2022-08-06, 18:01
Medlem
Idag nr jag loggade in p Tinder s str det att jag blivit avstngd?? haha har tinder ngon support?

Kan det vara en tjej jag dissat som rapporterat mig?
Citera
2022-08-06, 20:04
Medlem
Jag testade tinder fr att se om det skulle vara ngot. Avinstallerade efter bara ngra timmar.
Endast 10% av killarna sg ngorlunda bra ut, och som ngot man skulle kunna dejta, allts medel eller mera.
Fanns inte en enda som var riktigt snygg och d swajpade jag i timtal.

Jag r inte frvnad att killar fr s lite likeas p tinder nr jag ser vad fr ngra som befinner dig dr.
Sen vad r det fr muppar som skriver hur lng dom r lngst upp i sin profil. Flesta hade inte ens en text.

Jag skulle inte g p dejt med dessa killar.
Fanns endast en jag var ganska sugen p att likea, och det var snyggaste p appen. Han var en 5a.
Gr man p stan en vanlig dag kan man se massa snygga killar men p tinder befinner dom sig inte.

Det blir inte tinder fr mig igen.
Citera
2022-08-06, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Jag testade tinder fr att se om det skulle vara ngot. Avinstallerade efter bara ngra timmar.
Endast 10% av killarna sg ngorlunda bra ut, och som ngot man skulle kunna dejta, allts medel eller mera.
Fanns inte en enda som var riktigt snygg och d swajpade jag i timtal.

Jag r inte frvnad att killar fr s lite likeas p tinder nr jag ser vad fr ngra som befinner dig dr.
Sen vad r det fr muppar som skriver hur lng dom r lngst upp i sin profil. Flesta hade inte ens en text.

Jag skulle inte g p dejt med dessa killar.
Fanns endast en jag var ganska sugen p att likea, och det var snyggaste p appen. Han var en 5a.
Gr man p stan en vanlig dag kan man se massa snygga killar men p tinder befinner dom sig inte.

Det blir inte tinder fr mig igen.

r du sjlv mer n en 5:a?

Det kan ju vara s att Tinder gjorde en bedmning av din profil och bestmde sig fr att endast visa dig killar i din egen liga.
Citera
2022-08-06, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dameon
r du sjlv mer n en 5:a?

Det kan ju vara s att Tinder gjorde en bedmning av din profil och bestmde sig fr att endast visa dig killar i din egen liga.

Ja jag r mer n en 5a.
Blev lite frvnad faktiskt att det inte fanns ngra riktigt snygga. Och jag valde killar mellan 20-30 ofc, s nog hade jag frvntat mig en hel del.
Var lite roligt iallfall. Skrattade ganska mycket nr dom som frskte imponera med sin lngd och jobb/utbildning Men inte ett ord om dom sjlva i profilen.
Citera
2022-08-06, 21:47
Medlem
Solstol28s avatar
Ngon som p Tinder eller annan datingsida sprungit p en jobbkollega/polares man/fru/sambo, eller liknande?? Vad gr ni? Sparar ner bilderna och viskar kompisarna? Freslr en date? Mailar anonymt till kompisens andra hlft? Eller vad?
Citera
2022-08-06, 23:54
Medlem
Citat:
Ja jag r mer n en 5a.
Blev lite frvnad faktiskt att det inte fanns ngra riktigt snygga. Och jag valde killar mellan 20-30 ofc, s nog hade jag frvntat mig en hel del.
Var lite roligt iallfall. Skrattade ganska mycket nr dom som frskte imponera med sin lngd och jobb/utbildning Men inte ett ord om dom sjlva i profilen.

Vad fr killen attraherar dig normalt?
Jag har d sett att tinder har tjejer av alla de slag i alla fall, dvs frn 1-10 om man pratar skalor.
Citera
2022-08-07, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otten
Vad fr killen attraherar dig normalt?
Jag har d sett att tinder har tjejer av alla de slag i alla fall, dvs frn 1-10 om man pratar skalor.

Inte fr lng. Han ska helst vara under 180cm.
Ngonstans mellan 170-180 vore perfekt.
Sen r det avtndande om han r vltrnad med stora muskler. S normal kropp
Ansiktet ska se bra ut, det r viktigast.

Hittade ingen som sg riktigt bra ut faktiskt. Vilket jag tyckte var konstigt. Eller s gr det s bra fr dessa killar irl att dom inte hnger p tinder.
Det var vldigt f som sg glad ut p sina foton. Och det sexigaste r om han ser ut att ha en glad personlighet.
Citera
2022-08-07, 10:38
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Inte fr lng. Han ska helst vara under 180cm.
Ngonstans mellan 170-180 vore perfekt.
Sen r det avtndande om han r vltrnad med stora muskler. S normal kropp
Ansiktet ska se bra ut, det r viktigast.

Hittade ingen som sg riktigt bra ut faktiskt. Vilket jag tyckte var konstigt. Eller s gr det s bra fr dessa killar irl att dom inte hnger p tinder.
Det var vldigt f som sg glad ut p sina foton. Och det sexigaste r om han ser ut att ha en glad personlighet.
En kille skulle aldrig avst Tinder fr att det gr "fr bra" IRL. Snarare en god anledning att regga sig fr att f knulla nnu mer.
Senast redigerad av lakritc 2022-08-07 kl. 10:41.
Citera
2022-08-08, 00:22
Medlem
Tinder r en app alla killar numera behver men vill hitta en anledning att radera s snart som mjligt. Att ven feta eller allmnt 6or, 7or brudar har s mycket luft och tror de r en Shot Of Love cast r ju bara deprimerande p riktigt. Bevisar dock hur mycket simps det r p den appen nu
Citera
2022-08-08, 17:16
Bannlyst
Fick dejt med en riktigt trevlig tjej. St, lite mullig. Slutade med BRA jvla sex.
Citera
2022-08-09, 09:46
Medlem
Each1Teach1s avatar
Har startat appen nu igen efter tv r. Otrolig skillnad, mot det smre. Blir i princip osynlig direkt efter att ha ftt 20 alibi-lajks frst 20 min av feta frskolefrknar. Jag swipar i sthlm p 30-35 r. Knner igen typ var tredje frn nr jag swipade senast fr 2 r sedan. Alla bilderna p samtliga profiler skriker oskna influenser-wannabes. Var r alla normala tjejer? Kr de ngon annan app nufrtiden?
Citera
2022-08-09, 11:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Each1Teach1
Har startat appen nu igen efter tv r. Otrolig skillnad, mot det smre. Blir i princip osynlig direkt efter att ha ftt 20 alibi-lajks frst 20 min av feta frskolefrknar. Jag swipar i sthlm p 30-35 r. Knner igen typ var tredje frn nr jag swipade senast fr 2 r sedan. Alla bilderna p samtliga profiler skriker oskna influenser-wannabes. Var r alla normala tjejer? Kr de ngon annan app nufrtiden?
Testa Badoo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in