Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-06, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Glömde fråga när han bytte ställning? Hon hade som sagt blåmärken i munnen och sår i fittan. Du är ju sjuk i huvudet om du tycker det är ok.

Det är alltså tingsrätten som tycker att det är okej. Försök inte klistra på mig dina fantasier.
Citera
2022-02-06, 15:23
Medlem
blev idioten dömd eller?
Citera
2022-02-06, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av valet2022
Oaktsam våldtäkt inte våldtäkt
Citat:
Ursprungligen postat av UNTKRIM22
Ska vi uppfatta dina åsikter som att du tycker det är okej att våldta kvinnor?, för det är precis så det uppfattas vill jag utlova . I övrigt tror jag inte det tar lång stund efter frigivningen till att han får sitta i en tv soffa & beklaga sig hur felbehandlad han blivit av svenska staten. Public Service älskar snyfthistorier från män med annan bakgrund en svensk.

Abbe & Josef var alltså inte så olika i slutet av dagen ändå
Citat:
Med tanke på BOs skador är det uppenbart att han varit våldsam. Inte för att det behöver förekomma våld vid våldtäkt. Fast det visste du nog redan.

Jag antar att ni inte är rasister och vill diskutera saklig!

ur domen! BOs berättelse:
Citat:
Det gjorde ont. Hon ville inte hadem där. Han sa något i stil med att hon var sexig. Hon sa inget
Citat:
Hon lätsina händer vara kvar mot väggen efter att han hade släppt dem. Hon vågade inte tan ned dem
Citat:
Hon ville inte suga av Josef Sattarov men kunde inte göra motstånd
Citat:
Vad han än gjorde så gjorde det ont. Hon sa inget till honom
Citat:
Hon kan ha tagit initiativ till kyssen men inte till något annat
Citat:
Hon gjorde det som hon blev tillsagd att göra eftersom hon var rädd för vad som annars kunde hända

En fullvuxen tjej som släpper en man och börja kyssa honom, gör allt han säger utan nogåt mostånd sen anmäler för våldtäkt? Var går gränsen?

Hur kan en man veta att han våldtar en tjej som börjar kyssa honom på en nattklub om hon säger ingeting?

Nästa dom kommer vi läsa om en fullvuxen tjej som binder en man, våldtar honom och sen rapporterar att hon blivit oaktsam våldtagen eftersom hon sa ingenting.
Senast redigerad av jj299792458 2022-02-06 kl. 15:37.
Citera
2022-02-06, 15:54
Bannlyst
Citat:
Hela domen bygger på att han var oaktsam och borde inhämtat samtycke. Att anta att en tjej vill bli skadad i fittan och i munnen för att hon har kysst dig är ju absurt. Har redan påtalats flera gånger att den vanligaste reaktionen vid våldtäkt är freeze.

Hur kan hon ha blivit frusit om hon håller på att suga av honom?

Hade det varit perntration hade jag knaske sa att det finns en lite logik på det här argumentet.

Nej, en tjej fryser inte när hon suger av en man ... punkt slut.

P.s. jag tror att skadorna var fejkade

Edit: en p.s till, jag tror att tjejen är en libral arab (brunt och sexig), och inte blond svensk, eftersom hon informerat sin far som på sin tur har polisanmält. Kanske nu kommer ni ta mannens sida
Senast redigerad av jj299792458 2022-02-06 kl. 15:58.
Citera
2022-02-06, 15:58
Medlem
Citat:
Hela domen bygger på att han var oaktsam och borde inhämtat samtycke. Att anta att en tjej vill bli skadad i fittan och i munnen för att hon har kysst dig är ju absurt. Har redan påtalats flera gånger att den vanligaste reaktionen vid våldtäkt är freeze.

Återigen, tingsrätten tyckte inte att det du påstår har hänt. Du är galen.
Citera
2022-02-06, 16:08
Medlem
Nåja, bruden fick sina 85 lök så hon kan vara glad och nöjd. Dessutom kommer hon aldrig behöva ta ett riktigt arbete i framtiden, ty hon är så skör på grund av denna händelse. Snöflinga.
Citera
2022-02-06, 16:28
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
Från domen:
"Med beaktande av att Josef Sattarov och Sekretess A aldrig träffats tidigare, att han är betydligt äldre än hon, att han precis tagit kokain framför Sekretess A... ...framstår hans uppgifter om att det var Sekretess A som var drivande rent allmänt som mindre sannolika."

Jag är ingen jurist men ställer mig fundersam till det resonemanget. Hans uppgifter är mindre trovärdiga därför att han är äldre?

Om det nu inte var för att han tagit kokain framför henne eller för att han just träffat henne. Det sista borde vara det svagaste skälet eftersom hon just träffat honom också och borde vara mindre trovärdig av samma skäl.

Eftersom målsäganden var betydligt yngre än honom och tyckt det var roligt att en halvkändis tog kokain framför henne och de just träffats framstår hennes uppgifter om att han var drivande rent allmänt som mindre sannolika

Vad sägs om det resonemanget?
Citera
2022-02-06, 16:55
Medlem
Harry_s avatar
frågan är oxå om någon någonsin kommer att våga ha sex med henne
Citera
2022-02-06, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V-H
Nåja, bruden fick sina 85 lök så hon kan vara glad och nöjd. Dessutom kommer hon aldrig behöva ta ett riktigt arbete i framtiden, ty hon är så skör på grund av denna händelse. Snöflinga.
Inte värt pengarna. Hon lär få ett helvete av några av Locos utsända män om domen vinner laga kraft.
Citera
2022-02-06, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av valet2022
Inte värt pengarna. Hon lär få ett helvete av några av Locos utsända män om domen vinner laga kraft.

Jaså. Så pass. Hahaha.
Citera
2022-02-06, 17:25
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jj299792458
Hur kan hon ha blivit frusit om hon håller på att suga av honom?

Hade det varit perntration hade jag knaske sa att det finns en lite logik på det här argumentet.

Nej, en tjej fryser inte när hon suger av en man ... punkt slut.

P.s. jag tror att skadorna var fejkade

Edit: en p.s till, jag tror att tjejen är en libral arab (brunt och sexig), och inte blond svensk, eftersom hon informerat sin far som på sin tur har polisanmält. Kanske nu kommer ni ta mannens sida
Är du korkad? Han har uppenbarligen tryckt in sin kuk i munnen på henne så hårt att hon har fått blåmärken. Uppenbarligen inte frivilligt oralsex. Skadorna är fastställda i rättsintyget och inget som jag har hittat på...
Citat:
Ursprungligen postat av V-H
Återigen, tingsrätten tyckte inte att det du påstår har hänt. Du är galen.
Att bevisningen inte räckte till att bevisa uppsåt betyder inte att det inte har hänt.
Citera
2022-02-06, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
frågan är oxå om någon någonsin kommer att våga ha sex med henne
Självklart inte. Anklagad för våldtäkt, gonorre och klamydia. Lycka till om du vill göka henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in