2021-11-11, 15:29
Medlem
Jaggermeisters avatar
Den hr jvla BodyASS r s grymt otrevlig mot hela communityt hr.. Du vet att ALLA hatar dig va?

Fyfan fr att vara i din nrhet..
Citera
2021-11-11, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Den hr jvla BodyASS r s grymt otrevlig mot hela communityt hr.. Du vet att ALLA hatar dig va?

100 %
Vad vill han med denna? Jo, att han SJLV r det han sger andra vara. Han r en liten mnniska
Citera
2021-11-11, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bodyfass
Det finns mnga studier som visat att light/zero lsk ger diabetes och stroke, tydligen r dom inte sockerfritt eller s r det nt mne som orsakar diabetes. Hr har du en klla: https://dagensdiabetes.se/index.php/...vanligt-vatten

https://www.svt.se/nyheter/vetenskap...typ-2-diabetes

Idioten dricker pepsi och ltsas vara top coach och p det kritiserar alla andra coacher och deras metoder. Sen pstr en av dom att med 150mg testo i veckan rcker gott o vl om man vill tvla i hg niv 150mg r trt doser.

Socker och andra sockerfria alternativ r ju sta och r d i samma kategori enligt mig, s det lter helt logiskt att de kan ge dig diabetes och andra sjukdomar som kan tillskrivas socker, precis som sarms och andra anabola substanser som inte ens r hormoner kan stnga ner dig d det binder/pverkar samma receptorer.

Du lr inte g upp i vikt av stningsmedlet givetvis d det r fritt frn kalorier/lgt med kalorier men fr du nn sjukdom s kan du vl bli fet pga det.
Senast redigerad av LotN 2021-11-11 kl. 22:10.
Citera
2021-11-11, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister

hahahaha ut med dina knslor bara!
Citera
2021-11-11, 22:17
Bannlyst
Kosttillskott tillsammans med AAS r det optimala. "Det r annars som att kra turbo bil utan turbo"
Den som hvdar att det inte stmmer har nog inte s mycket vana vid kroppsbyggning.

Sjlvklart finns de kosttillskott som inte r nyttiga.
Men den som sger att man inte ska kra proteiner eller aminosyror eller till exempel omega 3 samtidigt som man kr steroider den personen ska nog lsa p lxan lite bttre.
Citera
2021-11-12, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torran

Bodyfass har helt rtt i det han sger, det finns tyvrr kosttillskott som r skadliga fr dig om du inte har koll. Finns produkter med t.ex diverse prohormoner och jag har till och med sett pwo-er med den cancerframkallande PPAR-antagonisten GW-501506 som 14-ringar trycker i sig.

Mvh
Torran

Det FINNS ja, men det som nmnts r i princip proteinshakes och aminosyror.
Citera
2021-11-12, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Socker och andra sockerfria alternativ r ju sta och r d i samma kategori enligt mig, s det lter helt logiskt att de kan ge dig diabetes och andra sjukdomar som kan tillskrivas socker, precis som sarms och andra anabola substanser som inte ens r hormoner kan stnga ner dig d det binder/pverkar samma receptorer.

Du lr inte g upp i vikt av stningsmedlet givetvis d det r fritt frn kalorier/lgt med kalorier men fr du nn sjukdom s kan du vl bli fet pga det.

r det smaken som ger dig blodsockerpslag? diabetes? fetma?

Nej det r sklart hur stora mngder du stoppar i dig, jmfr 50gram socker och 0.1g socker. Dr r logiken...
Citera
2021-11-12, 05:18
Medlem
Att aspartam hjer sockret mkt r rent skitsnack

Sett en gubbe med diabetes dricka hel flaska 1.5l cola zero han hade sockermtare p kroppen.
Det hjdes knappt ngot nstan.

Han sa kom imorgon, sagt och gjort.
Han drack en vanlig cola 1.5l d hjdes sockret ngot helt galet

Han hade 5.6-5.7 ifrn start bda tillfllen
30minuter senare runt 6 p zero
30minuter senare p vanlig cola ver 11, nstan 12 11,7 om jag minns rtt.

Det kade helt galet mkt med vanlig socker Cola.
Zero inget kan man sga.

Han hade Specialmtare & sensor i kroppen ifrn VC som mtte vrdet. Den satt flera dagar p hans kropp
Han sttte bara en grej p sensorn s fick han vrde direkt i siffror.

Det var skrmmande se skillnaden faktiskt
Citera
2021-11-12, 05:28
Medlem
torran

cardanine fr du inte cancer av i rekommenderad dos som mnniska

Den studien gjordes i rttor och var doserat 400x s hgt som mnniskans dos.
Det finns inga bevis p att normal dos cadanine ger mnniskan cancer , glm det bara.
Vet flera fighters och andra som tagit det flera r . De r friska.
Citera
2021-11-12, 08:14
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staynow
torran

cardanine fr du inte cancer av i rekommenderad dos som mnniska

Den studien gjordes i rttor och var doserat 400x s hgt som mnniskans dos.
Det finns inga bevis p att normal dos cadanine ger mnniskan cancer , glm det bara.
Vet flera fighters och andra som tagit det flera r . De r friska.

Du r inte alls plst, cancerutbrottet var extremt utver den hga dosen.

Du sprider falsk fakta och r farlig att lyssna p!
Citera
2021-11-12, 12:27
Medlem
Synd att hela trden diskuterar ngot helt annat n mnet. Tycker den hr podden frtjnar att belysas med viss kritik men det r ju ingen id nr ni lgger 3 sidor p att diskutera helt off topic saker.

ON TOPIC:
Jag tycker det verkar som att Johan har en personlig vendetta mot coacher som lyckats bttre n vad han har gjort. Nu vljer han att "TRDA FRAM" och "HNGA UT" alla fr hur ngra f avhoppade atleter beskriver sina coacher. Jag tycker det r ett intressant mne, och vldigt mnga i Sverige kr fr mycket grejer mot fr vilken niv dom tvlar p... Men jag tror inte det r rtt stt att n ut till massan genom att gra ett "anonymt" konto p IG som ska hnga ut folk (Snackar om kontot "Noccotenoren" som tillhr Johan eller ngon av hans sm stjrtgossar).
Citera
2021-11-12, 13:00
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av concertasoc
Synd att hela trden diskuterar ngot helt annat n mnet. Tycker den hr podden frtjnar att belysas med viss kritik men det r ju ingen id nr ni lgger 3 sidor p att diskutera helt off topic saker.

ON TOPIC:
Jag tycker det verkar som att Johan har en personlig vendetta mot coacher som lyckats bttre n vad han har gjort. Nu vljer han att "TRDA FRAM" och "HNGA UT" alla fr hur ngra f avhoppade atleter beskriver sina coacher. Jag tycker det r ett intressant mne, och vldigt mnga i Sverige kr fr mycket grejer mot fr vilken niv dom tvlar p... Men jag tror inte det r rtt stt att n ut till massan genom att gra ett "anonymt" konto p IG som ska hnga ut folk (Snackar om kontot "Noccotenoren" som tillhr Johan eller ngon av hans sm stjrtgossar).

Du menar johanbulten coachen? Som har en massa diskbrck i ryggen och ser ut som en valross?

Hans s kallade kunskap r ett stort skmt. Sett hans scheman till flera olika klienter pinsamt dligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in