2022-02-24, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Det är just därför vi inte ska gå med i NATO. Fattar du noll eller?

Man backar aldrig för en mobbare. Särskilt inte om denne är psykopat. Det enda Putins personlighetstyp förstår är makt och våld. Ukraina är inte med i NATO och har inget stort & starkt försvar. Ändå ger sig Putin på dem. Han ska avnazifiera dem från den judiske presidenten.....

Om Putin känner att attack mot Sverige eller Finland är en attack på NATO fattar han att det är världskrig han startar med en attack. Det är det enda han kan backa inför. Hotar han oss med kärnvapen nu kommer han göra det framöver också. När han börjar svamla om kärnvapen inför sina generaler får man hoppas att de gör slut på eländet snabbt (de får fritt välja metod men jag tycker kalsongförgiftning vore lämpligt) så att världen kan gå vidare. Putin är vanärad för alltid.
Citera
2022-02-24, 09:30
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Nej det vore en katastrof. Det vi behöver är att skuld och skambelägga det RYSKA FOLKET tills de fattar vad de ställt till med. De kan inte skylla på Putin längre, det är deras jävla fel.

Vad har du som Jude emot Ryssland egentligen? Chabad Putin älskar ju dig och rättfärdigar sin aggression mot "banderist-fascist" Ukraina med att han vill rädda er från ukrainska nynazister. 14 av de 15 rikaste "ryssarna" är Judar.

Börja inte låtsas som att du bryr dig om det Ukrainska folket nu. Jag kan dig.
Senast redigerad av torstenferdinand 2022-02-24 kl. 09:33.
Citera
Medlem
magpests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armondplantar
Är vi närmare WW3 än 2014?
Ja det skulle jag säga. Speciellt om senilgubben Biden går till attack.
Citera
Medlem
dannbaggens avatar
MINUS 47 procent på Moskvabörsen. Herre, herre jävlar.

https://www.moex.com/en/

Ryssland är slut som land.
Citera
Medlem
Ördögs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkes21
Man ska inte väcka den björn (ryska) som sover, nu ser vi resultatet av NATOs genom åratal, provokationer och utbredning i öst. Detta tillsammans med en puppet regim i Ukraina gjorde att detta var oundvikligt, Ukraina och Väst har sig själva att skylla.
Citat:
Globalisteliten är onda kräk som hellre provocerar fram ett krig.

Det var Finland som "provocerade" fram kriget 1939, och det är Nato som "provocerat" fram kriget nu. Stalinisternas och putleristernas argumentation är lögnaktig från början till slut, men den är åtminstone konsekvent.

(FB) Rysk TV-kanal: "Finland provocerade fram vinterkriget på uppdrag av Nazityskland"
Senast redigerad av Ördög 2022-02-24 kl. 09:32.
Citera
Medlem
kajus333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkes21
Man ska inte väcka den björn (ryska) som sover, nu ser vi resultatet av NATOs genom åratal, provokationer och utbredning i öst. Detta tillsammans med en puppet regim i Ukraina gjorde att detta var oundvikligt, Ukraina och Väst har sig själva att skylla.

Målet för väst är att få Putin utställd i en liten björnbur på Röda Torget. Det är inte osannolikt att vi lyckas med det.
För normalryssen vore det det mest gynnsamma.
Citera
Medlem
Putin har ljugit från första stund och nu spottat på väst och hotat hela världen det blir ju omöjligt att inte likvidera och eliminera Putin för alltid.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenAndraGrannen
Det blir garanterad ett av två: Länder nära Ryssland blir med i NATO (då det är enda möjlighet att inte tappa territorium), eller det blir kärnvapenkrig.

Så otroligt puckat av Sverige och Finland att inte bli med.

OM Sverige vill säkerställa sin överlevnad så går de inte med i NATO, det är garanterat.
Citera
Medlem
senapslamms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben
Är glad nu att jag tog ut allt jag hade på börsen för nån dag sen medan jag fortfarande låg på plus. Man får nog fundera över om det kan vara värt gå in igen snart för nu lär det bli billigt köpa.

Du är nog mindre glad om du ser vad en krona är värd nu på morgonen.
Småvalutor är inget att ha i kristider.
Citera
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Hur slutar det? Blir väl som kriget på Västbanken
Citera
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Är du retarderad? Ukraina klarar sig i max en vecka oavsett vad.
Ska unga pojkar kasta sig in i döden för ingenting? Har vi inte sett det lite väl ofta i historien så här långt?

Ukrainska pojkarna bestämmer själva vad som är värt att riskera livet för. Du låter som pacifisterna under kalla kriget som sprang kommunismens ärenden. Rysstroll?
Citera
Avstängd
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Du är nog inte så kaxig när du svälter efter en nukleär vinter
Jag skulle antagligen vara död så speral roll. Och det vore värt det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in