Citat:
Igen, du försöker förminska mina åsikter men bölar när jag kallar dig feg. Klarar du inte av att diskutera så gå tillbaka till ditt safe space.I svepande termer kastar du in andra företeelser som stöd för att backa upp din egen föreställning om IKEA. Jag fattar allt du skriver, men till skillnad från dig ser jag stora brister i ditt resonemang. Du väljer, som en genusvetare skulle gjort, alla delar som du tycker är fel och förstorar upp dem till något större.
Vintermust kallar de inte drycken. Det är Apotekarnes som har den produkten
https://www.citygross.se/images/prod...4-29.jpg?w=300
IKEA kallar sin julkollektion (ja de använder jul som namn) för Vintersaga och den innehåller mycket fler delar än drycken. Förmodligen tillåter inte den som äger rättigheten till julmustessensen att man sätter julmust som en underrubrik. Därför har de mest sannolikt valt att ge drycken namnet Svensk festdryck. Övriga produkter i julkollektionen Vintersaga är: lussebullar, julkalender, pepparkakor, chokladkaka, saftglögg och skumgodis.
IKEA gör ett krasst kommersiellt beslut när de tar fram denna julkollektion. Likaså gör de ett krasst kommersiellt beslut när de väljer att signalera mångfald i reklamen. De räknar med att fler gillar det än som ogillar det och de har garanterat rätt. Personligen skiter jag i deras och andras reklam i lika hög grad som jag inte bryr mig om vilket kön du har eller inte har.
Världens bästa land är också ett svepande argument. Man brukar säga att det funnits i säck innan det kom i påse. Det var bara en fråga om tid innan Sverige skulle utvecklas till vad det egentligen alltid har varit i själen. När jag växte upp lamslog det kalla kriget mellan Sovjet och USA i princip hela världen. I Sverige hände inget förutom att man sjösatte en usel pensionsreform och beskattade människor på ett hutlöst sätt. Italienare, och finländare togs in som arbetskraft och bildade egna mindre samhällen i samhället. IKEA började sedermera sälja bokhyllan Billy på postorder och var inte särskilt jultillvända.
Du ser det du vill se, men vet ingenting om det du inte upplevt.
Vintermust kallar de inte drycken. Det är Apotekarnes som har den produkten
https://www.citygross.se/images/prod...4-29.jpg?w=300
IKEA kallar sin julkollektion (ja de använder jul som namn) för Vintersaga och den innehåller mycket fler delar än drycken. Förmodligen tillåter inte den som äger rättigheten till julmustessensen att man sätter julmust som en underrubrik. Därför har de mest sannolikt valt att ge drycken namnet Svensk festdryck. Övriga produkter i julkollektionen Vintersaga är: lussebullar, julkalender, pepparkakor, chokladkaka, saftglögg och skumgodis.
IKEA gör ett krasst kommersiellt beslut när de tar fram denna julkollektion. Likaså gör de ett krasst kommersiellt beslut när de väljer att signalera mångfald i reklamen. De räknar med att fler gillar det än som ogillar det och de har garanterat rätt. Personligen skiter jag i deras och andras reklam i lika hög grad som jag inte bryr mig om vilket kön du har eller inte har.
Världens bästa land är också ett svepande argument. Man brukar säga att det funnits i säck innan det kom i påse. Det var bara en fråga om tid innan Sverige skulle utvecklas till vad det egentligen alltid har varit i själen. När jag växte upp lamslog det kalla kriget mellan Sovjet och USA i princip hela världen. I Sverige hände inget förutom att man sjösatte en usel pensionsreform och beskattade människor på ett hutlöst sätt. Italienare, och finländare togs in som arbetskraft och bildade egna mindre samhällen i samhället. IKEA började sedermera sälja bokhyllan Billy på postorder och var inte särskilt jultillvända.
Du ser det du vill se, men vet ingenting om det du inte upplevt.
Sverige var bäst i världen. Men självhatade cucks har nu givit bort landet och vi har nu flest skjutningar i Europa. Du säger att har hängt med i utvecklingen från Saltkråkan till Rosengård - men du vägrar erkänna vad som hänt. Det är skillnaden mellan dig och mig. Vänsterblivna som vurmar för invandringen och som hellre ser att islamiseringen fortsätter än att ge kritiker rätt är varför vi ser allt mer islamisering överallt. Regeringen, media, företag lägger in högre växel för att försöka blidka invandrare i hopp om att de ska bli snälla. Och det är på våran bekostnad. Ikeas namnval är bara EN i en LÅNG RAD av åtgärder.
Du kan blunda och låtsas inte förstå vad som händer. Jag hoppas du blir berikad av din egen politik; öppna ditt hjärta.