Citat:
Ursprungligen postat av
valet2022
Oaktsam våldtäkt inte våldtäkt
Citat:
Ursprungligen postat av
UNTKRIM22
Ska vi uppfatta dina åsikter som att du tycker det är okej att våldta kvinnor?, för det är precis så det uppfattas vill jag utlova . I övrigt tror jag inte det tar lång stund efter frigivningen till att han får sitta i en tv soffa & beklaga sig hur felbehandlad han blivit av svenska staten. Public Service älskar snyfthistorier från män med annan bakgrund en svensk.
Abbe & Josef var alltså inte så olika i slutet av dagen ändå
Citat:
Ursprungligen postat av
Kent62
Med tanke på BOs skador är det uppenbart att han varit våldsam. Inte för att det behöver förekomma våld vid våldtäkt. Fast det visste du nog redan.
Jag antar att ni inte är rasister och vill diskutera saklig!
ur domen! BOs berättelse:
Citat:
Det gjorde ont. Hon ville inte hadem där. Han sa något i stil med att hon var sexig. Hon sa inget
Citat:
Hon lätsina händer vara kvar mot väggen efter att han hade släppt dem. Hon vågade inte tan ned dem
Citat:
Hon ville inte suga av Josef Sattarov men kunde inte göra motstånd
Citat:
Vad han än gjorde så gjorde det ont. Hon sa inget till honom
Citat:
Hon kan ha tagit initiativ till kyssen men inte till något annat
Citat:
Hon gjorde det som hon blev tillsagd att göra eftersom hon var rädd för vad som annars kunde hända
En fullvuxen tjej som släpper en man och börja kyssa honom, gör allt han säger utan nogåt mostånd sen anmäler för våldtäkt? Var går gränsen?
Hur kan en man veta att han våldtar en tjej som börjar kyssa honom på en nattklub om hon säger ingeting?
Nästa dom kommer vi läsa om en fullvuxen tjej som binder en man, våldtar honom och sen rapporterar att hon blivit oaktsam våldtagen eftersom hon sa ingenting.