Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-10-15, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Fast du kan ju inte må bra. Jag sökte efter Christian Bauers Facebook och kunde inte hitta sidan och frågade om någon kunde ta en skärmdump. Genast är jag ute efter att avslöja era identitetett skriver någon. Har noll intresse av er som skriver här men att förtala en person såhär utan att lägga fram bevis är helt förkastligt!

Men lilla vän. Om du går in på hans namn så är det den första smilfinken den rätta personen. Tror även en sådan som du klarar av det. Och du tjatar om bevis hela tiden?! Detta är information ingen rättegång. Och noll intresse av oss som skriver här!? Ändå ifrågasätter du oss.
Tiden får utvisa.
Citera
2021-10-15, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
https://m.imgur.com/a/62SP4Hs

Nu åkte skämskudden fram, vilken normalt funtad vuxen person skriver ”HON ÄR MITT ALLT ❤️❤️❤️”. Bara det är en enormt stor varningsklocka!

Nu står det ju mina barn, barnbarn och HON. Inte endast HON! Och vad är det för brottsligt med det? Inget att ta fram skämskudden för
Citera
2021-10-15, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Nu står det ju mina barn, barnbarn och HON. Inte endast HON! Och vad är det för brottsligt med det? Inget att ta fram skämskudden för

Inte brottsligt, men omoget, obehagligt, avskräckande, avtändande. Särskilt med tanke på Cs bagage.
Citera
2021-10-15, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Inte brottsligt, men omoget, obehagligt, avskräckande, avtändande. Särskilt med tanke på Cs bagage.

Ja, sexig är inte direkt det första man tänker när man ser hans äckliga leende.

PW själv är en skapligt tantig, osexig och rätt töntig föredetting - de förtjänar varandra.
Senast redigerad av Realdoll00 2021-10-15 kl. 21:22. Anledning: Fel ord
Citera
2021-10-15, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Men lilla vän. Om du går in på hans namn så är det den första smilfinken den rätta personen. Tror även en sådan som du klarar av det. Och du tjatar om bevis hela tiden?! Detta är information ingen rättegång. Och noll intresse av oss som skriver här!? Ändå ifrågasätter du oss.
Tiden får utvisa.

Ja, gud så töntigt att inte "hitta" CB om Juttan inte är blockad förstås.
Citera
2021-10-15, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Ja, gud så töntigt att inte "hitta" CB om Juttan inte är blockad förstås.

Eller hur! Om inte Juttan är CB.
Är helt övertygad att CB är inne här och läser.
Han är en ulv I fårakläder. E
Citera
2021-10-15, 22:27
Medlem
Citat:

Ligger något i det du säger! Har följt den här tråden länge nu och läst ett och annat. Det är ju en profil här på FB som blivit omnämnd som C i kommentarerna på Ps blogg. En del inlägg i denna tråd från just den personen och de som tar Cs parti har av en eller annan anledning plockats bort.
Citera
2021-10-16, 09:48
Medlem
Citat:

Jepp - PW får inte det hon ser...

Hans 5-stjärniga inlägg på Gynnings Instagram ligger kvar och jag tror minsann herr B inte kommer att ta bort den kommentaren, bara för att få uppmärksamhet.

Hela altet påminner om när jag och ett gäng tjejkompisar blev raggade på av samma kille och 4/5 visade tydligt på ett NEJ men den 5:e tjejen han var på nappade...

Han verkar ju ha kämpat länge och nu fått jackpot - PW däremot nöjer sig tydligen med andras left overs eller ratade objekt.
Citera
2021-10-16, 15:03
Medlem
Tänk vad fint det lät i något av de första programmen i sista säsongen, när Pernilla sa att man inte fick träffa folk, resa osv med tanke på pandemin. Det sket ju sig ganska direkt - hon träffar ju folk på samma sätt, som tidigare. Inte för att jag trodde något annat, men hon lever verkligen som hon själv vill och tar absolut ingen hänsyn till någon annan.
Citera
2021-10-16, 15:09
Medlem
Men nu kan det ju faktiskt vara så att denna karl verkligen är helt galet kär och älskar Pernilla, och även att såklart Pernilla känner likadant. Bara För att han har varit Si och så mot kvinnor och haft många tjejer, betyder inte det att han är densamme idag....? De flesta i vuxen ålder har väl "lekt av sig" innan man hittar rätt... Så otroligt barnsliga många är här....
Citera
2021-10-16, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morningnurse
Men nu kan det ju faktiskt vara så att denna karl verkligen är helt galet kär och älskar Pernilla, och även att såklart Pernilla känner likadant. Bara För att han har varit Si och så mot kvinnor och haft många tjejer, betyder inte det att han är densamme idag....? De flesta i vuxen ålder har väl "lekt av sig" innan man hittar rätt... Så otroligt barnsliga många är här....

Glöm inte den lilla detaljen att vi pratar om en man som är 55 år och som levt på samma sätt fram tills att P dök upp…
Citera
2021-10-16, 15:46
Medlem
Lyssnade i veckan på PW och SW.
Slog mig när jag lyssnade att PW inte kan lyssna på när Sofia när hon berättar om en film på Netflix. Hon ville hellre berätta om sina barns brev som dom skrev till henne när dom var små. Hon har verkligen hybris.
Allt handlar verkligen om henne.
Märklig TJÄJ!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in