Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-12, 01:50
  #4369
Medlem
Phrees avatar
Tillåter skolorna att man fixar LIA på egen hand eller måste man ta vad de har att erbjuda?
Citera
2022-01-12, 11:07
  #4370
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killalot
Ja det kanske är lättare att komma in där. Men jag klarade tyvärr inte ens första steget så lär ju inte gå dit heller. Men ska försöka någon gång till och proppa i mig koffeintabletter och satsa allt jag kan.
Men nu vet du ju lite vad det handlar om så förhoppningsvis går det lättare nästa gång.
Citera
2022-01-17, 12:57
  #4371
Medlem
Någon som ska börja på Protrain i Mjölby i april? 😀
Citera
2022-01-20, 22:48
  #4372
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OmegaAlpha
Någon som ska börja på Protrain i Mjölby i april? 😀
Tyvärr inte, men hoppas att du kommer gilla det!
Citera
2022-01-25, 10:26
  #4373
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OmegaAlpha
Hur har det gått för dig med läkarundersökningen? Jag gjorde min för ett par dagar sedan och väntar på svar från urin- och blodproverna nu. Vet att skolan i Mjölby erbjöd undersökning på plats i mars någon gång, men jag ville gärna ha min klar så fort som möjligt.

Ursäktar sent svar, och hoppas allt gick bra för dig på undersökningen?
Jag ska göra min undersökning i slutet av Februari. Hade gärna gjort den lite tidigare men fick ingen ledig tid innan dess.
Citera
2022-01-25, 10:30
  #4374
Medlem
Kommit in på Protrain i i slutet av mars iStockholm där jag också bor. Skulle vara skönt om det kommer gå att göra Lia-perioderna i närheten, men jag kommer vara beredd på allt. Jag antar att alla tänker så. Man väljer nog inte detta yrke på något kortsiktigt avstamp till någonting annat. Det här kommer bli askul och hoppas verkligen jag tar till vara på den här chansen.
Citera
2022-01-25, 10:38
  #4375
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av s0rky
Ursäktar sent svar, och hoppas allt gick bra för dig på undersökningen?
Jag ska göra min undersökning i slutet av Februari. Hade gärna gjort den lite tidigare men fick ingen ledig tid innan dess.

Beroende på var du bor så fick jag tid rätt fort hos Sundhetsbolaget i Nora.
Dessutom kostade det 3500:- till skillnad mot andra läkare jag hörde med. ( Dyraste va 7300:- ).
Citera
2022-01-25, 13:27
  #4376
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masen1970
Beroende på var du bor så fick jag tid rätt fort hos Sundhetsbolaget i Nora.
Dessutom kostade det 3500:- till skillnad mot andra läkare jag hörde med. ( Dyraste va 7300:- ).

Okej, jo nog hade man hittat en tid snabbare om man vart beredd på att åka en liten bit helt klart. Har dock lite svårt att komma ifrån på nuvarande arbete innan man slutar.
Man har hört om väldigt varierande priser faktiskt, Previa dit jag ska gå tar 4100:-
Citera
2022-01-25, 13:37
  #4377
Medlem
jbswebecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash
Kommit in på Protrain i i slutet av mars iStockholm där jag också bor. Skulle vara skönt om det kommer gå att göra Lia-perioderna i närheten, men jag kommer vara beredd på allt. Jag antar att alla tänker så. Man väljer nog inte detta yrke på något kortsiktigt avstamp till någonting annat. Det här kommer bli askul och hoppas verkligen jag tar till vara på den här chansen.

Ja för fan ta till vara på chansen denna gång! Flumma inte bort den igen!
Citera
2022-01-25, 13:50
  #4378
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OmegaAlpha
Någon som ska börja på Protrain i Mjölby i april? 😀

Hej! Jag kom också in på Protrain i Mjölby i april, ska bli hur bra som helst! 😁 Väntar på svar från blodprov, annars är allt klappat och klart. Tänkte det var bäst att få allt klart så fort som möjligt.
Citera
2022-01-25, 14:57
  #4379
Medlem
Så glad att jag slapp betala för läkarundersökningen. Går på MTR YH just nu och de stod för den kostnaden! Så tipset är väl att söka dit om man vill spara några lax.
Citera
2022-01-25, 16:22
  #4380
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jbswebeck
Ja för fan ta till vara på chansen denna gång! Flumma inte bort den igen!

Säger samma sak till dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in