Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-29, 16:51
Medlem
100% att det är en brud som påstår en våldtäkt bara för att få fame/cash. Don V blev själv anmäld för våldtäkt av en psykopat brud. Eller så är det Locos fula brud som startat allt, hon är ju trots allt en golddigger.
Citera
2021-12-29, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lallorona123
Enligt häktesframställan från Sthlm TR målnr B17420-21:
Josef S*tt*rov är på sannolika skäl misstänkt för våldtäkt, 2021-11-06, Oxid Bar, Birger Jarlsgatan 33, Stockholms stad.

* = a

Någon som vet något mer om vad som hänt?

Undra hur hans flickvän Isabelle Gustafsson (bellliiis@instagram) mår. Josef e inte direkt känd för att vara trogen....
Jag kanske missminner mig men är inte det den där störda tjejen som försökte sätta dit Kinnaman för våldtäkt?

Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Josef Loco häktad för våldtäkt står det i rubriken.
Samma person. Loco är någon typ av artistnamn
Senast redigerad av brobertsta 2021-12-29 kl. 17:06.
Citera
2021-12-29, 17:17
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Jag tycker att det stinker falsk angivelse. Vi har sett det så många gånger förr, och detta är ännu ett fall i raden av påhittade våldtäkter.
Citera
2021-12-29, 17:30
Medlem
Här har vi ett annat toadrama på stockholmskrog: (FB) Kvinna pekade ut dömd turkisk sexbrottsling - kvinnan döms för falsk våldtäktsanmälan

Han hade nog åkt in så det sjöng om det, om det inte vore för att han spelade in det hela. Sicken brud.
Citera
2021-12-29, 17:40
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingeliping
100% att det är en brud som påstår en våldtäkt bara för att få fame/cash. Don V blev själv anmäld för våldtäkt av en psykopat brud. Eller så är det Locos fula brud som startat allt, hon är ju trots allt en golddigger.

Hans brud måste vara totalt hjärndöd, Loco knullar ju brudar till höger och vänster och hon väljer att stanna! Så din teori om golddigger stämmer.

Tror många tjejer skulle vilja ha rough sex med Loco, det är ju populärt bland många tjejer, kanske nått som gått överstyr?
Citera
2021-12-29, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brobertsta
Jag kanske missminner mig men är inte det den där störda tjejen som försökte sätta dit Kinnaman för våldtäkt?

Nej. Hon heter Bella Davis.
Citera
2021-12-29, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TempoRoid
Det som alltid händer, alltså. Jag vet inte hur många gånger jag hört av mannens lillebrorsa och hans vänner nu (som är i 20 års åldern) hur otroligt vanligt det är bland tjejerna att försöka sätta dit killarna för våldtäkt när dom ångrar sig dagen efter.

Det är rent utsagt farligt för män att ens gå i närheten av svenska kvinnor idag, de har blivit rejäla psykon utan empati.

Tycker det ska vara något års fängelse för att ljuga om sånt.

Det är inte kul att sitta häktad. Och definitivt inte om man är oskyldig
Citera
2021-12-29, 18:30
Medlem
Hur är Locos tjej en golddigger om hans firma omsätter lika mycket som en korvkiosk driven av scouter under sommarmånaderna (300k-499k) år 2020? Tänk då att vinsten brukar vara cirka 10 % av omsättningen.

Glöm inte att räntan är rekordlåg och att det är billigt att köpa saker på krediter.

Jag läser i protokollet att han är på sannolika skäl misstänkt för våldtäkt (det är den näst högsta misstankegraden), finns därmed med största sannolikhet ett brottsoffer som pekar ut honom och/eller annan teknisk bevisning. Här har åklagaren troligtvis på fötterna, men kom ihåg att en person ska räknas som oskyldig till motsatsen bevisas.
Senast redigerad av Autodidis 2021-12-29 kl. 18:43.
Citera
2021-12-29, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TempoRoid
Det är rent utsagt farligt för män att ens gå i närheten av svenska kvinnor idag, de har blivit rejäla psykon utan empati.
Utan att uttala mig om svenska kvinnors psykiska status överlag skulle det där vara ett lätt problem att undvika: Låt dem vara ifred!
Citera
2021-12-29, 18:40
Medlem
Citat:

Oj va fame och cash man får som våldtäktsoffer….
Citera
2021-12-29, 19:20
Medlem
mingtians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlerikss
Oj va fame och cash man får som våldtäktsoffer….

Eller hur, särskilt här i Sverige där skadestånden brukar vara så höga.

Troligare att det isf är Josef Loka som gjort det för Fame o Cash eftersom det där smutset i Malmö nästan fick en mille.
Citera
2021-12-29, 19:25
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Skönt att Flashback finns där folk har bättre koll än polisen som är insatta i ärendet och häktat honom på sannolika skäl....

Undrar också som personen ovan, hur får man "Fame och cash" som våldtäktsoffer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in