Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-06, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Är du korkad? Han har uppenbarligen tryckt in sin kuk i munnen på henne så hårt att hon har fått blåmärken. Uppenbarligen inte frivilligt oralsex. Skadorna är fastställda i rättsintyget och inget som jag har hittat på...
Att bevisningen inte räckte till att bevisa uppsåt betyder inte att det inte har hänt.
Herregud, lyssna på detta mina damer och herrar!
Citera
2022-02-06, 18:01
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V-H
Herregud, lyssna på detta mina damer och herrar!
Ekvationen är enkel Loco+BO=blåmärken I gommen och skador i fittan på BO.

Han är smuts. Synd att media inte har tagit upp det så det har fått mer spridning.
Citera
2022-02-06, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av valet2022
Inte värt pengarna. Hon lär få ett helvete av några av Locos utsända män om domen vinner laga kraft.

Det ska han nog vara jäkligt försiktig med. Han ligger illa till som det är
Citera
2022-02-06, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Är du korkad? Han har uppenbarligen tryckt in sin kuk i munnen på henne så hårt att hon har fått blåmärken. Uppenbarligen inte frivilligt oralsex. Skadorna är fastställda i rättsintyget och inget som jag har hittat på...
Att bevisningen inte räckte till att bevisa uppsåt betyder inte att det inte har hänt.

Frågan är ju om du är den största idioten på Flashback ?

Läs hennes saga igen, jag kommer citera för dig igen:

Återigen, hon tagit initiativ att kyssa honom, gjorde allt han frågat utan något motstånd. Solklart har hon avsikt att anmäla för våldtäkt i förväg.

Juridisk har hon sexuellt ofredat honom genom att börja kyssa honom utan att inhämta samtycke
Senast redigerad av jj299792458 2022-02-06 kl. 19:41.
Citera
2022-02-06, 19:29
Medlem
är han dömd än?
Citera
2022-02-06, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Om det nu inte var för att han tagit kokain framför henne eller för att han just träffat henne. Det sista borde vara det svagaste skälet eftersom hon just träffat honom också och borde vara mindre trovärdig av samma skäl.

Eftersom målsäganden var betydligt yngre än honom och tyckt det var roligt att en halvkändis tog kokain framför henne och de just träffats framstår hennes uppgifter om att han var drivande rent allmänt som mindre sannolika

Vad sägs om det resonemanget?
Jag tycker domslutet kändes svajigt när jag läste det. Även passagen om frozen fright känns som någon slags lip service till arga aktivister som påtalat fenomenet.

Det jag däremot begriper är att hon lämnat trovärdigt intryck medan han först inte minns och därefter hux flux ger en detaljerad historia samtidigt som han medgett att han dragit ladd, vilket inte är till hans fördel.

Ska bli spännande att se om det överklagas till HR och om domen ändras där.
Citera
2022-02-06, 20:16
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Issamissa
Varsågod

https://docdro.id/YKD6DA4

Tackar och bockar!!😊👍
Citera
2022-02-06, 22:35
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nionde
är han dömd än?

Ja han är dömd för oaktsam våldtäkt till fängelse i 8 månader av tingsrätten.
Citera
2022-02-06, 22:39
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
Jag tycker domslutet kändes svajigt när jag läste det. Även passagen om frozen fright känns som någon slags lip service till arga aktivister som påtalat fenomenet.

Det jag däremot begriper är att hon lämnat trovärdigt intryck medan han först inte minns och därefter hux flux ger en detaljerad historia samtidigt som han medgett att han dragit ladd, vilket inte är till hans fördel.

Ska bli spännande att se om det överklagas till HR och om domen ändras där.

Tycker egentligen inte det är så svajigt mtp de rättsintyg på skadorna som fanns. Det är rätt glasklart att det åtminstone rör sig om oaktsam våldtäkt.
Däremot håller jag helt med dig om att han inte framstår som särskilt trovärdig.
Citera
2022-02-06, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det ska han nog vara jäkligt försiktig med. Han ligger illa till som det är

Tro mig du behöver ej va orolig för killen har ingen koll på vad han snackar om
Citera
2022-02-06, 23:00
Medlem
K.K.Ks avatar
En till ful blatte som måste våldta för att få sex. Han ser ut som en zigenare. Avrättning måste införas i straffskalan.
Citera
2022-02-06, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Ja han är dömd för oaktsam våldtäkt till fängelse i 8 månader av tingsrätten.

Yesss!! Bravo

skönt att bli av med idioten.. i ett tag iallafall, canceled för en livstid också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in