Nån skrev om nån fotbollsspelare som fick andningsproblem.
Så jag sökte lite och det är inte ovanligt att jag hittar svar på varför såna bieffekter finns... men jag hittar dock aldrig sånt genom listan över bieffekter som vaccinerna som baseras på nanopartiklar skapar.
Men om man läser i tex. denna :
http://arbetsochmiljomedicin.se/kan-...averka-halsan/
så ser man tydligt att problemet med nanopartiklar är att dom kan täppa till lungornas minsta hål och även ta sig igenom barriärer i hjärnan och i hjärtat.
Blodproppar är en bieffekt av nanopartiklar men inte fan har vaccintillverkarna varit ärlig i deras listor över bieffekter.
Myndigheter som Kemikalieinspektionen har ju andra bieffekter listade för nanopartiklar så visst har vaccintillverkarna gjort en medveten miss när dom listade bieffekterna.. eftersom folk hade tvekat om dom fick läsa listan över bieffekter som nanopartiklar kan orsaka.. som blodproppar, hjärtinfarkt och DNA-skador = missbildade barn om du planerar att skaffa sån nån gång.
Självklart hade folk inte tagit vacciner om det står hjärtinfarkt och risk för missbildning av ofödda döttrar och söner. Då hade folk varit lite mer skeptiska.
Så folk får inte veta sanningen helt enkelt eftersom dom var för okapabla för att studera Kemikalieinspektionens rapport om små partiklar och stora faror.. eller vad rapporten nu heter.
Folk hade alltså behövt studerat lite mer i myndigheters utredningar för att se att det fanns fler bieffekter som vaccinbolagen valde att inte lista men som bevisen säger att dom händer för fullt.. och är rena bieffekter från nanopartiklar.
Att covid har varit känt för att skapa andningsproblem väcker ju frågan om det kanske handlar om nanopartiklar från första början och att folk blir infekterade av mekaniska nanovirus som täpper till lungorna och skapar ett covidfall som behöver injiceras med mer nanopartiklar som skapar andningsproblem och blodproppar enligt dom som utrett vilka bieffekter som nanopartiklar har.