2022-08-21, 18:20
Medlem
Det var Gretas byrålådor som hon visade, inte hennes garderob! Varför hon ville visa dem, får du fråga Greta själv om! Greta är rätt spontan av sig, som jag förut har förklarat. En sak är säker, Greta drog inte ut lådorna för att mena något vågat!

Greta gillar bananer, bönor och kiwi, men äter dem på helt vanligt sätt. Svandansen har jag aldrig sett Greta göra, men vem vet, den kanske blir aktuell för henne i framtiden. Inget är omöjligt, är Gretas fina valspråk!
Senast redigerad av inspiratoeren 2022-08-21 kl. 18:31.
2022-08-21, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inspiratoeren
Det var Gretas byrålådor som hon visade, inte hennes garderob! Varför hon ville visa dem, får du fråga Greta själv om! Greta är rätt spontan av sig, som jag förut har förklarat. En sak är säker, Greta drog inte ut lådorna för att mena något vågat!

Greta gillar bananer, bönor och kiwi, men äter dem på helt vanligt sätt. Svandansen har jag aldrig sett Greta göra, men vem vet, den kanske blir aktuell för henne i framtiden. Inget är omöjligt, är Gretas fina valspråk!
Då har du missat detta Hon älskar mosad banan. Hon är helt grym på att dansa den mycket avancerade svandansen.Kanske hon gör det offentligt vem vet. Greta är också grym på gymnastik.Så grym att hon troligtvis kommer börja tävla i det nästa år.Du skulle bara veta hur vig hon är.
2022-08-21, 18:43
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Den är smutsig och trasig i nedersta hörnet
Smutsig skulle jag inte vilja kalla det. Nåt hål här och där är trendigt. Du har väl sett alla som går runt med hål på byxknäna.
Stopshop modet ser ut sådär, framförallt om man festivalcruisar.
2022-08-21, 18:45
Medlem
Svandansen är klassisk balett, där du behöver vara mycket bra på tåspetsdans.

En av de fyra dansformer som Greta sägs ha gått kurs i är visserligen klassisk balett, men frågan är hur mycket hon hann träna innan hon blev verkligt dålig, och mest bara låg i sin säng och grät, och rasade så i vikt att det blev livsfarligt för henne.

Greta hade då stora svårigheter att ens kunna handla lite i den närmaste affären.

I den senaste intervjun med Min stora dag, klagade Greta över att hon inte orkade fortsätta med kurserna i dans, musik och drama, som hon trodde skulle ha gett henne mycket om hon hade fortsatt. Att Greta är vig håller jag däremot med om.

Ska tillägga att ätstörningar är tyvärr vanliga hos danstjejer, Greta är långtifrån den enda som har drabbats i denna grupp.
Senast redigerad av inspiratoeren 2022-08-21 kl. 19:04.
2022-08-21, 18:58
Medlem
Citat:

En av de fyra dansformer som Greta sägs ha gått kurs i är visserligen klassisk balett, men frågan är hur mycket hon hann träna innan hon blev verkligt dålig, och mest bara låg i sin säng och grät, och rasade så i vikt att det blev livsfarligt för henne.

Greta hade då stora svårigheter att ens kunna handla lite i den närmaste affären.

I den senaste intervjun med Min stora dag, klagade Greta över att hon inte orkade fortsätta med kurserna i dans, musik och drama, som hon trodde skulle ha gett henne mycket om hon hade fortsatt.
Hon har hållt på ett bra tag. Tänk vad du har missat mycket.Föresten Greta hade jättekul i Malmö.
En fågel har viskat i mitt öra att Greta verkligen avskyr både stalker och pedofiler Något jag verkligen förstår att hon gör.
2022-08-21, 18:59
Medlem
wwrs avatar
Citat:

I den senaste intervjun med Min stora dag, klagade Greta över att hon inte orkade fortsätta med kurserna i dans, musik och drama, som hon trodde skulle ha gett henne mycket om hon hade fortsatt. Att Greta är vig håller jag däremot med om.
Nej. Greta är ingen drama queen.

Lyssna på de första två minuterna av detta så ändrar ni uppfattning.

https://redice.tv/red-ice-tv/top-10-...erg-is-a-fraud
2022-08-21, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Smutsig skulle jag inte vilja kalla det. Nåt hål här och där är trendigt. Du har väl sett alla som går runt med hål på byxknäna.
Stopshop modet ser ut sådär, framförallt om man festivalcruisar.
Japp jag vet vilka byxor du menar och dom gillar jag med.
2022-08-21, 19:04
Medlem
Ska tillägga att ätstörningar är tyvärr vanliga hos danstjejer, Greta är långtifrån den enda som har drabbats i denna grupp.
2022-08-21, 19:18
Medlem
Citat:
Dansen har inget med Gretas ätstörningar att göra Nu är du helt ute och cyklar
2022-08-21, 19:43
Medlem
SMKs avatar
Citat:
En härlig bild på en uppkäftig Greta. Så här är hon som bäst, när hon är sig själv!

https://www.google.com/search?q=flat...lRYBFZDgF8USJM

Är det en pojke eller en flicka? Hon ser ut att vara nån downs syndrom eller liknande..stackars barn.
2022-08-21, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Dansen har inget med Gretas ätstörningar att göra Nu är du helt ute och cyklar
Tror mer att det kan ha med mobbing i skolan att göra .Det har sedan många år krypigt ner i åldrarna med bantning tex.Barn som känner sig tjocka.Riktigt trist är det att barn och ungdomar ska känna så.
2022-08-21, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Kolla artikeln jag citerade. Smuts är inte en tillfällighet. Det är en nödvändighet när vi inte längre kan värma vatten att tvätta oss i. Att vara skitig och inte duscha är en helt logisk följd av att inte använda fossila bränslen, kärnkraft eller annan reglerbar energi.

Här är en artikel till som dock hamnade bakom betalvägg. Jag sade upp Pravda för någon månad sedan. Kanske får ta det gamla fiskomslaget tillbaka.

https://www.nytimes.com/2021/05/06/h...-pandemic.html

Inget i Gretas image är en tillfällighet. Inte heller en smutsig T-tröja.

Tyvärr tror jag du har rätt. Det där med försämrad hygien kommer som ett brev på posten. Redan nu ”flaggas” det för elransoneringar i både t.ex. Tyskland och Sverige (undrar om de inte har det i Kalifornien redan? Funkar visst inte sådär jättebra med deras intermittenta sol- och vindkraft). Just det, vi ska lära oss att äta insekter också.

”Change will come whether you like it or not”, säger Greta skadeglatt. Men eftersom hon av allt att döma inte är något Mensa-material begriper hon inte att det gäller henne också.

Be careful what you wish for, unge …

Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Du måste ju vara helt störd. Hur får du den tröjan att vara skitig?
Har du aldrig varit på festival nångång?

Är det inte skillnad på att delta i en flerdagars musikfestival med tältövernattningar eller ta ett direkttåg mellan Stockholm och Malmö, eventuellt direkt efter skolan, för att ställa sig på ett torg? Okej, den där fotograferingen ute i stubbåkern tillkommer också.

Citat:
Ursprungligen postat av wwr
De som skrivit i tråden kallar den skitig. Den är skitig. Du trollar vidare som vanligt, det får du göra själv.
Ha en trevlig söndag. Se om det blåser så dina vindsnurror kan ge lite vamvatten att tvätta sig i. Annars håll undan för de som duschar.

Han brukar stå med en insamlingslista om att bygga en megastor vindkraftspark på Medis. Vi kan bara önska honom lycka till

Citat:
När jag fick se både på de här bilderna, och ännu flera bilder av Greta från en vänlig journalist, blev jag mycket påmind om en mycket berömd bild av den mycket unga så kända lilla aktivisten i Solvognen i Lund 1972/73.

Hon fick hela tiden svara på journalisters och andras frågor och fick till sist rusa iväg till den mycket stora demonstrationen som hon ledde, klädd bara i en vit morgon/badrock. Hon hann aldrig klä på sig! Efteråt vid presskonferensen togs den berömda bilden av henne i sin vita morgon-/badrock utanför det gamla Emmaushuset i Lund. Redan då togs många miljö-, vård- och fredsfrågor upp. Idag följer Greta upp detta som en äkta eldsjäl. Greta har en verkligt viktig roll.

Misstänker starkt att det var en liknande historia nu, där Greta i Malmö aldrig hann byta om! Många ville tala med henne!
Greta visade nu, att det finns fler lite äldre killar än jag, som hon gärna pratar med.

Greta har mycket vackra kläder om hon känner för att klä upp sig. Nästa gång kanske hon vill göra tvärtom, och tar på sig en midnattsblå lång festklänning i sammetsiden med vackra broderier, vem vet!?

Viktigast är dock att Greta är glad och får vara sig själv. På de många nya bilderna såg hon ut att vara vid gott mod!

”Aldrig hann byta om”, ja ja. Har de avskaffat toaletterna på SJ-tågen?

Tycker definitivt att hon ska klä upp sig i festklänning i sammetsiden (vad är det?). Det skulle givetvis gå helt emot hennes statement som en klimat-moder Theresa och även reta upp hennes butchflator till ”väninnor”. De som hotade att lämna F4F om hon inte publicerade deras abortdiagram på Twitter.

Som jag har sagt tidigare: Det finns nästan ingen som ser så glad ut som flinande, fräcka och gapiga klimataktivister (inkl Greta själv). Har hon misslyckats med att få dem att förstå hur allvarlig krisen är och att CO2-nivåerna bara stiger och stiger och stiger …?

Men att de har skitkul på festivaler är ganska uppenbart. Får glömma sin ångest för en liten stund.

Citat:
Uppenbarligen en av de många kläder i Gretas lådor, som hon förut visade, medan hon klagade över att många av hennes kläder var så slitna, att de behövde nål och tråd. Då sa Greta, att hon i princip aldrig köper nya kläder. Vita kläder är opraktiska, på dessa syns smutsen så tydligt.

Men kunde du då inte ha öppnat plånkan och köpt en nål och lite tråd åt henne? Finns små praktiska set i fickformat, ofta att ta med sig gratis från hotellrum. Då kunde hon lagat sin tischa och sluppit kritik.

Antifa-tröjan som hon lånade av Malena var väl svart? Tipsa henne gärna att använda den lite mer.

Citat:

Just det. Frågan är hur mycket Greta hann/orkade träna klassisk balett när hon mest låg i sängen och grät. Däremot kunde hon gå all-in för kosackdans, som måste vara extremt krävande både att lära sig och utöva. Lite Moon-walk ovanpå det och dygnet hade inte ens då mer än 24 timmar. Så när skulle hon också hinna läsa spansk grammatik och besöka sin farmor?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in