Jag "roade" mig med att läsa lite från början i denna tråd och det är helt makalöst att den levt så länge.
Jag blir mer och mer övertygad om att BAB7 antingen är svagbegåvad eller ett av Flashbacks största (och mest lyckade) troll genom alla tider. Respekt till dig i så fall BAB7.
Man skulle kunna peka på en rad enskilda exempel i denna tråd som uppenbart påvisar att han trollar, men jag orkar helt enkelt inte. Men sammanfattningsvis kan man väl säga att om man kör över 4000 mil om året, inkluderande långkörningar genom EU och för ändamålet väljer en Zoe (eller liknade småbil) så måst eman ha en skruv lös (eller trolla) Han kan köra ca 25 mil i stöten (2 timmar ca på motorväg) för att sedan ladda i 2 timmar. Tänk er det om man ska köra till södra tyskland från Malmö...
Han motiverar sitt bilköp med framför allt ekonomi, komfort och rymlighet. Här är ytterligare flera "red flags" att allting inte står rätt till i huvudet på BAB7. Komfort och storlek? Åk och provkör och provsitt och se om det är ditt första val för en bilresa till Sydtyskland
Ekonomi? BAB7 är inne på tredje motorn på den lilla citybilen. Han har alltså slitit ut den stackars lilla bilen 2 gånger och är nu inne på round 3. Så vi kan alltså lägga 2 motorer (so far) på utgiftslistan, plus alla andra problem han haft med bilen (läs tråden orkar inte lista allt). Lägg där till alla de extra hotellnätter och stillastående han behöver lägga medan bilen ska laddas i 2 timmar varannan timme. Antingen sover och äter han i bilen "för att spara pengar", men även tid kan värderas i pengar och det kommer han inte runt hur han än vrider och vänder på det.
Japp, det var det. Ville bara försöka sammanfatta denna helt idiotiska tråd (som till och med diskuteras på andra forum på internet, ja så illa är det faktiskt)