Flashback bygger pepparkakshus!
2021-12-14, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LosOrroz
Du har ingen aning om vem jag är eller vad jag gått igenom. Bara för att DU inte har stake att göra något sådant ska ju inte tro att alla är en laglydig stackare som dig.

Du ska ju absolut inte mörda nån, så fall ta reda på vilka dom är och jävlas med dom utan att det nånsin går at bevis att det är du. Sicka hundbajs typ haha, Beställ på deras namn, gör deras liv till ett helvete ett tag. Så dom får känna på karma

Tänk att du gör det för deras bästa, lära dom en läxa ^^ så slipper du dålig karma kanske
Citera
2021-12-14, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puckatvarre
Skriv inte om det på forum. Vill du inte komma undan med brottet?

Låt pojkens fantasier vara i fred nu.

Ts: Du kommer inte göra något och hade sannolikt stirrat i backen om någon gav dig en örfil utanför donken.
Citera
2021-12-14, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riksompsykadeliska
Det är fan självförnedrande att gå ut på clubb.. varför ens utsetta en för det. Man förstår ju att det bara är en tidsfråga tills man blir förnedrad av vidriga vakter. Man ger dom den chansen, då de har makt i det tillfället. Stötta inte det här vidriga systemet. Det är som helt okej för dom att diskriminera, det har blivit helt normalt, folk bara accepterar det, fortsätter springa ut och supa och låta sig va under dom vidriga vakters makt. Smöra, klä sig ''rätt, tillhöra visst kön eller ha ett viss utseende osv osv... bara för att va inne i en vidrig lokal.

Va kul det skulle va om folk bannade skiten.

Håller med dig, det är därför någon måste göra något. Jag kan ta en kula för laget. Har inget att förlora.
Citera
2021-12-14, 18:45
Medlem
Kaffemedaffes avatar
När jag började läsa din trådstart så tänkte jag "är detta en sån tråd där det är uppenbart att TS utelämnar stora delar av berättelsen?".

Så var det.
Citera
2021-12-14, 18:45
Medlem
Kajahs avatar
Jag tycker du ska göra det. Du skulle göra samhället en tjänst.
Citera
2021-12-14, 18:47
Medlem
Citat:
För någon helg sedan blev jag misshandlad av ett gäng ordningsvakter.
En vän till mig blev utkastad från en nattklubb för att påståtts vara för full. Jag tog min vän i försvar och började argumentera med vakten och vädjade att han skulle ändra sitt beslut. När vi kommer till utgången drar han ut mig från stället och säger åt mig att lämna platsen. Jag påpekar att jag och min vän betalat 400 spänn för att komma in på stället och att det inte finns några belägg för att kasta ut mig. Efter någon minuts argumenterande tar vakterna ett kraftigt grepp om mina armar, jag skriker ”släpp mig” och försöker dra mig loss. Då säger den ena vakten ”du har slagit en ordningsvakt”, vilket var en ren och skör lögn. Jag skriker åt vakten att sluta ljuga. Vakterna trycker då upp mig mot en skylt, drar min Axel ur led bryter nästan min tumme. Jag skriker så hela Stureplan hör.
Polisen kommer med piketbuss, jag får handfängsel och skjutsas till gullmarsplan.
Väl inne i polisbilen berättar jag vad som hänt för polisen, som ber mig vara tyst och vara tacksam för att jag slipper åka in i häktet. Jag frågar polisen om de kan köra mig till SÖS, men det hade de inte tid med och släpper av mig med armen helt förstörd. Hatet och ilskan inom mig börjar växa, trots det tar jag mig till SÖS som hade över 100 patienter före mig och rekommenderar mig att åka till ett annat sjukhus. Efter några timmars väntetid får jag mina skador dokumenterade, men hatet inom mig har inte lämnat mig.
Jag har gjort en polisanmälan av situationen men misstänker att de kommer komma undan. Har därför tänkt förbereda mig för att utföra straffet på egen hand. Har inga kriminella kontakter så behöver leta reda på någon som kan lösa en lätt pistol. Vad tycker ni jag ska göra? Bör jag straffa eller skona denna onda varelse?

Jag vet, många ordningsvakter är riktiga jävla svin och jag har liknande erfarenhet från Gbg. Dom kan i stort sett göra vad fan dom vill och komma undan med det och det vet dom om och skrattar en rätt upp i ansiktet och mår så gott av att dom har fått visa sin makt.
Bra att du har gjort en polisanmälan så får du se var det leder, antagligen ingen vart
Tro mig, jag vet känslan av att vilja hämnas på samma sätt men då var det en väns lillebror (som INTE var kriminell för att vara tydlig) som blev knivmördad och personen som gjorde det kom undan. Men vad händer sen, om man hämnas? Man måste tänka på konsekvenserna och om det är värt det? Har man inget att leva för så kan det vara värt det, annars är det absolut INTE värt det. Du förstör ditt och dina anhörigas liv för alltid och även personens anhöriga som är oskyldiga, så ta ut din aggression på annat sätt. Slå, sparka på saker och skrik rätt ut.
Citera
2021-12-14, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riksompsykadeliska
Du ska ju absolut inte mörda nån, så fall ta reda på vilka dom är och jävlas med dom utan att det nånsin går at bevis att det är du. Sicka hundbajs typ haha, Beställ på deras namn, gör deras liv till ett helvete ett tag. Så dom får känna på karma

Tänk att du gör det för deras bästa, lära dom en läxa ^^ så slipper du dålig karma kanske

Haha, vad är det där för dagistips?
Är du 12 år?
Citera
Medlem
halaltarzans avatar
Verkar ju som vakten som kastade ut TS hade hyffsad bra personkännedom ändå.
Citera
Medlem
Citat:
Håller med dig, det är därför någon måste göra något. Jag kan ta en kula för laget. Har inget att förlora.

Även om dom förtjänar en kula så tänk på dig själv istället, va smart. Tänk att dom gav dig en läxa. Att du ska banna den där skiten och kanske gör den uppmärksam. En dokumentär om hur det verkligen funkar. Dold kamera. ta skit ett tag för att få en stor vinst sen. Gör dokumentären under en lång did, den ska bli skit bra.

Varför finns det inte ens redan? asså typ uppdrag granskning borde granskat den branschen. Hör av dig till dom så kanske du får din hämnd
Citera
2021-12-14, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
När jag började läsa din trådstart så tänkte jag "är detta en sån tråd där det är uppenbart att TS utelämnar stora delar av berättelsen?".

Så var det.

Och vilken information är utelämnad? Tomte..
Citera
2021-12-14, 18:50
Medlem
Citat:
Haha, vad är det där för dagistips?
Är du 12 år?

Haha tror inte det känns som en dagis lek när man är utsatt för det
Citera
2021-12-14, 18:51
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Och vilken information är utelämnad? Tomte..
Vill du att vi ska beskriva vad som hände? Lärde du dig inget av stryket du fick? Du kanske behöver mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in