Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-09, 00:44
Medlem
Att SÄPO skall skydda statsapparaten står klart och tydligt. Att de INTE har gjort detta står klart och tydligt

Känn av historien! Historia är fortfarande fri!
Citera
2022-01-09, 00:50
Medlem
ElonRuskpricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Eller så stod städerskan där med ett gäng koder och råkade då ta fel kod. Frågan blir då till vem den använda koden gick till ?

Annika Strandhäll
Citera
2022-01-09, 00:51
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Hon har köpt städning vitt. Hon har gjort det hon ska.

Vet du vad hon betalade per timme för att få toaletten skrubbad?
Citera
2022-01-09, 00:56
Medlem
snusmumrik50s avatar
Det tyder på svagsinthet att vilja ha okända personer snokandes i sitt hem, och därtill att betala för det.
Vill vi ha en svagsint som statsminister?
Citera
2022-01-09, 00:59
Medlem
Är det nån som frågat SÄPO om varför dom inte kollar av stadsrådens hemhjälp osv?
Jag är feg. Ge mig några timmar att dra.
Jag fruktar statsmaktens våldsmonopol, typ Rysssland.
Citera
2022-01-09, 01:00
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svet-Landa
Att SÄPO skall skydda statsapparaten står klart och tydligt. Att de INTE har gjort detta står klart och tydligt

Känn av historien! Historia är fortfarande fri!
Ska SÄPO skydda en idiot till Statsminister som anlitar svart städhjälp?
Citera
2022-01-09, 01:03
Medlem
Skall bli skoj detta ser Framför mig Ygemans " Buset som göder den Kriminella ekonomin "
medverkan Knegar trafficking Nytt begrepp i den Svenska Vokabulären
" Statsminister kriminalitet " inte med det sagt att det inte behövts förr.. i denna demokratin som aldrig kan förlora

Minns att vänsterradikal pressen hade en serie om de utländska experterna från E U som egentligen var Kazakstan + Vitryssland med Polska papper på Byggena kan det vara dom man såg på TV kröp under stängslet batterifabriken eller en svärm på samma gång genom vändkorsen

Hehheheheh Släpp sargen ... Lydnadsmedia får stora svårigheter " Wegswchauen " titta på andra hållet det skall bli kul detta... har redan börjat ljuga in sig i hörnet ..

I Sverige gäller Svenska Regler och svenska avtal .. Huerr kommer det sig att patrullen är där med Blåljusen ?? -- Hehheheheh
Citera
2022-01-09, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Ska SÄPO skydda en idiot till Statsminister som anlitar svart städhjälp?
Eh...ja det är tydligen en av deras absolut viktigaste uppgifter om man läser av lite på deras hemsida. Hon e så att säga folkvald.
Citera
2022-01-09, 01:19
Medlem
va ni överdriver och förstärker detta med ord som ska låta värre än vad det är. "Illegal arbetskraft" och "arbetare utan kollektivavtal". Det kan hända alla
Citera
2022-01-09, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tarmtjusaren
Märklig historia detta.

Av erfarenhet från säkerhetsbranschen under många år kan jag säga att inget seriöst säkerhetsföretag skulle släppa in städpersonal i sina lokaler utan registerkontroll.

Att Säpo inte gör detsamma för skyddsobjekt som statsråd är oroväckande minst sagt.

Alltså man blir ju mörkrädd av den totala inkompetensen...
Citera
2022-01-09, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riderman
va ni överdriver och förstärker detta med ord som ska låta värre än vad det är. "Illegal arbetskraft" och "arbetare utan kollektivavtal". Det kan hända alla
Jo visst så e de ju!
Nu e det väl inte "grovt folk" det gäller?
Citera
2022-01-09, 01:24
Medlem
Ensamstående (?) med städhjälp, känns lite mysko om man inte har någon diagnos. Kanske maktkänslan hon är ute efter, samla ihop tomflaskorna skulle hon väl annars hunnit med själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in