Citat:
Ursprungligen postat av
sva990
Jag är själv ovaccinerad och således skepisk till att vaccinen gör någon skillnad utom möjligen för riskgrupper. Men en blodpropp kan vem som helst råka ut för när som helst så att koppla detta direkt till vaccinet är inte seriöst. Jag fick själv en propp som drabbade ett öga när jag reste mig upp från soffan en dag och jag kan bara efter det konstatera att shit happens, det fanns ingen uppenbar orsak. Jag är iofs äldre men ändå vältränad för min ålder, äter bra och dricker någorlunda måttligt med alkohol. Allt kan faktiskt inte skyllas på ett undermåligt vaccin.
Nej det kan det inte men Covid sprutorna har just blodpropp som en erkänd biverkning. Yngre friska personer har dött över hela världen eller blivit sjuka av Covid sprutorna.
Kolla denna leende yngre programledare från Brasilien som tog Covidsprutorna och fick hjärtattack i direktsändning!
"Brazilian TV Presenter Rafael Silva Suffers Cardiac Arrest During Live Broadcast 1 Week After Receiving COVID-19 Booster Shot"
https://thecovidworld.com/brazilian-...-booster-shot/
Vad gäller alkohol, whiskey är blodförtunnande och dödar även virus i mun och hals, ta dig ett glas varje dag och håll dig frisk.