2022-08-04, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Bl.a. har vi ftt fram at TH kan vre Hettemannen som gikk over festplassen, og at TH kan ha forlatt Futurum mens bilen hans sto der.
Takk. Er Hettemann2 med i din hypotese? Hvor er resten av den ene kvalitetssikrede hypotesen?
Citera
2022-08-04, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Kommer dem? Spr du meg, s ser jeg ingen tiltalebeslutninger i glasskula. Med mindre Onkel P sitter p noe sprengstoff som fremdeles ikke er offentlig. Men jeg tviler p dette ogs. Noe sitter de selvflgelig p, men det er ikke nok. Hadde de hatt beviser, s ville TH vrt i varetekt n.

Sprengstoff, i en sak som denne, kan selvflgelig alltid dukke opp og nr som helst under en etterforskning.

Det er bare fortsette tvile. Jeg har ingen intensjoner om forske gjre deg til en troende. Humrer.

Selv tror jeg de ikke er langt unna, tiltalene. Og kula mi sier at hun blir funnet. Om hun da ikke allerede skulle vre funnet. Det kan ogs skje brtt.
Senast redigerad av Kokadu 2022-08-04 kl. 18:18. Anledning: Tillegg
Citera
2022-08-04, 18:23
Medlem
Citat:
Bl.a. har vi ftt fram at TH kan vre Hettemannen som gikk over festplassen, og at TH kan ha forlatt Futurum mens bilen hans sto der.
Stemmer noe av dette med din hypotese? Hva foregikk i lpet av de ca 30 minuttene f.o.m. da H1 var kommet frem til omrdet ved andematplassen ca kl 10.30 og til H1 og H2 mttes gende ca kl 11? Og hva skjedde deretter i flge din hypotese?
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Hvis TH er skyldig/medskyldig, og hvis hettemann1 (H1) og hettemann2 (H2) er involvert og hvis TH er en av hettemennene. Forsk p lage en hypotese om dette, men jeg fr det ikke til stemme:

TH reiste hjemmefra i egen bil litt etter kl 9 og kom til Futurum ca kl 9.15.
GM kom til Sv4 kort tid fr eller etter at TH reiste hjemmefra.
TH trengte snakke med GM og TH trengte utfre noe og gikk derfor forkledt som hettemann1 (H1) mot andematplassen, og deretter gikk TH til en parkert bil og kjrte over plenen mot Sv4 der GM og AE var. AE ble flyttet fra huset til bilen, og deretter kjrte de fra huset med GM (H2) som sjfr og TH (H1) som passasjer.
Bilen ble stoppet ved hovedveien, og TH (H1) spaserte videre og GM (H2) kjrte videre og parkerte bilen et sted. Deretter mttes de to (der vi kan se de som hettemann1 (H1) og hettemann2 (H2)), og de gr et stykke sammen. Men hvorfor mtte de mtes da, nr de (i flge denne hypotesen) nylig hadde sittet i bil sammen og kunne snakke sammen om det var noe de trengte avtale feks? Jeg fr ikke dette til stemme. Jeg har skrevet fr om en teori om at H1 og H2 skulle kjre videre sammen, og derfor var det behov for at de mttes ettersom H1 ikke visste hvor H2 hadde parkert. TH var jo observert av flere p Futurum til forskjellige tider i lpet av arbeidsdagen p Futurum, s han kan vel ikke ha blitt med p en lengre kjretur videre sammen med H2.

Hvis hettemennene er involvert, tenker jeg at ingen av hettemennene kan vre TH.

Fetad: Kan hensikten med at H1 og H2 mttes (der vi kan se de sammen p video) ha vrt lure politiet til tro at "H1 og H2 mtte mtes fordi H1 ikke visste hvor H2 hadde parkert" og lure politiet til tro at "de to skulle kjre videre sammen"? Og det kan ha vrt slik at H2 etter ha mtt H1 gikk mot bilen og kjrte videre uten H1.

Da kan hypotesen kanskje eventuelt stemme allikevel.

Observasjonene i s kan kanskje stemme selv om det eventuelt var kun 1 mann i bilen, hvis "mannen" i passasjersetet var en naturtro dukke.
Citat:
Hvis hettemennene er involvert i forbrytelsen:
Hettemann1 var fremme i nrheten av andematplassen ca kl 10.30.
Hettemann1 (H1) og Hettemann2 (H2) mttes ca kl 11 p Hettemann1 sin retur.

Hva kan alle de ca 30 minuttene ha blitt brukt til, dersom de kjrte bil sammen fra Sv4 og til et sted ved hovedveien der H1 ble observert gende p tilbaketuren?

Kanskje H1 gikk til huset og hjalp til med staging fr han gikk til en parkert bil og deretter kjrte (eventuelt over plenen) mot Sv4?
Senast redigerad av z-z-z 2022-08-04 kl. 18:29.
Citera
2022-08-04, 18:37
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
Takk. Er Hettemann2 med i din hypotese? Hvor er resten av den ene kvalitetssikrede hypotesen?

Har jeg sagt at jeg har noen hypotese?
Citera
2022-08-04, 18:41
Medlem
Citat:
Har jeg sagt at jeg har noen hypotese?
Skrev du ikke om dine hypoteser her da du skrev "man fr kvalitetssikret sine hypoteser og teorier"?
Citat:
TT - Team Tom, de som jobber for dreie fokuset bort fra TH som skyldig, og aktivt forsker delegge flyten nr vi som tror TH er skyldig, diskuterer med hverandre.
Men det positive er at man fr kvalitetssikret sine hypoteser og teorier ved at TT angriper hypotesen fra alle vinkler. Man fr testet ut om den holder vann, s snn sett er TT bra ha.
Citera
2022-08-04, 19:36
Medlem
Citat:
Politihundene er alltid foran eieren av hunden, og ikke bak, slik som du har gtt rundt trodd.
Dermed blir det vanskelig for hundefreren lage vei.
Hvis du husker bilde av bten som var p Langvannet, s satt hunden alene framp baugen av bten, den satt ikke i en jolle som hang p slep. Hundefreren er avhengig av til enhver tid kunne lese hundens kroppssprk.
Jeg har forvrig ikke nevnt ordet kratt, men grantrr. Kratt er noe annet.
Det er ikke noe vanskelig f et lik inn i en granskog, det er bare g baklengs mens man sleper liket inni skogen.
Uansett, det er mye grantrr i Gran, for jeg har kjrt der selv. Har aldri sett s mange grantrr fr.
Og der i omrdet er de jo lommekjent den ene og den andre.
Jeg har ikke psttt noe om hvem som gr foran og bak. Poenget mitt er at du burde forsttt, at en hund kan passere omrder i skogen, granskog eller ei, dersom GM(ene) har klart passere med en dd kropp.
Citera
2022-08-04, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Sprengstoff, i en sak som denne, kan selvflgelig alltid dukke opp og nr som helst under en etterforskning.

Det er bare fortsette tvile. Jeg har ingen intensjoner om forske gjre deg til en troende. Humrer.

Selv tror jeg de ikke er langt unna, tiltalene. Og kula mi sier at hun blir funnet. Om hun da ikke allerede skulle vre funnet. Det kan ogs skje brtt.

Hper du har rett, 2022 vil vise- Kommer det ikke noe i r, s ebber saken ut, i pvente om det evt skulle dukke opp noe nytt.
Citera
2022-08-04, 20:36
Medlem
Citat:
Skrev du ikke om dine hypoteser her da du skrev "man fr kvalitetssikret sine hypoteser og teorier"?
Skaanseth er 100% sikker p at TH er skyldig, men vet ikke hvordan det har skjedd.
Citera
2022-08-04, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Skaanseth er 100% sikker p at TH er skyldig, men vet ikke hvordan det har skjedd.
Ja det ser slik ut. Hvis TH hadde vrt hettemannen: Hadde det ikke vrt stor risiko for bli gjenkjent under vandringen dersom han hadde mtt noen som kjenner han? Eller kanskje ikke, hvis han aldri ellers brukte den type klr som han hadde p seg under vandringen. Ansiktet var jo ogs ganske tildekket. Men allikevel, hvis en som kjenner TH hadde ftt yenkontakt med han s hadde TH kanskje blitt gjenkjent.

P en video med Milli ble det kommentert at hettemannen gikk innom et boligfelt, selv om det hadde vrt raskere g en annen vei. Kan det valget feks ha skyldtes at det var mindre sjanse for treffe p noen som kjente han om han gikk den veien?

Vret den dagen var kanskje "som bestilt" hvis hettemannen er involvert, ettersom det er flere som er ute nr vret er pent og da er det dermed strre sjanse for g seg p noen som man blir gjenkjent av.

Fr hettemannen gikk fra omrdet ved sppelkassene, kunne det se ut som at han s seg litt rundt fr han eventuelt bestemte seg for hvilken vei han skulle g videre.
Senast redigerad av z-z-z 2022-08-04 kl. 21:36.
Citera
2022-08-04, 22:47
Medlem
Til dem som tror TH er hettemann: Slutt med det!
Citera
2022-08-04, 22:52
Medlem
mister007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
FORDI? Dem som tror det har rett til tro hva faen dem vil...
Senast redigerad av mister007 2022-08-04 kl. 22:55.
Citera
2022-08-04, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Tenker du at hettemannen er involvert i saken? Hva med hettemann2?
Jeg tror ikke at TH er hettemannen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in