2022-09-02, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Hjalmar Carlos Högberg är varken artist, skådespelare eller musiker. Åtminstone inte om vi använder ett normalt tänkesätt kring dessa titlar. Hans små upptåg på internet med att låtsas vara det lurar nog ingen. Hans artistiska försök, t.ex. med att sjunga, är skrattretande dåliga. Och inget av de kända namn som han gärna droppar skulle ta i honom med tång.

Därför att han är en dömd sexualbrottsling och tvångsvårdad mentalpatient. En loser.

Hjalmar Carlos Högberg är både artist, skådespelare och musiker om man kollar riktiga källor och inte ägnar sig åt billigt skvaller på flashback som du gör

Han är friad från domen 2014 som inte ens handla om sex

Han är dessutom fri från Karsudden sedan länge och är mentalt stabil till skillnad från dig som lever på att hitta på lögner om folk du inte kan något om
Citera
2022-09-02, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akvavitae
Nä jag har ingen vetskap utöver att HH har suttit på K. Men utifrån att han satt/sitter utan SUP och att han ”verkar” närvara på forumet tyder på att han är tillbaka på samma spår och förmodligen kan vara ute i det fria.

Du har ingen vetskap om Hjalmar över huvud taget med tanke på det du skrivit tidigare

Han dömdes för ofredande utan SUP och är sedan länge fri eftersom att domen från förra året gick tillbaka en bit och hans överläkare (som jag talat med) bedömde honom som frisk

Han är nu tillbaka i artist-branschen och tjänar en massa pengar till skillnad från er skvallerkärringar
Citera
2022-09-02, 13:52
Medlem
Citat:
Brad Pitts kusin, Mikael Pitt, sa nyss till mig att Carlito Hayek ljuger ofta och ska inte tas för sanning.

Det finns ingen Mikael Pitt som är kusin med Brad och du känner ingen i Hollywood
Citera
2022-09-02, 13:59
Medlem
Citat:
Hade lite förhoppningar om att killen faktiskt bättrat sig iom tvångsvården men så blev det alltså inte. Samma vanföreställningar och lögner som tidigare. Och samma egenartade retorik där han skall "rätta" alla som genomskådat honom. Sista kapitlet är ännu inte skrivet om Hjalmar Högberg, och det lär ju inte bli något lyckligt slut heller. Killen verkar oförmögen att ta tag i sitt liv så han kör på i sin fantasivärld där han är en omtyckt artist och ser bättre ut än Bill Skarsgård..

Vem har sagt att Bill Skarsgård är snygg över huvud taget? Han har inte varit fotomodell hos varken Mikas eller Zoo som Camilla Henemark ägde

Det finns miljarder kvinnor som skulle välja en mulatt som Carlos på 190 cm före en blek och vindögd skepnad som Bill

Dessutom har du tydligen inte läst Cafe eller Vecko Revyn eftersom dom publicerat bilder på dom båda två

Finns även en bild där dom står bredvid varandra på en Galapremiär

Vilka ursäkter och undanflykter ska du komma med nu?
Citera
2022-09-02, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sodergrottan
Men du har ju PDF-filen. För att rentvå namnet är det bara att lägga ut en länk eller liknande där man kan läsa igenom domen.

Eller har du inte domen? Är den möjligtvis inte sann?

Hela domen finns ute för den som vill läsa och han blev friad
Citera
2022-09-02, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aza
Jasså jag har fått stryk? sluta ljug snälla nån. för er som vill se videon som är spontant filmat då jag stötte på fanskapet kan skicka pm. filmen ligger fortfarande på min facebook sida HAHAHAHA!
folk hyllar mig för att jag gjorde detta varför skulle någon slå mig?

PS det finns många anledningar att slå mig men att jag filmade stalkern Johan är inte en av dem.

varför ljuger du? du fick stryk efter videon och folk hatar Emil Johansson Evans
Citera
2022-09-02, 14:08
Medlem
Citat:
Nä jag har ingen vetskap utöver att HH har suttit på K. Men utifrån att han satt/sitter utan SUP och att han ”verkar” närvara på forumet tyder på att han är tillbaka på samma spår och förmodligen kan vara ute i det fria.

Du har väll inte ens koll på dina egna knäskålar
Citera
2022-09-02, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lille-katt
Jag har access till IFPI databas och jag har kollat och ingen låt av Agent Unprejudiced (eller som heter "Golden Chance") är certifierad (och låten var inte på sverigetopplistan)
Hans musik label "Soundlab Vipera" (eller "Vipera Records" ibland) har ingenting att göra med Epic Records.

Jag älskar hans IMDb Bio skrivit av "Carlito Hayek Firo" aka Carlos själv såklart

Du ljuger så dåligt att tågen stannar min lilla looser

Guldskivan som Hjalmar fick gavs ut av Universal Music som ligger på östermalm

Finns videobevis från när han hämtade den och bilder så dina lögner ger jag inte fem öre för
Citera
2022-09-02, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lille-katt
Jag har kollat på STIM nu och de flesta av hans låtar har skrivit av Hjalmar Carlos Högberg och Henry Ihander a.k.a Eugene Laze - Eugene fick kredit

Det finns en (osläppt?) Agent U låt som heter "All Lives Matter", ganska nyfiken av den låt

Hjalmar har tjänat bra med pengar från stim vilket går att kolla upp om man är lite kunnig

Eugene står för 50 % av låtskrivandet
Citera
2022-09-02, 14:14
Medlem
Citat:
Hjalmar Carlos Högberg är varken artist, skådespelare eller musiker. Åtminstone inte om vi använder ett normalt tänkesätt kring dessa titlar. Hans små upptåg på internet med att låtsas vara det lurar nog ingen. Hans artistiska försök, t.ex. med att sjunga, är skrattretande dåliga. Och inget av de kända namn som han gärna droppar skulle ta i honom med tång.

Därför att han är en dömd sexualbrottsling och tvångsvårdad mentalpatient. En loser.

Hjalmar Carlos Högberg är guldskiva-belönad artist som haft hits och dessutom medverkar i en dokumentär som regissören till "Snabba cash" gjorde

allt finns att hitta på imdb.com där det står fakta om Hjalmar och vad han gjort för verk som gått på TV såsom streamats på internet

Att du däremot inte kan sjunga och ljuger sämre än en höna dansar disco är en annan femma
Citera
2022-09-02, 14:16
Medlem
Citat:
Lite obehagligt egentligen, om det inte är fejkat vill säga.

Intervjuaren tvingar honom att säga "Jag är en riktig jävla bögjävel"

Men enligt kommentarerna är han redan igång igen med nya kartläggningar
och förfrågningar om magbilder - Vilken idiot.

Videon var fejk och den som filma heter Emil Evans Johansson och är dömd brottsling

Han sitter väll inne just nu men han fick rejält med stryk av Hjalmar
Citera
2022-09-02, 15:14
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikmagnus21
Hjalmar Carlos Högberg är både artist, skådespelare och musiker om man kollar riktiga källor och inte ägnar sig åt billigt skvaller på flashback som du gör

Han är friad från domen 2014 som inte ens handla om sex

Han är dessutom fri från Karsudden sedan länge och är mentalt stabil till skillnad från dig som lever på att hitta på lögner om folk du inte kan något om
"Riktiga" källor när det gäller Hjalmar Carlos Högberg är domstolsprotokoll och utlåtanden från rättspsykiatrin. Han är dömd för sexualbrott och hans dom har lästs av alla intresserade då den lades ut på internet. Att han skapar profiler på olika hemsidor där han ljuger om sina meriter innebär inte att han är artist eller musiker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in