Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle81
Nu satt hon visst ute bilen enligt expressen.
"Expressen och GP har varit i kontakt med städfirman som hävdar att kvinnan som frihetsberövades inte skulle städa hos Magdalena Andersson, och att hon satt i en bil på gatan utanför privatbostaden.
”Var således inte i huset eller på hennes tomt”, skriver vd:n i ett sms till Expressen."
Detta blir ju bara konstigare. Detta var alltså bara en random kvinna som satt utanför magdalenas hus i en bil som blev gripen hävdas det nu.
Men igår sa en som jobbar på företaget;
Enligt Expressens uppgifter är kvinnan kopplad till en specifik städfirma. Det har hon själv också uppgett för polisen. En annan person på samma firma berättar om händelsen:
– Hon berättade att hon jobbade och att ett larm var aktiverat, polisen kom och tog henne.
– Jag vet bara att hon jobbade i det företaget men jag vet inte om hon hade ett kontrakt eller bara var anställd.
Här kan man undra om Socialdemokraterna betalt städ-Hans för att säga att hon inte skulle städa där.
Så hon är kopplad till städfirman och städfirman har fått uppdrag av MA och hon råkade befinna sig vid bostaden just som polisen kom dit pga att larmet gått av. Vilken tillfällighet!
Nu antar jag att firman kommer lindrigt undan, inget åtal väcks, och alla kommer undan. Jag tror rättssystemet är så genomkorrupt att det kommer bli så. Hursomhelst så är S nuvarande väljare endast 80%+ bidragspatrask och läser antagligen inte ens nyheterna.