Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-08-23, 21:15
  #25
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MandarinSallad
Varför ljuger du? Det är mellan 2,5 till 3 miljoner sosse.
Nej, idiot. Vi har 3 miljoner med utländsk bakgrund i Sverige. Tror du alla är MENA/Afrikanska-invandrare? I den siffran ingår juggar, finnar, danskar och andra europeiska invandrare.
Citera
2022-08-23, 21:16
  #26
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falukorvsrullader
Hur många finns det? exakt 1 miljon eller 3 miljoner?


700k är bidragsberoende att sen hitta 300k bland dom kriminella och andra tärande personer som stjäl våra skattepengar och trygghet lär inte vara allt för svårt.
Vi har 3 miljoner med utländsk bakgrund i Sverige.

Vi har 1 miljon med utomvästlig bakgrund.
Citera
2022-08-23, 21:22
  #27
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
Jo, och stolt över det.

GK är ju ihop med en icke svensk, hur går det ihop då?
Låt vara ifrån ett skidåkande land men svensk är hon inte..så GK är inte rasist.
Citera
2022-08-23, 21:26
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Man är inte rasist för att man inte tycker att en miljon grovt kriminella invandrare, bidragstagare och illegala ska få vara i Sverige.

Tvärtom är man en humanist som vill att de som bor i Sverige och har rätt att vara i Sverige och de som inte missbrukar detta privilegium ska få ha det tryggt och bra i Sverige.
Man är rasist om man anser att endast vita människor kan vara riktiga svenskar.
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
GK är ju ihop med en icke svensk, hur går det ihop då?
Låt vara ifrån ett skidåkande land men svensk är hon inte..så GK är inte rasist.
Ras har ingenting med nationalitet att göra. Det har med utseende att göra.
Citera
2022-08-23, 21:27
  #29
Medlem
Mr1931s avatar
Min röst har han i varje fall. Enda partiet som företräder svenskar.
Citera
2022-08-23, 22:51
  #30
Medlem
Skogsvattes avatar
En röst på SD känns ju tämligen bortkastad när AfS finns. Men visst är Kasselstrand en skicklig politiker, inget snack om saken.
Citera
2022-08-23, 23:03
  #31
Medlem
Gammalhiphopares avatar
Han imponerande mer som ungdomspolitiker i SD

Den mer hetlevrade framtoningen passar honom inte. Ger på det hela taget ett lite stolpigt intryck numera, ungefär som en högerextrem version av Per Bohlund.
Citera
2022-08-23, 23:21
  #32
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
Man är rasist om man anser att endast vita människor kan vara riktiga svenskar.
Utomeuropeiska invandrare är de som byggt upp välfärdens kärna i Sverige. Nu behövs dem i tredje världen för att bygga upp välfärd där.
Citera
2022-08-23, 23:30
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Utomeuropeiska invandrare är de som byggt upp välfärdens kärna i Sverige. Nu behövs dem i tredje världen för att bygga upp välfärd där.
De som är intresserade av det är alltid fria att flytta dit och göra detta. Något tvång kommer inte att ske.

Vi vet dock att det där bara är en av dina dåliga ursäkter. Det enda du bryr dig om är hudfärg. Du vill bli av med dessa invandrare enbart på grund av deras utseende.
Citera
2022-08-23, 23:38
  #34
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
De som är intresserade av det är alltid fria att flytta dit och göra detta. Något tvång kommer inte att ske.

Vi vet dock att det där bara är en av dina dåliga ursäkter. Det enda du bryr dig om är hudfärg. Du vill bli av med dessa invandrare enbart på grund av deras utseende.

Haha! Och vi vet att "jag bryr mig inte om hudfärg" är en av dina dåliga ursäkter, för att du vill blanda bort vita människor.
Citera
2022-08-23, 23:48
  #35
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Nu vet jag inte om du trollar eller inte, så kan man säga om Åkesson som visat mogna åsikter i frågan, men någon som vill skicka tillbaka 1milj människor om de är inte perfekta, helt felfria är inget annat än rasist i mina ögon. En grov sådan.
Det som är äckligt att dessa invandrarhatande rasister är sällan bättre än de probleminvandrare de pratar om.

Egentligen så lever han på bidrag själv, att peka finger och kritisera skulle alla kunna göra. Han skulle varit arbetslös om det inte var så många rasister.

Nu har jag inte koll på honom elr AfS direkt men tycker det låter sjukt att skicka hem vanliga människor om de inte begår grova brott, speciellt offerbrott och dylikt som jag anser vara vidrigt.

Har inte kollat så mycket vad han sagt, däremot alla invandrare som bara lyfter bidrag och inte lärt sig språket efter alla år dom ska dock ut.
Citera
2022-08-23, 23:55
  #36
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammalhiphopare
Han imponerande mer som ungdomspolitiker i SD

Den mer hetlevrade framtoningen passar honom inte. Ger på det hela taget ett lite stolpigt intryck numera, ungefär som en högerextrem version av Per Bohlund.

Hahaha
Om GK är som en Miljötaliban fast utan miljöpolitik så är det bara Talibanen kvar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in