Citat:
Nu klistrade du på mig åsikter igen. Det är en vana hos dig att göra så. Halmgubbe.
Du är inte intressant att diskutera med då du kategoriskt projicerar och utgår från dig själv som måttstock och tror att det är någon slags pun att hävda att du i efterhand menade si eller så. Bara läsa dina inlägg där du fnyser bort vanligt simpel fakta.
Du är inte intressant att diskutera med då du kategoriskt projicerar och utgår från dig själv som måttstock och tror att det är någon slags pun att hävda att du i efterhand menade si eller så. Bara läsa dina inlägg där du fnyser bort vanligt simpel fakta.
Vad menar du att jag har ändrat mig om?
När har jag fnyst bort simpel fakta?
Faktum kvarstår att du (och några andra som också verkar ligga sked med Sten Ekberg som dock försvann ganska snabbt) har gett några extremt tvivelaktiga råd i denna tråd.
Ska vi titta på ditt första inlägg tillsammans?
Inlägg #91
Japp och för alla som inte förstår så med andra ord, undvik snabba kolhydrater och sluta räkna kalorier. För att få tips på mat att äta kan man googla.
Jag bibehåller att det är fortfarande årets sämsta inlägg
Vad fasen ska man googla på?! Bra mat? Mat utan snabba kolhydrater?!
Det är liksom 2022. Vi VET hur viktuppgång/nedgång fungerar
Att sluta bokföra mängden energi man stoppar i sig och enbart sluta med "snabba kolhydrater" är ett oerhört kasst råd.
Självklart har du nu långsamt reviderat detta ställningstagande och enligt dina sista inlägg fungerar tydligen kalorier in - kalorier ut, men det finns ytterligheter som gör att det inte fungerar lika bra?!
Problemet är fortfarande att tråden är nu inne på sida 30 och det var ungefär så lång tid det tog för dig att erkänna att det rör sig om just ytterligheter. Exakt det jag har påstått hela vägen. Man KAN ha problem X som försvårar viktnedgång. Men att börja i den änden är inget annat än galenskap.
Som sagt - Kliv ut ur ketobubblan och lyssna på någon annan än Ekberg.