Flashback bygger pepparkakshus!
2021-12-14, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Internetsnubbe
Du är inte kapabel.
Du skriker som en kärring över halva sthlm, går till snuten och sen en gnälltråd på nätet, över samma situation.
Nu en iskall mördare som ska knäppa folk och riskera livstid 😅👌
Börja träna någon kampsport så slipper du skrika "släpp mig" och att planera mord

Du hade nog inte varit så tuff om 5 vakter hoppat på dig, men du sitter väl bara hemma och runkar på helgerna
Citera
2021-12-14, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LosOrroz
För någon helg sedan blev jag misshandlad av ett gäng ordningsvakter.
En vän till mig blev utkastad från en nattklubb för att påståtts vara för full. Jag tog min vän i försvar och började argumentera med vakten och vädjade att han skulle ändra sitt beslut. När vi kommer till utgången drar han ut mig från stället och säger åt mig att lämna platsen. Jag påpekar att jag och min vän betalat 400 spänn för att komma in på stället och att det inte finns några belägg för att kasta ut mig. Efter någon minuts argumenterande tar vakterna ett kraftigt grepp om mina armar, jag skriker ”släpp mig” och försöker dra mig loss. Då säger den ena vakten ”du har slagit en ordningsvakt”, vilket var en ren och skör lögn. Jag skriker åt vakten att sluta ljuga. Vakterna trycker då upp mig mot en skylt, drar min Axel ur led bryter nästan min tumme. Jag skriker så hela Stureplan hör.
Polisen kommer med piketbuss, jag får handfängsel och skjutsas till gullmarsplan.
Väl inne i polisbilen berättar jag vad som hänt för polisen, som ber mig vara tyst och vara tacksam för att jag slipper åka in i häktet. Jag frågar polisen om de kan köra mig till SÖS, men det hade de inte tid med och släpper av mig med armen helt förstörd. Hatet och ilskan inom mig börjar växa, trots det tar jag mig till SÖS som hade över 100 patienter före mig och rekommenderar mig att åka till ett annat sjukhus. Efter några timmars väntetid får jag mina skador dokumenterade, men hatet inom mig har inte lämnat mig.
Jag har gjort en polisanmälan av situationen men misstänker att de kommer komma undan. Har därför tänkt förbereda mig för att utföra straffet på egen hand. Har inga kriminella kontakter så behöver leta reda på någon som kan lösa en lätt pistol. Vad tycker ni jag ska göra? Bör jag straffa eller skona denna onda varelse?
Göm en lång kniv på dig nästa gång.
Citera
2021-12-14, 18:20
Medlem
Citat:
Du hade nog inte varit så tuff om 5 vakter hoppat på dig, men du sitter väl bara hemma och runkar på helgerna

Jag hade inte anmält och planerat hämnd samtidigt och riskera att träffa plitar varje dag + vara definitionen av en golare. Hur länge hade du orkar det?
Citera
2021-12-14, 18:21
Medlem
Troublezzzs avatar
Jag ser redan fram emot P3 Dokumentär om Flashbackmordet där de beskriver hur ett tjugotal FB-användare hetsade en störd användare till mord. Eftersom jag själv vill intervjuas kommer jag nu agera ängel i tråden och göra allt jag kan för att hindra mordet.

NEJ, gör det inte! Tänk på att han kanske har barn. Tänk på att han är någons barn. Skriv istället ner dina känslor och skicka ett brev till honom. Då kommer ni båda gå stärkta ur händelsen och göra världen till en bättre plats.

Till eventuella dokumentärmakare: skicka ett PM till mig för intervju.
Citera
2021-12-14, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenPP
Det är ändå ställets ägare som är ansvariga för de anställts just där.

Må så vara, men det är ju inte ställets fel att de tillfälligt placerade vakterna misshandlar folk?
Citera
2021-12-14, 18:29
Medlem
NukeTheWhaless avatar
Citat:
Må så vara, men det är ju inte ställets fel att de tillfälligt placerade vakterna misshandlar folk?
Jo, det är det. Arbetsgivaransvar.
Citera
2021-12-14, 18:31
Medlem
Det är väl inget som bör skrivas i ett forum som detta.
Gör i tysthet som du själv känner, men var beredd att ta konsekvensen, men blanda inte in andra i ditt personliga dilemma med en vakt.
Att polisanmäla hjälper knappast. Polisen skyddar vakterna så det är helt meningslöst.
Det bästa är att släppa det och lev vidare.
Citera
2021-12-14, 18:33
Medlem
Man får ta det för vad det är 😁
Snarare du som suger av storebror (halsknull) som ser vakter som annat än busar och försöker föra diskution med de 😀
Efter det går du till snuten?
Nu nån dag senare varnar du för storebror när din världsbild är krossad bara lall
Citera
2021-12-14, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troublezzz
Jag ser redan fram emot P3 Dokumentär om Flashbackmordet där de beskriver hur ett tjugotal FB-användare hetsade en störd användare till mord. Eftersom jag själv vill intervjuas kommer jag nu agera ängel i tråden och göra allt jag kan för att hindra mordet.

NEJ, gör det inte! Tänk på att han kanske har barn. Tänk på att han är någons barn. Skriv istället ner dina känslor och skicka ett brev till honom. Då kommer ni båda gå stärkta ur händelsen och göra världen till en bättre plats.

Till eventuella dokumentärmakare: skicka ett PM till mig för intervju.

Att ha barn eller familj är inget skydd för att bli straffad.. Om någon hade våldtagit din fru, hade du tänkt på hans barn då?
Citera
2021-12-14, 18:37
Medlem
snivlems avatar
Citat:
För någon helg sedan blev jag misshandlad av ett gäng ordningsvakter.
En vän till mig blev utkastad från en nattklubb för att påståtts vara för full. Jag tog min vän i försvar och började argumentera med vakten och vädjade att han skulle ändra sitt beslut. När vi kommer till utgången drar han ut mig från stället och säger åt mig att lämna platsen. Jag påpekar att jag och min vän betalat 400 spänn för att komma in på stället och att det inte finns några belägg för att kasta ut mig. Efter någon minuts argumenterande tar vakterna ett kraftigt grepp om mina armar, jag skriker ”släpp mig” och försöker dra mig loss. Då säger den ena vakten ”du har slagit en ordningsvakt”, vilket var en ren och skör lögn. Jag skriker åt vakten att sluta ljuga. Vakterna trycker då upp mig mot en skylt, drar min Axel ur led bryter nästan min tumme. Jag skriker så hela Stureplan hör.
Polisen kommer med piketbuss, jag får handfängsel och skjutsas till gullmarsplan.
Väl inne i polisbilen berättar jag vad som hänt för polisen, som ber mig vara tyst och vara tacksam för att jag slipper åka in i häktet. Jag frågar polisen om de kan köra mig till SÖS, men det hade de inte tid med och släpper av mig med armen helt förstörd. Hatet och ilskan inom mig börjar växa, trots det tar jag mig till SÖS som hade över 100 patienter före mig och rekommenderar mig att åka till ett annat sjukhus. Efter några timmars väntetid får jag mina skador dokumenterade, men hatet inom mig har inte lämnat mig.
Jag har gjort en polisanmälan av situationen men misstänker att de kommer komma undan. Har därför tänkt förbereda mig för att utföra straffet på egen hand. Har inga kriminella kontakter så behöver leta reda på någon som kan lösa en lätt pistol. Vad tycker ni jag ska göra? Bör jag straffa eller skona denna onda varelse?

att som gäst "argumentera" med knogsläpare gör ju bara dig ännu mer efterbliven än va de är !! idiot !
Citera
2021-12-14, 18:38
Medlem
Det är fan självförnedrande att gå ut på clubb.. varför ens utsetta en för det. Man förstår ju att det bara är en tidsfråga tills man blir förnedrad av vidriga vakter. Man ger dom den chansen, då de har makt i det tillfället. Stötta inte det här vidriga systemet. Det är som helt okej för dom att diskriminera, det har blivit helt normalt, folk bara accepterar det, fortsätter springa ut och supa och låta sig va under dom vidriga vakters makt. Smöra, klä sig ''rätt, tillhöra visst kön eller ha ett viss utseende osv osv... bara för att va inne i en vidrig lokal.

Va kul det skulle va om folk bannade skiten.
Citera
2021-12-14, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattenpaflashback
I Sverige går det inte att slå tillbaka mot de som utsatt en, de är alltid i maktposition. Du måste lära dig av verkligheten, slicka uppåt & sparka nedåt ergo sum utsätt oskyldiga svenskar för brott, inget känns bättre i själen. Precis som andra redan skrivit tidigare kommer du inte göra ett skit, förutom att fantisera innan läggdags. Du är inte ensam, utsätt andra oskyldiga är enda lösningen, livets kretslopp.

Du har ingen aning om vem jag är eller vad jag gått igenom. Bara för att DU inte har stake att göra något sådant ska ju inte tro att alla är en laglydig stackare som dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in