Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-21, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Sluta ljuga nu. Är så trött på detta.

Va?
Citera
2022-09-21, 17:08
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av safeuphigh23
Va?
Man kanske skulle ta och skriva ett brev till släkten hans ändå. Berätta allt.
Citera
2022-09-21, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Man kanske skulle ta och skriva ett brev till släkten hans ändå. Berätta allt.

Berätta vad? Börjar undra om flera i den tråden bara sitter och driver.
Citera
2022-09-21, 17:41
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av safeuphigh23
Berätta vad? Börjar undra om flera i den tråden bara sitter och driver.
Förutom du då eller? Kanske skulle ta och skriva till hans mor då. Peka ut specifika personer för henne.
Citera
2022-09-22, 22:13
Medlem
Till safeuphigh23 - om du bara är ett vanligt fan av Astridfilmerna så var inte orolig för det där med hängning i Sydamerika.
Han är inte självmordsbenägen. Detta är bara något Lars säger ibland för att manipulera folk. Ta det inte seriöst om han skulle göra detsamma med dig.

Om du faktiskt skulle hitta Lars så försök övertala honom att gå till pressen eller annan offentlig instans och berätta.
Citera
2022-09-22, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1-9-14-1-namnkod
Bor här i Sverige och har inte hemlig identitet, bara gjort ett namnbyte. Har ett rätt vanligt namn idag och bor ensam i en enrummare.

Behandlades illa som barn av motspelare vilket mycket troligen kan ha lett till hans flykt in i sekten som egentligen inte är värd att upprepa vid namn.

Tror han mår lite sisådär idag av vad jag hört, sett och läst. Åtminstone verkar han inte ta hand om sig något vidare. Lider av nån sorts torgskräck eller förföljelsemani av oklara skäl. Befarar att han kommer gå en tidig död till mötes av alla dessa omständigheter kombinerade.

Bra att han sa ifrån på sitt eget lilla vis mot Allan Edwall. Modigt av barn att protestera tydligt när vuxna behandlar dem orättvist. Önskar att han kunde göra detsamma mot fler personer som begått ogärningar i hans förflutna. Än är det inte försent.

Det är riktigt tråkigt att höra att han inte mår helt bra.

Jag tycker att hans insats som Skorpan är den främsta skådespelarinsatsen av en svensk barnskådespelare. Hans samspel med Jonathan är verkligen helt magiskt. Tror alla drömmer om att ha en sådan syskonrelation. De har verkligen gett så mycket lycka till så många.

Tydligen hade Skorpan och Jonathan en bra relation bakom kamerorna.

Här en senare intervju med Jonathan om bland annat Lars.
https://youtu.be/U66OvOxtZU0
Citera
2022-09-23, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Det är riktigt tråkigt att höra att han inte mår helt bra.

Jag tycker att hans insats som Skorpan är den främsta skådespelarinsatsen av en svensk barnskådespelare. Hans samspel med Jonathan är verkligen helt magiskt. Tror alla drömmer om att ha en sådan syskonrelation. De har verkligen gett så mycket lycka till så många.

Tydligen hade Skorpan och Jonathan en bra relation bakom kamerorna.

Här en senare intervju med Jonathan om bland annat Lars.
https://youtu.be/U66OvOxtZU0
Jaså? Det är inte vad jag har hört precis. Snarare det rakt motsatta.
Citera
2022-09-23, 02:27
Medlem
Citat:
Jaså? Det är inte vad jag har hört precis. Snarare det rakt motsatta.

Berätta då gärna vad du hört. Jag känner inte någon av dem personligen.

Jag utgick från att det Götestam (Jonathan) sa stämmer.
Citera
2022-09-23, 02:37
Medlem
Citat:
Berätta då gärna vad du hört. Jag känner inte någon av dem personligen.

Jag utgick från att det Götestam (Jonathan) sa stämmer.
Vad vill du att jag ska säga? Han är ett creep och en barnmisshandlare. Den sista på jorden som borde jobba med barn eller ens vara i närheten av ett. Finkan vore en mer passande plats för hans låga sort.
Citera
2022-09-23, 05:59
Medlem
Citat:
Vad vill du att jag ska säga? Han är ett creep och en barnmisshandlare. Den sista på jorden som borde jobba med barn eller ens vara i närheten av ett. Finkan vore en mer passande plats för hans låga sort.

Ok, inget jag kände till. Jag antar att du pratar om Götestam (som spelade Jonathan). Vad var det han gjorde mot Carl och vad vet du mer om Götestam som vi andra inte vet?

Du skriver:
"Behandlades illa som barn av motspelare vilket mycket troligen kan ha lett till hans flykt in i sekten som egentligen inte är värd att upprepa vid namn."

Av vilka motspelare och vad gjorde de mer specifikt?
Senast redigerad av Mafia 2022-09-23 kl. 06:06.
Citera
2022-09-23, 06:15
Medlem
Citat:
Ok, inget jag kände till. Jag antar att du pratar om Götestam (som spelade Jonathan). Vad var det han gjorde mot Carl och vad vet du mer om Götestam som vi andra inte vet?

Du skriver:
"Behandlades illa som barn av motspelare vilket mycket troligen kan ha lett till hans flykt in i sekten som egentligen inte är värd att upprepa vid namn."

Av vilka motspelare och vad gjorde de mer specifikt?
Jag har sagt det du uppenbarligen ville att jag skulle säga. Detaljerna sitter bara du på.
Citera
2022-09-23, 06:24
Medlem
Citat:
Jag har sagt det du uppenbarligen ville att jag skulle säga. Detaljerna sitter bara du på.

Som jag tidigare skrev återberättade jag bara vad Götestam sa. Och du menar att det han sa var helt fel?

Du verkar sitta inne på mycket info så det vore snällt av dig om du kunde skriva ett längre inlägg om vad som hänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in