Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-15, 10:34
  #841
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss
Inte ett enda rätt fick du din nolla. Jag har läst fupen innan dig. Men du är bara helt efterbliven och inte har en normalt fungerande hjärna.
Hur gammal är du egentligen? Du förstår att foton på de vaginala skadorna maskats i fuppen va? Hur bedömer du dem som minimala? Det finns en tidslinje som gör det högst osannolikt att de inträffat vid något annat tillfälle. Eller du menar att hon blivit våldtagen precis innan hon hade sex med Locco och sen skyllde på honom? Ingen tjej skulle ha frivilligt sex med skador i fittan. Skulle du låta någon köra upp något i röven på dig om du hade sår?
Citera
2022-01-15, 10:49
  #842
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babyhime
Man kan inte våldta någon aktsamt. Men däremot uppsåtligt,vilket är fallet vid en traditionell våldtäkt som inte är en oaktsam.
Hur våldtar man någon ouppsåtligt då?
Citera
2022-01-15, 11:44
  #843
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Hur våldtar man någon ouppsåtligt då?
De juridiska begreppen är oaktsam och uppsåtlig. Aktsam och ouppsåtlig är inga juridiska termer. Vill du diskutera det mer kan du väl göra det i en egen tråd?
Citera
2022-01-15, 12:08
  #844
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Hur gammal är du egentligen? Du förstår att foton på de vaginala skadorna maskats i fuppen va? Hur bedömer du dem som minimala? Det finns en tidslinje som gör det högst osannolikt att de inträffat vid något annat tillfälle. Eller du menar att hon blivit våldtagen precis innan hon hade sex med Locco och sen skyllde på honom? Ingen tjej skulle ha frivilligt sex med skador i fittan. Skulle du låta någon köra upp något i röven på dig om du hade sår?

Men din dumma idiot. Jag snackar om skadorna hon har på kroppen,inte de intima skadorna. Angående de intima skadorna så fick hon väl när Josef tog henne för hårt? Hon var med på självaste sexet helt klart. Båda var berusade så han tog henne lite väl hårt och så fick hon dessa sår/skador. Bara för det så är det ingen våldtäkt. Läser man Fuben,hennes verision av händelsen som någon postat här,så är det uppenbart att hon velat ha sex. 100% men vilja.
Citera
2022-01-15, 12:18
  #845
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss
Inte ett enda rätt fick du din nolla. Jag har läst fupen innan dig. Men du är bara helt efterbliven och inte har en normalt fungerande hjärna.

Vad spelar det för roll om du läst innan? Du besitter uppenbarligen varken läsförmåga eller läsförståelse, så du begriper ju inte ens vad som står
Sen ska du försöka komma med någon "fyndig" kommentar..... sorgligt.
Citera
2022-01-15, 12:26
  #846
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Vad spelar det för roll om du läst innan? Du besitter uppenbarligen varken läsförmåga eller läsförståelse, så du begriper ju inte ens vad som står
Sen ska du försöka komma med någon "fyndig" kommentar..... sorgligt.


För att idioten innan dig var så säker på att jag inte hade läset den. Men du verkar vara en ännu större idiot som själv inte har en läsförmåga eller läsförståelse själv. Din efterblivna getknullande apa. Hon själv sa att hon ville gå in i toan med honom. Att hon ville ha sex med honom då hon tyckte det var häftigt att han var lite äldre och ville ha henne. Och så får du de till att vara en jävla våldtäkt. Du och några av de andra efterblivna idioterna Hade det varit upp till mig så hade jag fråntagit dig rösträtten. Sådana efterblivna idioter som dig ska inte ha rätt att rösta. Man ska ha en IQ över 50 åtminstånde. Och inte vara en vandrande apa och tro att man har rösträtt!
Citera
2022-01-15, 12:36
  #847
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss
För att idioten innan dig var så säker på att jag inte hade läset den. Men du verkar vara en ännu större idiot som själv inte har en läsförmåga eller läsförståelse själv. Din efterblivna getknullande apa. Hon själv sa att hon ville gå in i toan med honom. Att hon ville ha sex med honom då hon tyckte det var häftigt att han var lite äldre och ville ha henne. Och så får du de till att vara en jävla våldtäkt. Du och några av de andra efterblivna idioterna Hade det varit upp till mig så hade jag fråntagit dig rösträtten. Sådana efterblivna idioter som dig ska inte ha rätt att rösta. Man ska ha en IQ över 50 åtminstånde. Och inte vara en vandrande apa och tro att man har rösträtt!

Jag fick med största sannolikhet rösträtt före dig, så det där diskuterar jag inte ens med dig, eftersom att din nivå är så otroligt låg att det är pinsamt.
Du blir bara grinig för att du inte har förmågan att förstå vad som står i fupen och sen antar du saker som aldrig har skrivits. Gå till skolbänken och skaffa dig en utbildning så kan du återkomma sen när du mognat till lite
Citera
2022-01-15, 12:38
  #848
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss
En ännu efterbliven idiot här. Fattar du inte att hon kan ha fått skadorna innan den dagen? Det är små skitskador vi snackar om som knappt syns. Jag halka nån vecka sen ett par gånger och skada mig på flera ställen i kroppen och hade blåmärken ett par dagar.

Vi bör dessutom beakta att den unga kvinna var rejält packad enligt henne själv i det tidigare länkade förhöret.

Skador kan i teorin alltså ha uppstått i fyllan och villan och det är då hon själv som orsakat dessa relativt små pytteskador?
Citera
2022-01-15, 12:41
  #849
Medlem
ingen som noterat att målsägande har smsat sin vän när hon kom till oxid och sagt att josef är där?
Citera
2022-01-15, 12:42
  #850
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss
Men din dumma idiot. Jag snackar om skadorna hon har på kroppen,inte de intima skadorna. Angående de intima skadorna så fick hon väl när Josef tog henne för hårt? Hon var med på självaste sexet helt klart. Båda var berusade så han tog henne lite väl hårt och så fick hon dessa sår/skador. Bara för det så är det ingen våldtäkt. Läser man Fuben,hennes verision av händelsen som någon postat här,så är det uppenbart att hon velat ha sex. 100% men vilja.
Att ha sex med någon "lite väl hårt" utan samtycke är våldtäkt. Hon fick skador! Det är inte normalt efter sex. Bara för en tjej vill ligga får man inte göra vad som helst. Du förstår att frivilligt sex kan övergå i våldtäkt va?

Vad är det med din generation och synen på sex? Inte konstigt att ni tror att kvinnor falskanmäler. Alltså det är inte för att de ångrar sig utan för ni flippar och gör saker som inte är ok. Sex går väl ut på att få sin partner att njuta inte att skada den andra?

De kroppsliga skadorna dokumenterades men det är ju inte dem som är väsentliga. Den typen av skador kan vem som helst få efter en kväll på krogen när man druckit för mycket. Vi pratar om de vaginala skadorna och blåmärkena I munnen. Det är inte förenligt med frivilligt sex.
__________________
Senast redigerad av Kent62 2022-01-15 kl. 12:49.
Citera
2022-01-15, 12:44
  #851
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Vi bör dessutom beakta att den unga kvinna var rejält packad enligt henne själv i det tidigare länkade förhöret.

Skador kan i teorin alltså ha uppstått i fyllan och villan och det är då hon själv som orsakat dessa relativt små pytteskador?
Hur skulle blåmärken i gommen och skador i fittan uppstått "i fyllan och villan"?
__________________
Senast redigerad av Kent62 2022-01-15 kl. 12:49.
Citera
2022-01-15, 12:53
  #852
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Att ha sex med någon "lite väl hårt" utan samtycke är våldtäkt. Hon fick skador! Det är inte normalt efter sex. Bara för en tjej vill ligga får man inte göra vad som helst. Vad är det med er generation och synen på sex? Inte konstigt ni tror att kvinnor falskanmäler. Alltså det är inte för att de ångrar sig utan för ni flippar och gör saker som inte är ok. Sex går väl ut på att få sin partner att njuta inte att pryla henne?

De kroppsliga skadorna dokumenteras men det är ju inte dem som är väsentliga. Den typen av skador kan vem som helst få efter en kväll på krogen när man druckit för mycket.


Går inte att föra en konversation med den där på en normal nivå, uppenbarligen är det en snorunge som är mitt inne i puberteten och vet varken vad som är höger eller vänster vars framtid är att grina ut som 30-åring i tv4 att den aldrig fått ligga. Det vill säga, slösa inte ens energi för du får något fruktansvärt obegåvade svar tillbaka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in