Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-16, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nongming
Kan det vara så att Olof blev till under en porrfilmsinspelning?

Skulle vara för roligt för att vara sant. Finns det någon bild på hans "farsa" från Ekerö?
Citera
2021-12-17, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Mannen har fullt upp med att försörja mig. Arbetar som servitör på crepes & waffles och tar intensivkurser i spanska. Bor ute i Patio Bonito så är du beredd att komma hit kan vi ta en cerveza. Orkar inte hänga med alla gringos i el poblado.

Men snart är min spanska tillräcklig för att arbeta direkt för escobar inc igen.

Som sagt tog bilden samma dag som jag laddade upp den oklart varför det spelar någon roll duu ser att det är one world plaza med crepes 6 waffles och el corrall.

*Crepes&waffles anställer ingen utan arbetstillstånd, ännu mindre någon som inte kan spanska (och för info så ligger en servitörslön på ca 2300 SEK)

*Bilden är tagen en Söndag, inte Tisdagen den 7/12 som du påstår (bara att du frågar varför det spelar roll visar att du inte är i Medellin)

*Patio Bonito är Poblado, det är till och med en av de mest gringotäta delarna av Poblado så det är nog svårt att inte "hänga med alla gringos" där.

Men hey, tar mig 10 minuter i rusningstrafik att ta mig till Patio Bonito.
Jag tar med bärsen!

Någon adress/husnamn/lägenhetsnunmer/telefonnummer?

/Badis
Senast redigerad av badis 2021-12-17 kl. 09:45.
Citera
2021-12-17, 10:19
Medlem
Scientologys avatar
Olof ljuger din far George om vem som är en Tattarunge?

Citat:
JJag och Olof respekterar integirtet och privathet. Vi har inget behov att hänga ut folk som vissa andra tattare gör, speciellt när det är mentalsjuka som börjar stämma kreti och pleti.
Ja, en del tattare kanske hänger ut, andra tattare inte. Hur är det med dig då? Stämma kreti och pleti och hänga ut, är det en bra grej?
Olof Säger ju att George kallade honom för Tattarunge. Ska vi gissa att farsan vet vad han talar om? Eller ljuger han som en ärftlig egenskap?
Citat:
Gustafsson har även uneler ticlen juni 2009 till elen 13 maj 20 I I ofredat Olof Gustafsson genom att på ett hänsynslöst och systematiskt sätt uttala nedsättande och kränkande tillmälen och skällsord som "tattarunge", "juclesvin" och liknande.
https://www.docdroid.net/mnqmECU/sol...-27-pdf#page=3
  • Ljuger George också eller är det bara Olof som ljuger?
  • Olof hänger väl ut och kritiserar folk när han kommer åt?
  • Att hänga ut sin far för vapenbrott är väl att hänga ut?
Olof ljuger din far George om vem som är en Tattarunge?
Citat:
Nej det är för att det är massa galningar som vill besöka och andra tattare,
Citat:
detta är i Medellin inte fucking tattar-bogota mannen
Citat:
Är därför vi har en bunt tattare här som vägrar acceptera sanningen
En del använder ordet tattare som svordom. kanske kan de ha lärt sig hur ordet används på detta viset under sin barndom? Själv brukar jag inte använda ordet Tattare. Upprepar George något han själv hört under sin barndom och detta har sedan gått i arv?
Harv, varv arv arv?
Citera
2021-12-17, 10:53
Medlem
Master63s avatar
Juan Pablo Escobar, son till Pablo Escobar. Heter numera Sebastian Marroquin vad säger han, nån som vet ?
Citera
2021-12-17, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyanidkiller
Har haft ögonen på Tilli ett tag. Driftig som få, men verkar ha en förbannad otur.

Kan säkert bli föremål för Olofs nästa stämning.

Inte länge sedan han poserade med Olof utanför Allstar Gym. Verkar som de hade haft ett möte med Khamzat's Manager enligt vittnen på plats.

Tilli sågs gå in med Majdi Shammas, Olof, och Jack Hermanssons Manager på hotellet som ligger i direkt anslutning till gymmet.

Rykten säger även att Olof satt och påstod att han kunde fixa Jake Paul till Khamzat.

Jag har rätt djupgående kontakter inom MMA-Sverige.

Detta kan bli spiken i Olofs barbapappaformade kista.

Hoppas Daniel står vid sitt ord bara...

Har fått till mig att Olof vill lansera en ny cryptovaluta (inte Dietbitcoin) och ville då ha Khamzat eller/och Alexander Gustafsson som reklampelare.
Därav mötet.
Olof drog sig dock ur då han inte hade råd att betala de ca 500k som krävdes.

500k är i sammanhanget småpengar, sett till vilken reklam det hade gett Olof och hans lansering av hans nya cryptovaluta, sett till mängden följare Khamzat/Alexander Gustafsson har och den exponering han hade fått i exempelvis ESPN och även program som UFC Embedded och UFC Countdown osv.
Olof hävdade även att Jordan "Wolf of Wallstreet" Belfort skulle vara med på ett hörn vid lanseringen.

Så Olof drog sig alltså ur då han inte hade de pengarna som krävdes. Konstigt då han säljer tavlor m.m. för mångmiljonbelopp.
Senast redigerad av Person1988 2021-12-17 kl. 13:40.
Citera
2021-12-17, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988
Har fått till mig att Olof vill lansera en ny cryptovaluta (inte Dietbitcoin) och då ha Khamzat eller/och Alexander Gustafsson som reklampelare.
Därav mötet.

500k är i sammanhanget småpengar, sett till vilken exponering det hade gett Olof och hans lansering av hans nya cryptovaluta, sett till mängden följare Khamzat/ Alexander Gustafsson har och den exponering han hade fått i exempelvis ESPN och även program som UFC Embedded och UFC Countdown osv.
Olof hävdade även att Jordan "Wolf of Wallstreet" Belfort skulle vara med på ett hörn vid lanseringen.

Så Olof drog sig alltså ur då han inte hade de pengarna som krävdes. Konstigt då han säljer tavlor m.m. för mångmiljonbelopp.

Stämmer med senare uppgifter jag hört med.

Dock gällde mötet Olof hade med Majdi och Hermansson's manager en fight mot Jake Paul.

Olof påstod sig även redan haft KSI villig att möta Khamzat, samt att han varit i direkt kontakt med Jakes agent.

Inte långt efter att Khamzat fått reda på varför mötet skett utav Majdi utmanade han bröderna Paul på Twitter, vilket tydligen ska ha gjort brödernas management rätt förbannade.

Majdi trodde helt enkelt inte på Olof, därför blev det ingen fight mot Jake, om det någonsin funnits någon.

Därefter inleddes ett arbete, med Tilli som mellanhand för att få Khamzat (i första hand) att signa på en deal för att marknadsföra den nya crypton.

Det finns även en rätt sensationell nyhet kring Jakes fighter, jag inväntar dock konkreta bevis på detta rykte innan jag skriver om det.

Den nyheten kan vara föremål för att säljas till media enligt bekräftade uppgifter.

Dock måste sanningshalten i den nyheten först fastslås.
Citera
2021-12-17, 14:06
Medlem
Citat:
Mannen har fullt upp med att försörja mig. Arbetar som servitör på crepes & waffles och tar intensivkurser i spanska. Bor ute i Patio Bonito så är du beredd att komma hit kan vi ta en cerveza. Orkar inte hänga med alla gringos i el poblado.

Men snart är min spanska tillräcklig för att arbeta direkt för escobar inc igen.

Som sagt tog bilden samma dag som jag laddade upp den oklart varför det spelar någon roll duu ser att det är one world plaza med crepes 6 waffles och el corrall.

Om Olof är din vän försök att hjälpa han att gå ner i vikt, den gorgonzola fettma som Olof har kommer bli hans död om han inte går ner i vikt.

Ytterligare fördel är att han kommer kunna se sin egna penis och kanske kunna få en flickvän så slipper han gå till prostituerade!
Citera
2021-12-17, 14:22
Medlem
08-55331000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988
Har fått till mig att Olof vill lansera en ny cryptovaluta (inte Dietbitcoin) och ville då ha Khamzat eller/och Alexander Gustafsson som reklampelare.
Därav mötet.

500k är i sammanhanget småpengar, sett till vilken reklam det hade gett Olof och hans lansering av hans nya cryptovaluta, sett till mängden följare Khamzat/Alexander Gustafsson har och den exponering han hade fått i exempelvis ESPN och även program som UFC Embedded och UFC Countdown osv.

Citat:
Ursprungligen postat av Cyanidkiller
Stämmer med senare uppgifter jag hört med.
Dock gällde mötet Olof hade med Majdi och Hermansson's manager en fight mot Jake Paul.

Olof påstod sig även redan haft KSI villig att möta Khamzat, samt att han varit i direkt kontakt med Jakes agent.

Inte långt efter att Khamzat fått reda på varför mötet skett utav Majdi utmanade han bröderna Paul på Twitter, vilket tydligen ska ha gjort brödernas management rätt förbannade.

Majdi trodde helt enkelt inte på Olof, därför blev det ingen fight mot Jake, om det någonsin funnits någon.

Därefter inleddes ett arbete, med Tilli som mellanhand för att få Khamzat (i första hand) att signa på en deal för att marknadsföra den nya crypton.

Det finns även en rätt sensationell nyhet kring Jakes fighter, jag inväntar dock konkreta bevis på detta rykte innan jag skriver om det.

Den nyheten kan vara föremål för att säljas till media enligt bekräftade uppgifter.

Dock måste sanningshalten i den nyheten först fastslås.
Låter som om det skulle kunna vara Olofs planer! Bitcoin eller andra kryptovalutor verkar ju vara något Olof intresserat sig för lite djupare. Att han sen inte har pengar verkar ju snarast bekräfta att det är frågan om vår Mytoman-Olof.
Citat:
Ursprungligen postat av Waldorfskolan
OLAF™
Olaf, ja det kan ju förklara Olofs intresse för OLAF som Trademark, men det verkar inte ha gått som han ville, Olof K Gustafsson glömde väl bort att betala den boxadressen så posten studsade?
https://trademarks.justia.com/871/45/olaf-87145144.html
Kanske var OLAF avsett som ett trademark för att förverkliga Olofs Megalomana idéer? Läser man Trademarks, Statements Goods and Services, går det att ana lite kring Olofs galloperande vakendrömmar. Här verkar ingenting heligt så ett namnbyte är väl ingen högoddsare på sikt.
Intressanta aktörer i trademarkfältet OLAF annars, Disney och EU kommissionens anti-fraud enhet.

PATENT
2018 samma år som Dietbitcoin SCAM lanserades sökte Olof Kyros Gustafsson 2 patent kring Cryptocurrency. Kan det vara en uppfinningsrik metod för att försäkra sig om sin legala provision på en systematisk SCAM? https://patents.google.com/?inventor...ros+gustafsson

BITCOIN
Olof verkar ha sökt efter experter på kryptovalutor även på senare tid. Ja, sedan måste patenträttsinnehavaren naturligtvis ha sitt legala arvode. Det är inte bara Klarna som stängt ned betalningsvägarna för Olof Gustafsson / Escobar utan flera andra aktörer och konton se: https://twitter.com/relationsatwork/...61725641932801 Intresset för Bitcoin är uppenbart att säkra sig betalningsvägar för nya SCAMs.

MISC

Horan Olof K Gustavssons Fucking Biz. Att knulla upp så många som möjligt och att pimpa sig själv med kändisar, bilar och märkeskläder - Märkesgrejor som statussymboler. Vad är Horan utan allt pimp som smink?
Ja kryptovalutor verkar intressera vår Mytoman-Olof! Patent och varumärken, det var som fanken.
Senast redigerad av 08-55331000 2021-12-17 kl. 14:40.
Citera
2021-12-17, 14:55
Medlem
BigFatCones avatar
Verkar det inte lite som att Olof gärna skulle vilja vara ett patenttroll?
Citera
2021-12-17, 15:51
Medlem
Fanfars avatar
Nu försöker alltså Olof göra en grej över att han var på The History Tour med Trump och Bill O'Reilly som hölls i Amway Center i Orlando under helgen:

https://twitter.com/olof_gustafsson/...47809875861507
https://www.youtube.com/watch?v=hoJy__mp2GY

Försäljningen av biljetter gick tydligen inte speciellt bra.
Citera
2021-12-17, 16:29
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanfar
Nu försöker alltså Olof göra en grej över att han var på The History Tour med Trump och Bill O'Reilly som hölls i Amway Center i Orlando under helgen:

Så det var alltså det s.k mötet han hade med Trump
Citera
2021-12-17, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanfar

Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Så det var alltså det s.k mötet han hade med Trump

Tydligen.

Vad fick Olof (och andra) betala för biljetten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in