Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-24, 19:56
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dozah
Kommer dessa sanktioner ge effekt eller blir det bara en i mängden av sanktioner som knappt påverkar ryssen?

Det är starka grejer som beslutats nu.
Kommer märkas över lite tid, ej direkt nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag skriver ärligt om vad jag får veta och skiter fullständigt i vad du anser om min trovärdighet.
Hade du någon info om trådens ämne?

Jepp,Ryssland kommer att förlora.
Det är som vanligt bara fråga om litet tid.
Vad tycker du om det?..:-)
Citera
Medlem
Ukriana borde svara med att bomba moskow
Citera
Medlem
IT-snubbens avatar
Från Aftonbladet:

Citat:
Den amerikanske presidenten Joe Biden ska ha erbjudits ett smörgåsbord av cyberattacker att verkställa som ett svar på den ryska invasionen.

Enligt NBC News är de planerade attackerna utformade för att stoppa fortsatt rysk frammarsch.

Enligt flera källor till NBC så har Biden inte fattade något beslut i frågan ännu.

De planerade attackerna beskrivs som omfattande – och ska enligt uppgifter ha kapacitet att slå ut både eltillförsel och internet för stora områden i Ryssland.

Vad väntar han på? Bara börja attackera!
Citera
2022-02-24, 19:57
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Det är som en rysk porr-fantasi att något västerländsk land skulle vilja ta i deras gråa elände med tång.

Ryssland har samma ekonomiska makt som u-landet Spanien. Det är ingen som är intresserad av ryssar och deras alkoholiserade folk. Stäng av swift och låt dom självdö
Ryssland står tydligen för en massiv del av världens produktion av olja och gas.
Citera
Medlem
stevenstillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Ryssland hade nog hoppats på att snabbt erövra Kiev och då installera egna journalister och politiker. Om de tror att det inte går kanske de börjar bomba olika kommunikationer.

Ja jag får en känsla att ryssarna improviserar sig fram. Testa-reagera och se vad som händer.
Citera
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Denna tråd är ju bara intern smutskastning och 0 om kriget.

Var fan är mods?

Då skulle mods få stryka hela tråden. Problemet är att krig är för allvarliga och svåra saker för en flashbackdiskussion.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uyuni
Jag tror inte du förstår. Ryssland har mest kärnvapen i hela världen och tillräckligt för att avsluta ALLT liv på jorden. Ingen vågar bråka med den ryska björnen militärmässigt.

Detta var ett sätt för att visa hur patetiska NATO är. Han sa det i sitt tal. NATO kan inte göra ett skit, och om de vågar kommer det bli konsekvenser ingen av dem kan hantera. Ryssland har flest kärnvapen i hela världen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpamTrapper
Tror du verkligen Kina vill ha betalt i värdelösa rubel? De kan möjligen idka byteshandel med varandra, vilket inte ger mycket i plånboken till statskassan.

Dom kan prångla ut olja via kina.
Citera
Medlem
StonedApeTheorys avatar
Bra tal av Biden!
Citera
Bannlyst
BIDEN SKÄMMER UT VÄSTVÄRLDEN

Totalt och fullständigt handlingsförlamad och psykopatsenil.

3 ÅR TILL.
Citera
Medlem
WhereIsRussias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonafnorr
Biden: "America stands up against bullies"

Det är ett bostavligt svar på Putins "the people of Donetsk and Luhansk has been bullied for years"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in