en påstådd tjuv på medeltiden och alla andra som själva stulit står bredvid och skriker och viftar med högafflar.
Citera
2021-09-21, 18:12
Medlem
Jag set inte hur detta skall kunna läggas ner --- inte innan Jul
Vi har nämligen den stinkande Byken i Malmö där det talas om 12 stycken ( så långt ) rätt eller fel.
Det kan man tycka har perifer relevans men det är samma " Gubbar " ...Patriarkatet ...säger väl en del .. som fumlar runt med internutredningen som är Pausad eller Obefintlig i HB fallet
Frågar ni mig är detta den sk " Toppen av Isberget " med den människosynen partiet har eller i vart fall har haft.

Allmänintresset är ju Bauta stort .. Jag kan inte tänka mig att det är annat än en " Deal Breaker " om en Åklagare inte ger sken av en Ordentligt utredning i vart fall. Vilket ett snabbt nedläggande utan kommentarer innebär.. .Jag tror det blir en Shit Storm i synnerhet när det hörs om 60000 kr / månaden till Den då gärningsmannen i Malmö..Utan han gör ett handtag .. Jag tror inte Svensson eller Kvällspressen går på den lätta. Blir liv i luckan skulle jag tro.

typ frågar Åklagaren " Hur mycket var det i det Bruna kuvertet ? "
Citera
2021-09-21, 18:13
Medlem
mvpys avatar
Citat:
Han känner ju henne sen innan och finns på plattformen. Hon kanske skrev till honom där ngn hälsning och han svarar med en like eller whatever. Dessutom vet du ju inget om den bildens karaktär. Allt det här handlar ju i ditt fall bara om dina egna snuskiga fantasier.

Så tror jag det är för många. Sen får Bali klä skott för det på sociala medier då folk för utlopp för sitt snusktänk och pöbelhat. Som när man utan bevis offentligt högg handen av en påstådd tjuv på medeltiden och alla andra som själva stulit står bredvid och skriker och viftar med högafflar.

Fast det är ju inte så Tinder funkar. Man kan inte skriva till någon utan att ha matchat. Och för att matcha måste man lajka. Sluta leda diskussionen till sånt här trams och läs på lite
Citera
2021-09-21, 18:16
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ets03748
Det finns en tjej som anklagar Hanif Bali. Någon mer hittar jag inte. Kan du belägga ditt påstående med fakta?

Givetvis.
Enligt källor till Dagens ETC ska det röra sig om flera olika flickor under lång tid.
Citera
2021-09-21, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mvpy
Fast det är ju inte så Tinder funkar. Man kan inte skriva till någon utan att ha matchat. Och för att matcha måste man lajka. Sluta leda diskussionen till sånt här trams och läs på lite

Dom kanske medvetet ”matchade” tidigare på tinder för att få kontakt där av någon anledning. Ett tidigare svar här angav ju att det var vanligt att tjej och killkompisar likar på tinder av olika skäl.

Dessutom, Om Bali ville ragga på tjejen vid detta tillfälle behöver han ju inte tinder eftersom han ju redan känner henne och träffar henne i verkligheten. Det som är rent trams är att tinderlike skulle betyda något annat än vad man själv läser in.
Citera
2021-09-21, 18:18
Medlem
***s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Givetvis.
Enligt källor till Dagens ETC ska det röra sig om flera olika flickor under lång tid.
På vilket sätt är det fakta?
Citera
2021-09-21, 18:20
Medlem
Citat:

Jag tror inte att det var en snuskig bild, men rätt säkert en utmanande, sexig bild. Tjejen ska ju ha lagt ut utmanande bilder på twitter, då lär hennes tinderbilder inte vara särskilt modesta.
Citera
2021-09-21, 18:20
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ***
På vilket sätt är det fakta?

Det har publicerats i en tidning med ansvarig utgivare och gott renommé. Inget tyder på att ETC:s uppgifter skulle vara falska.
Citera
2021-09-21, 18:21
Medlem
chuckprinces avatar
Citat:
Han pratar ju om sexuell posering. Det är väl rimligen alltid olagligt att inneha sexuella bilder av barn under 18.

Puh

(FB) Hanif Bali (M) anklagas för olämpligt sexuellt beteende mot flicka under 18 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in