2022-08-04, 17:24
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det m da vre vanskeligere passere et slik kratt med en dd kropp, enn det det er for en hund og herre med to armer. Det m jo du ogs forst.
Noen kratt er umulig passere, selv for folk med 10 armer, men for en hund derimot finnes det hp, men det forstr du antageligvis ikke.

Politihundene er alltid foran eieren av hunden, og ikke bak, slik som du har gtt rundt trodd.
Dermed blir det vanskelig for hundefreren lage vei.
Hvis du husker bilde av bten som var p Langvannet, s satt hunden alene framp baugen av bten, den satt ikke i en jolle som hang p slep. Hundefreren er avhengig av til enhver tid kunne lese hundens kroppssprk.
Jeg har forvrig ikke nevnt ordet kratt, men grantrr. Kratt er noe annet.
Det er ikke noe vanskelig f et lik inn i en granskog, det er bare g baklengs mens man sleper liket inni skogen.
Uansett, det er mye grantrr i Gran, for jeg har kjrt der selv. Har aldri sett s mange grantrr fr.
Og der i omrdet er de jo lommekjent den ene og den andre.
Senast redigerad av Skaanseth 2022-08-04 kl. 17:44.
Citera
2022-08-04, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Vi fr se hvem som har prikka inn flest rett nr tiltalene kommer.

Kommer dem? Spr du meg, s ser jeg ingen tiltalebeslutninger i glasskula. Med mindre Onkel P sitter p noe sprengstoff som fremdeles ikke er offentlig. Men jeg tviler p dette ogs. Noe sitter de selvflgelig p, men det er ikke nok. Hadde de hatt beviser, s ville TH vrt i varetekt n.
Citera
2022-08-04, 17:28
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Ja THs bror har vist seg vre ei kruttnne. Wienerbrdspisern lojal og nr TH og har kanskje kun alibi nr han spiser wienerbrd.

Poenget var mer at vi alle spekulerer i forhold til hvilken side vi har valgt i skyldsprsmlet.

Vi fr se hvem som har prikka inn flest rett nr tiltalene kommer. Ser ikke bort fra at en av de vil by p en overraskelse. En person som ikke har hatt s mye fokus p dette forumet i forhold til medvirkning. Eller ikke noe fokus i det hele tatt.

Joda, jeg skjnte poenget, og du har rett i det. Man fokuserer p ting man selv mener kan ha relevans.
Ja, jeg vil tro det, at det nok kommer endel overraskelser den dagen at alt blir blst helt pent i avisene.
Citera
2022-08-04, 17:41
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Hvis du faktisk tror TT finnes, vil jeg anbefale deg ta en tur til fastlegen.

TT - Team Tom, de som jobber for dreie fokuset bort fra TH som skyldig, og aktivt forsker delegge flyten nr vi som tror TH er skyldig, diskuterer med hverandre.
Men det positive er at man fr kvalitetssikret sine hypoteser og teorier ved at TT angriper hypotesen fra alle vinkler. Man fr testet ut om den holder vann, s snn sett er TT bra ha.
Citera
2022-08-04, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Men det positive er at man fr kvalitetssikret sine hypoteser og teorier ved at TT angriper hypotesen fra alle vinkler. Man fr testet ut om den holder vann, s snn sett er TT bra ha.
Har du en slik "kvalitetssikret hypotese" vise frem?

Tar det lang tid finne den frem?
Senast redigerad av z-z-z 2022-08-04 kl. 17:58.
Citera
2022-08-04, 17:57
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Har du en slik "kvalitetssikret hypotese" vise frem?

Hvorfor spr du?
Citera
2022-08-04, 17:59
Medlem
Citat:
Hvorfor spr du?
Ettersom du nevnte kvalitetssikrede hypoteser, s hadde det jo vre veldig interessant se en slik
Citera
2022-08-04, 18:00
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
Ettersom du nevnte kvalitetssikrede hypoteser, s hadde det jo vre veldig interessant se en slik

Jo, men hvorfor spr du?
Citera
2022-08-04, 18:02
Medlem
Citat:
Jo, men hvorfor spr du?
Fordi jeg nsker se en slik "kvalitetssikret hypotese" som du skrev om.
Men den finnes kanskje ikke? Kanskje du bare fortalte eventyr da du skrev "...det positive er at man fr kvalitetssikret sine hypoteser og teorier ....".

Jeg nsker lese Skaanseths kvalitetssikrede hypoteser, hvis de finnes.
Senast redigerad av z-z-z 2022-08-04 kl. 18:06.
Citera
2022-08-04, 18:04
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
Men den finnes kanskje ikke?

Du spr for prve f fram at ingen hypoteser peker p TH som GM eller bakmann?
Senast redigerad av Skaanseth 2022-08-04 kl. 18:07.
Citera
2022-08-04, 18:08
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
Men den finnes kanskje ikke? Kanskje du bare fortalte eventyr da du skrev "...det positive er at man fr kvalitetssikret sine hypoteser og teorier ....".

Jeg syntes du nettopp sa at TH kunne vre bakmann?
Men n snakker du om eventyr?
Citera
2022-08-04, 18:11
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:

Jeg nsker lese Skaanseths kvalitetssikrede hypoteser, hvis de finnes.

Bl.a. har vi ftt fram at TH kan vre Hettemannen som gikk over festplassen, og at TH kan ha forlatt Futurum mens bilen hans sto der.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in