Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-02, 03:10
  #2149
Medlem
Crazefangs avatar
3d secure går att komma igenom. Gör om gör rätt.

80% live? Verkligen? Är harry2 där inne? Vanlig scam sida upptäcker man genom att kortet och namnet inte stämmer överens med landet sen har man ju sina favorit vendors man litar på så klart.

Ska ni börja var beredda på mycket läsning. Flera tusen sidor (allt på engelska)

Minst 5 lax till cc. (Du kommer döda kort i början alla gör det, du lär dig) välj rätt sidor här!

Rätt sidor och program safety är a och o, webbrowser etc. Bra vpn/proxifier (gratis såna här är skit) vi veteraner hänger på ett hemligt forum, vi har våra kontakter (tar lång tid att skaffa) och inget vi delar på förutom din partner. 2 å 2 jobbar man som bäst. Skulle värdera mitt mega konto till 1000$ av information och program.
Citera
2022-03-03, 18:07
  #2150
Medlem
Vart kan en vän köpa skimade kort på darknet? svenska alltså
Citera
2022-03-08, 00:34
  #2151
Medlem
Är inte riktigt nybörjare när det gäller carding men jag undrar lite lite saker om dumps. Verkar ju vara i princip omöjligt att hitta svenska dumps med pin. Men om man hittar någon legit säljare med dump och pin som är ifrån Europa hade det fungerat klona ett kort och använda det i svenska affärer eller bankomater även om kortet är ifrån ett annat land? Isåfall vet ni vart man kan få tag i det? Briansclub sålde massa dumps med pin innan vet jag men enligt rykten så ska den blivit kapad nu och blivit en scam men är inte helt 100.
Citera
2022-03-11, 09:30
  #2152
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1buz420
Är inte riktigt nybörjare när det gäller carding men jag undrar lite lite saker om dumps. Verkar ju vara i princip omöjligt att hitta svenska dumps med pin. Men om man hittar någon legit säljare med dump och pin som är ifrån Europa hade det fungerat klona ett kort och använda det i svenska affärer eller bankomater även om kortet är ifrån ett annat land? Isåfall vet ni vart man kan få tag i det? Briansclub sålde massa dumps med pin innan vet jag men enligt rykten så ska den blivit kapad nu och blivit en scam men är inte helt 100.

Utländska kort med pin funkar i affär men inte i ATM.
Svenska dumps med pin kan du glömma.

Jag säljer RFID kloner men det får du inte ut mer än nån hundring på varje kort och du måste göra det i affär varje gång.
Jag köpte dock amazon preentkort och sedan sålde jag på paxful.
Gick runt i varje affär i stockholm och gjorde några tusen för 2 veckor sedan.
Citera
2022-03-11, 09:34
  #2153
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kewster9910
Vart kan en vän köpa skimade kort på darknet? svenska alltså

Skimmade, då menar du dumps som du ska använda i fysiska affärer och det funkar bara med RFID.
Citera
2022-03-11, 09:35
  #2154
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazefang
3d secure går att komma igenom. Gör om gör rätt.

80% live? Verkligen? Är harry2 där inne? Vanlig scam sida upptäcker man genom att kortet och namnet inte stämmer överens med landet sen har man ju sina favorit vendors man litar på så klart.

Ska ni börja var beredda på mycket läsning. Flera tusen sidor (allt på engelska)

Minst 5 lax till cc. (Du kommer döda kort i början alla gör det, du lär dig) välj rätt sidor här!

Rätt sidor och program safety är a och o, webbrowser etc. Bra vpn/proxifier (gratis såna här är skit) vi veteraner hänger på ett hemligt forum, vi har våra kontakter (tar lång tid att skaffa) och inget vi delar på förutom din partner. 2 å 2 jobbar man som bäst. Skulle värdera mitt mega konto till 1000$ av information och program.
3d secure komer du inte igenom på ett svenskt kort då det kräver verifiering med bank id.

Däremot utländska kort går.
Finns bland annat amerikanska banker du kan ringa och sedan återställa lösenordet.
Citera
2022-03-13, 01:46
  #2155
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Utländska kort med pin funkar i affär men inte i ATM.
Svenska dumps med pin kan du glömma.

Jag säljer RFID kloner men det får du inte ut mer än nån hundring på varje kort och du måste göra det i affär varje gång.
Jag köpte dock amazon preentkort och sedan sålde jag på paxful.
Gick runt i varje affär i stockholm och gjorde några tusen för 2 veckor sedan.

Vet du några legit hemsidor med länk som säljer utländska dumps med pin?
Citera
2022-03-18, 17:29
  #2156
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1buz420
Vet du några legit hemsidor med länk som säljer utländska dumps med pin?

tyvär inte.
Håller mig till privata säljare.
Det är där man får dom riktigt fina korten.

Visst finns det bra säljare på vissa sidor också men dom flesta brukar sälja kvantitet istället för kvalitet.
Har inte kolla på vilka sidor som är stora idag.
Citera
2022-09-27, 12:25
  #2157
Medlem
En vän kommer få hem olika europeiska cc, med alla uppgifter etc. Hur gör man för att använda dessa instore. Han var inte hindra på om man får med pin
Citera
2022-09-27, 12:37
  #2158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
3d secure komer du inte igenom på ett svenskt kort då det kräver verifiering med bank id.

Däremot utländska kort går.
Finns bland annat amerikanska banker du kan ringa och sedan återställa lösenordet.


Kan du pma mig?
Citera
2022-09-27, 13:00
  #2159
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albert.S
Kan du pma mig?

du måste ha 50 inlägg för att kunna ta emot PM,
så skriv 6 inläg till på flashback såkkommer du kunna ta emot PM
Citera
2023-02-23, 06:49
  #2160
Medlem
Tjena folket jag funderade på att börja med detta men hittar inte programen så kan ej ladda ner dom har ni någon tips vart man kan få tag på dom om du vill dela med dig skriv pm och vad jag behöver exakt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback