2022-02-25, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EldoradoBakpulver
Ojoj finns ingen nåd alls om dvärg rövslickarna här inne.. runkar ni lika mycket till Jimmie ruttna och dö i era källare snälla
Lugna ner dig. Varför sån stress?
Citera
Medlem
Det uppges att ryska styrkor gett upp, då dom inte vill kriga mot ukraina, hoppas detta kan ge en kedjereaktion, och även ett inbördeskrig, priserna har redan börjat stiga i ryssland speciellt maten.

"En hel pluton med ryska soldater har gett upp och överlämnat sig till Ukrainas militär. Det sa Ukrainas USA-ambassadör Osaka Makarova på en pressträff på torsdagen, uppger The Hill.

– De visste inte att de hade skickats till Ukraina för att döda ukrainare. De trodde att de skulle göra något annat, sa ambassadören enligt tidningen.

Hon sa att plutonen tillhörde den 74:e motoriserade brigaden från Kemorovo i Sibirien, men uppgav inte hur många soldater som lämnat över sig eller vad som hänt med dem."

/källa aftonbladet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EldoradoBakpulver
Ojoj finns ingen nåd alls om dvärg rövslickarna här inne.. runkar ni lika mycket till Jimmie ruttna och dö i era källare snälla
Oj Lugna ner dig. Varför sån stress?
Vi lever i en demokrati?
Citera
2022-02-25, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubiin
Det uppges att ryska styrkor gett upp, då dom inte vill kriga mot ukraina, hoppas detta kan ge en kedjereaktion, och även ett inbördeskrig, priserna har redan börjat stiga i ryssland speciellt maten.

"En hel pluton med ryska soldater har gett upp och överlämnat sig till Ukrainas militär. Det sa Ukrainas USA-ambassadör Osaka Makarova på en pressträff på torsdagen, uppger The Hill.

– De visste inte att de hade skickats till Ukraina för att döda ukrainare. De trodde att de skulle göra något annat, sa ambassadören enligt tidningen.

Hon sa att plutonen tillhörde den 74:e motoriserade brigaden från Kemorovo i Sibirien, men uppgav inte hur många soldater som lämnat över sig eller vad som hänt med dem."

/källa aftonbladet.

flera timmar sedan...ugh
Citera
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Var precis det Turkiet gjorde när de invaderade och annekterade Cypern. Och NATO gjorde inget.
Och jag tycker det var en god sak av turkiet?

-Svar nej..

Tycker jag det Ryssland gör nu är en bra sak..

-Svar nej...

Så vart vill du komma?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Men det är ju den elake lillkillens önskan. Ukraina vill hålla bort honom. Jag håller med dom.
Nej. Fel återigen. Kroknäsans önskan är Zelensky style.
Citera
Avstängd
Haha nyss satt svennebanan och grinade om hur viktigt det är att ta det värdelösa jävla vaccinet och 80% av detta skitland förvandlades till fascister, men nu får de se vad riktiga problem är era kuksugare. Hoppas ni får kuk av Putin allihopa. Jag kommer aldrig stå vid er sida.
Citera
2022-02-25, 01:44
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Ryssland hotar inte andra länder. Det är USA som gör det.
Rysshatet och ryss-skräcken är något som tillhör allmänbildningen att känna till. Om man nu skulle ha levt isolerad i mammas källare och missat det i tidningar och i politiska diskussioner...
Han hotade ju hela Europa med kärnvapen för några timmar sedan, missade du det när du slickade Putlers kängor?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakydetective
Ingen orsak. Jag undrar vilka sabotagestyrkor som Zelensky menar har intagit Kiev nu, menar han motsvarigheten till våra jägare eller?

Strid i stadsmiljö är inte enkelt och jag antar att Ukraina också har soldater i Kiev.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av Camuga
Nej. Fel återigen. Kroknäsans önskan är Zelensky style.

Både Chabad Putin och komikern vill att så många slaver som möjligt ska ha ihjäl varandra.
Citera
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camuga
Nej. Är du?
https://youtu.be/TilVBVlocvg
Ok.
Så du jämför demonstranter med papp- plaket som demonstrerar mot krig med lastbilar som spärrar av vägar för handel och stoppat 100.000 tals från att ta sig till jobb i flera veckor?
Du ÄR efterbliven.
Citera
2022-02-25, 01:45
Bannlyst
Är det någon i tråden som kan ha en bra gissing på vilken sabotagestyrka det är som intagit Kiev nu inatt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in