Är det nån som frågat SÄPO om varför dom inte kollar av stadsrådens hemhjälp osv?
Jag är feg. Ge mig några timmar att dra.
Jag fruktar statsmaktens våldsmonopol, typ Rysssland.
Skall bli skoj detta ser Framför mig Ygemans " Buset som göder den Kriminella ekonomin "
medverkan Knegar trafficking Nytt begrepp i den Svenska Vokabulären " Statsminister kriminalitet " inte med det sagt att det inte behövts förr.. i denna demokratin som aldrig kan förlora
Minns att vänsterradikal pressen hade en serie om de utländska experterna från E U som egentligen var Kazakstan + Vitryssland med Polska papper på Byggena kan det vara dom man såg på TV kröp under stängslet batterifabriken eller en svärm på samma gång genom vändkorsen
Hehheheheh Släpp sargen ... Lydnadsmedia får stora svårigheter " Wegswchauen " titta på andra hållet det skall bli kul detta... har redan börjat ljuga in sig i hörnet ..
I Sverige gäller Svenska Regler och svenska avtal .. Huerr kommer det sig att patrullen är där med Blåljusen ?? -- Hehheheheh
va ni överdriver och förstärker detta med ord som ska låta värre än vad det är. "Illegal arbetskraft" och "arbetare utan kollektivavtal". Det kan hända alla
Av erfarenhet från säkerhetsbranschen under många år kan jag säga att inget seriöst säkerhetsföretag skulle släppa in städpersonal i sina lokaler utan registerkontroll.
Att Säpo inte gör detsamma för skyddsobjekt som statsråd är oroväckande minst sagt.
Alltså man blir ju mörkrädd av den totala inkompetensen...
va ni överdriver och förstärker detta med ord som ska låta värre än vad det är. "Illegal arbetskraft" och "arbetare utan kollektivavtal". Det kan hända alla
Jo visst så e de ju!
Nu e det väl inte "grovt folk" det gäller?
Ensamstående (?) med städhjälp, känns lite mysko om man inte har någon diagnos. Kanske maktkänslan hon är ute efter, samla ihop tomflaskorna skulle hon väl annars hunnit med själv.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!