2022-02-27, 17:57
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Menar du du eller de?

De
Citera
2022-02-27, 17:57
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Kräken i den Ukrainska armen som fortfarande inte har givit upp är en grupp nynazister och massmördare.

Här har vi ett av hundratals rapporter om brott mot mänskliga rättigheter under dagen

https://t.me/milinfolive/77258 Dem försöker få den ryske mannen att göra en nazistisk hälsning typ heil hitler men han svarar med ryssland och då blir han bespottad. Ryska soldater erbjuder mat och vatten till alla och även militantanta terrorister som har fångats. Mina Ryska kollegor fortsätter att sprida sanningen om denna insats för väst vågar inte visa alla sjuka krigsförbrytelser.

Det ukrainarna gör mot sin egna befolkning är i stil med vad serberna gjorde i srebenica.

Osmaklig jämförelse din ryska jävla kackerlacka.
Citera
2022-02-27, 17:58
Medlem
CommieHunter1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Gränsvakterna vid Polen har inga sådana förhållningsregler så du kanske har läst en tvivelaktig källa. Från Ryssland t.ex.
Han påpekar ju att ukrainska gränsvakter inte släpper ut män. De splittrar familjer som vill lämna Ukraina.

'We are exhausted': Thousands flee Ukraine fighting any way they can
https://www.youtube.com/watch?v=fsK49knZRKk
Citera
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommieHunter1
Samt USA till indianer. Du är ett perfekt exempel på att skolan har misslyckats med sitt uppdrag.

Låt din mamma använda datorn och kommentera, så du kan återgå till jobbet i kassan på Macdonalds.

Putin ordered the Russian defense minister and the chief of the military's General Staff to put the nuclear deterrent forces in a "special regime of combat duty." The move signals tensions could boil over into a nuclear war.*
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Jag vet inte om det är så lämpligt.

Det riskerar ju eskalera situationen ytterligare.
Hehe du har ju trollat om att de gamla tyska nassarna skulle vara perfekta och nu när det bränns igen anser du tyskans beteende olämpligt
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Om Europa stänger luftrummet för ryska flyg kommer Ryssland göra samma sak. Och många flyg går över ryssland.

Men oj så putti nuttigt. Då flyger vi väl INTE genom Ryssland då.
Citera
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Erik
Vart kan man se statsministerns pressträff kl 18 och vad tror ni hon kommer säga?

Den lär sändas live på svt.se i deras Ukrainasektion
Citera
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Om Europa stänger luftrummet för ryska flyg kommer Ryssland göra samma sak. Och många flyg går över ryssland.
Dom har nog redan ändrat rutt?
Citera
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Att folk tror detta är allt Ryssland har att komma med är skrämmande.
Putin har själv sagt detta är inte ett krig,utan bara nåt annat som ska försvara deras intresse och folk.
Terrorbombningen av ett bostadsområde igår verkar inte uppfylla målet med att försvara rysslands intresse och folk.
Citera
2022-02-27, 17:59
Medlem
naturtvåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Ukrainarna påväg att förlora Mariupol. Ryssarna avancerar från 2 olika håll.

Jag önskar mig en live stream på detta!

När azov och högra sektorn får göra riktigt djuplodande erfarenheter och uppleva kulturberikning av de Tjetjenska special enheterna...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beavertand
Ser framemot att vi inte kommer åt domäner som "rt" - kanske tystar trollens frenetiska länkande till den jävla dyngan.
Kan inte moderatorer rensa upp här och stänga av rysstrollen? Extremt farligt med desinformation som sprider ren skit och misär.

Jag klarar av att själv bestämma vad jag ska tro på, sluta vara så jävla snabb med att be någon hålla din hand.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivanhoe1881
Vem vill åka till Ryssland efter detta?

Ryssar är härliga och Ryssland är ett fint land att resa i.

Tror mycket av det nuvarande sentimentet beror på att de väldigt väldigt väldigt gärna vill vara på rätt sida av historien för en gångs skull. Men livet är inte alltid rättvist. Inte många har fått utstå så mycket lidande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in