Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-17, 05:26
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Varför ska inte kvinnor göra samma sak? Kolla sig i spegeln och se om egot matchar looken?
De vet att de ALLTID får ligga och det är därifrån "egot" kommer.
Citera
2022-04-17, 05:26
  #14
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Jag ser många svenskar ser sig om i världen för den öppnar upp mer för svenska killar.
Jag har redan 3 polare som lämnat landet för andra länder funnit lyckan och har sagt varför gjorde man inte detta för 15 år sedan. Ingen har saknat sverige när man väl kommer bort. Kan bara tala av erfarenhet jag hade sjukt bra arbete bra lön hus bil etc sparade lagom. Idag har jag fett arbete tjänar 10 gånger mer än det lokala folket har helper på hemmaplan som gör det mesta. Kan gå på krogen eller restaurang hur ofta jag vill, Taxi kostar som 2 paket pasta, Jag har bättre liv mer socialt liv i detta land sparar mer och är aldrig stressad. I sverige är det svårt att spara eller slappa för samhället är stressat.
I sverige har man sällan polare som är tajta för det finns sällan tid,

Det där tror jag på! Svenska arbetargrabbar borde söka sig till utländska tjejer. Jag är inte själv en arbetarkille, utan en fullfjädrad akademiker. Har märkt att kvinnliga utbytesstudenter är mycket mer tillmötesgående än svenska kvinnor. Samma sak på gymmet. Fått kontakt med många där.
Citera
2022-04-17, 05:30
  #15
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
De vet att de ALLTID får ligga och det är därifrån "egot" kommer.

En onaturlig balans på marknaden med andra ord.
Citera
2022-04-17, 05:34
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
En onaturlig balans på marknaden med andra ord.
Jo så är det och det beror ju på att män ligger med vad F..N som helst. Det gör inte kvinnor. Vi köper inte sex av en rumänsk kille på en bakgata T EX.
Citera
2022-04-17, 05:39
  #17
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Jo så är det och det beror ju på att män ligger med vad F..N som helst. Det gör inte kvinnor. Vi köper inte sex av en rumänsk kille på en bakgata T EX.

Nja, det där låter som rena dumheter. De flesta arbetargrabbar vill väl bara ha en flickvän som matchar dem själva. Svenskor verkar ha spårat ur som rena kravmaskiner. Finns många som är inne på samma tanke i forumet. Vill man inte ha sexköp så får man väl sponsra sunda relationer?
__________________
Senast redigerad av akademikerfyllo 2022-04-17 kl. 05:41.
Citera
2022-04-17, 05:43
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Nja, det där låter som rena dumheter. De flesta arbetargrabbar vill väl bara ha en flickvän som matchar dem själva, Svenskor verkar ha spårat ur som rena kravmaskiner. Finns många som är inne på samma tanke.
Ja det är väl nätdejtingen som ställt till det? MEN till syvende och sist så räcker det nog med en SMULA charm och uppvaktande och tjejen faller. Att storma in och vilja LIGGA på ruta ett är ofta inte uppskattat.
Citera
2022-04-17, 05:45
  #19
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Ja det är väl nätdejtingen som ställt till det? MEN till syvende och sist så räcker det nog med en SMULA charm och uppvaktande och tjejen faller. Att storma in och vilja LIGGA på ruta ett är ofta inte uppskattat.

Det stämmer inte. 30 % av svenska män lever i ofrivillig celibat. Då räcker det inte med "ryck upp dig." Det är ett allvarligt systemfel som hotar landets framtid.
Citera
2022-04-17, 05:47
  #20
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Som topic säger. Varför har svenska arbetargrabbar så svårt att dejta och bilda familj? Duger inte hårt arbetande svenska män till landets kvinnor? Vad är problemet? Har vi en kader av skatteförsörjda kvinnor inom offentlig sektor som helt enkelt har det bättre än vad de borde ha, med tanke på prestation och utfall? Vad blir den långsiktiga konsekvensen av en klass av män som aldrig får sexuella relationer, eller har en chans att någonsin bilda familj?

Tyck till!

Du skriver om att bilda familj.

Det du verkar glömma är att det finns både män och kvinnor som inte vill skaffa barn.
Det kan finnas massor av orsaker till det. T.ex så är det inte precis billigt med barn under dess
uppväxt eftersom föräldrarna har ett mångårigt försörjningsansvar från den stund bebisen föds
och det är inte alla beredda att ta.
Citera
2022-04-17, 05:50
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Ja det är väl nätdejtingen som ställt till det? MEN till syvende och sist så räcker det nog med en SMULA charm och uppvaktande och tjejen faller. Att storma in och vilja LIGGA på ruta ett är ofta inte uppskattat.

Den Svenska kvinnan sitter på höga hästar oavsett de vill det eller inte på grund av statsfeminismen och sitt grupptänk. Nätet med sociala media är orsaken till otroligt mycket av västs sammanfall.
Citera
2022-04-17, 05:53
  #22
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Den Svenska kvinnan sitter på höga hästar oavsett de vill det eller inte på grund av statsfeminismen och sitt grupptänk. Nätet med sociala media är orsaken till otroligt mycket av västs sammanfall.

Höga skatter och en en alldeles för stor offentlig sektor är boven i dramat. Kvinnorna har bara bytt ut mannen mot staten som försörjare. Det bästa som kan hända är en ekonomisk kollaps. Den är på väg.
Citera
2022-04-17, 05:57
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Den Svenska kvinnan sitter på höga hästar oavsett de vill det eller inte på grund av statsfeminismen och sitt grupptänk. Nätet med sociala media är orsaken till otroligt mycket av västs sammanfall.
FAST gammaldags romantik funkar säkert även idag. En liten blomma till en kvinna och hon faller till föga. INTE sexbomben som ser ut som V Silvstedt för hon HATAR all uppvaktning från banala idioter. Den man som siktar in sig på vanliga tjejer och beter sig som folk LYCKAS!
Citera
2022-04-17, 05:59
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Höga skatter och en en alldeles för stor offentlig sektor är boven i dramat. Kvinnorna har bara bytt ut mannen mot staten som försörjare. Det bästa som kan hända är en ekonomisk kollaps. Den är på väg.

Ja,det är det jag menar är statsfeminism. Man ska inte önska kriser men det kan locka fram konsekvenstänk i bästa fall. Många säger att den enskilda mannen ska rycka upp sig men det är inte vägen att gå i dagens feminism utan det krävs mycket mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in