2022-02-25, 07:25
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Ryska bombare i luften och stridsvagnar börjar närma sig Kiev, antar Ryssarna förväntar sig att möta Ukrainskt pansar nu och vill kunna hjälpa från luften.

Blir nog som med USA i i Irak dom bara rullar in i huvudstaden utan motstånd. Jag sitter och följer live och väntar på att få se dom första ryska stridsvagnarna rulla in i Kiev

https://www.youtube.com/watch?v=jgL0mA2SeGs
Citera
2022-02-25, 07:25
Medlem
Poor.Boy.Valentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Tror inte Putin behöver vara speciellt rädd för amerikansk cyberattack... då ryssarna är mer än kapabla själv till att åsamka USA betydande skador gällande det.
Då förstår världen väldigt dåligt. Styrkerelationen mellan Kremls dataloger och Pentagons är långt från jämbördig.
Citera
2022-02-25, 07:26
Medlem
PeanutButterJellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakydetective
Sirenerna tjuter i Kiev!
Ja fyfan, tycker synd om ukrainarna.
Citera
Bannlyst
Russia’s plan to seize #Kyiv, according to #Ukrainska Pravda intelligence sources:
1) intensify attacks along the border, so troops leave Kyiv;
2) seize one of Kyiv’s airports, as sabotage groups disconnect the city from electricity and communications to cause panic;
Citera
Bannlyst
Stor smäll i streamen!
Citera
2022-02-25, 07:27
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poor.Boy.Valentine
Då förstår världen väldigt dåligt. Styrkerelationen mellan Kremls dataloger och Pentagons är långt från jämbördig.

Vi säger så med tanke på att världens bästa hackare hittar du t.ex i Vitryssland 😂
Citera
2022-02-25, 07:28
Medlem
Rallydumpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GladaKalle
Iväg då, och sätt din geniala plan i verket.
Meeeen ... vi vet alla att du inte kommer upp ur mammas källare, idag heller.
Dessutom har vi Bashar al-Assad. Putin behöver bara tillsätta en ryss till president, inte föra ett långvarigt gerillakrig mot så många ukrainare. Amerikanska knähundar för tillfället...
Jag har inget mer direkt att tillföra tråden just nu men detta ska följas och jag ska fan lista ut hur Ukraina faller snabbast bäst och personligen skicka det till Kreml. 110% procent på Ryssland sida.
Citera
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poor.Boy.Valentine
Jag betvivlar starkt att Biden drar igång något cyberkrig mot Ryssland.
Citera
Medlem
Citat:
Man måste vara bra sjuk i huvudet om man gottar sig att europeiska brödraländer dödar varandra.

Kan du vara själv idiot!
De hade väl valet att ge upp?
Valde att strida mot sitt brödrafolk.

Bäst vore självklart inget krig alls, men som anfallande part gottar jag mig
som fan att rysskräken åker på däng!
Senast redigerad av alfax 2022-02-25 kl. 07:32.
Citera
Medlem
Ukrainsk tant gick fram till ryska soldater och sa åt dem att ha solrosfrön i fickorna så när de ligger på marken så kommer det växa bra.

(Ukrainas landsblomma)

Swift måste stängas ner för ryssen. Kostnaden att inte göra det är att stärka Putler inför nästa steg.
Citera
Citat:
Man måste vara bra sjuk i huvudet om man gottar sig att europeiska brödraländer dödar varandra.

Han syftar nog på att Ryssland som är de som invaderar redan ligger i dubbla mantalet döda.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Vilken live?
Det är samma som jag har igång, jag hörde flyglarmet men såg inga bombningar, såg du det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in