2022-03-19, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Baserat på reklamen framför är det en bra bit från klacken om det nu spelar roll, den skylten står nästan vid den kurva du kallar slakthuskurvan. Visst vi har en fet klack men så stor att den täcker nästan hela långsidan, kortsidan och kortsida övre har vi inte än.

Men fett äkta att se divadude kliva runt arenan imorgon och plocka mobiler och kasta ut folk, lycka till och vinka till kameran. Vid vilken rad får man glo mobilen? så jag kan varna folk så dom går säkra från dig.

Bara att PM:a, jag ska ta ett varv längs sofia och slakthuskurvan så kan du varna dina icke existerande vänner.

Mobilen i fickan, ladd i näsan, glajjor på...
2022-03-19, 17:03
Medlem
Citat:
Baserat på reklamen framför är det en bra bit från klacken om det nu spelar roll, den skylten står nästan vid den kurva du kallar slakthuskurvan. Visst vi har en fet klack men så stor att den täcker nästan hela långsidan, kortsidan och kortsida övre har vi inte än.

Men fett äkta att se divadude kliva runt arenan imorgon och plocka mobiler och kasta ut folk, lycka till och vinka till kameran. Vid vilken rad får man glo mobilen? så jag kan varna folk så dom går säkra från dig.

Nåja, åtminstone om han ser några kvinnor eller barn med mobil, då bröstar han upp sig.
2022-03-19, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nenneno
Nåja, åtminstone om han ser några kvinnor eller barn med mobil, då bröstar han upp sig.

Snarare mammor som bröstar upp sig inför mig om du fattar vad jag menar
2022-03-19, 17:05
Medlem
Nu börjas det igen....aj vad ont allt gör
2022-03-19, 17:08
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Bara att PM:a, jag ska ta ett varv längs sofia och slakthuskurvan så kan du varna dina icke existerande vänner.

Mobilen i fickan, ladd i näsan, glajjor på...

Nja du måste ju täcka upp hela långsidan med om du ska följa din egen logik, kämpa på!

Rasmus Alm in, jobbig jävel man har dåliga minnen av.
2022-03-19, 17:10
Medlem
Citat:
Nja du måste ju täcka upp hela långsidan med om du ska följa din egen logik, kämpa på!

Rasmus Alm in, jobbig jävel man har dåliga minnen av.

Inga problem, varna de som varnas kan. Jag tar med mig hinkmannen. Jävlar vad jag ser fram emot imorgon.

Edit: Notera att jag håller på baaaaaaaaajen i denna match.
2022-03-19, 17:12
Medlem
Har svårt att förstå varför Simon Olsson inte har tagit klivet ut i Europa än.
2022-03-19, 17:15
Medlem
beatbeats avatar
Nej nu är domarna lite väl partiska kan jag tycka!
2022-03-19, 17:16
Medlem
Fin räddning av Rönning
2022-03-19, 17:18
Medlem
Missade första halvlek men i andra har inte Elfsborg haft något.Hur va första?
2022-03-19, 17:20
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ost.kaka
Missade första halvlek men i andra har inte Elfsborg haft något.Hur va första?

Rätt jämn, elfsborg inleder starkt bajen tar över och ledningen sedan elfsborg lite bättre igen. Mycket halvchanser från elfsborg men få klara målchanser.
2022-03-19, 17:20
Medlem
beatbeats avatar
Joel Nilsson ser intressant ut, bra insats idag!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in