2022-10-01, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Analysera ditt eget inlägg. Spalta upp i två delar. Emotion och fakta. Vad är fördelningen?
Och för detta ÅTER IGEN VANSINNIGA inlägget skall du ha dig en anmälning så det står härliga till, så skärp dig nu och läggt av med dina jävla oneliners utan någon som helst substans eller tillhörighet till trådens varande. Jag behöver inte analysera eftersom att jag gjorde det långt innan jag svarade dig och kom hit till tråden för att om möjligt finna lite info om RÅDANDE situation i UKRAINA. Sedan var det en idiot som dig som satt här och spammade med samma jävla dynga du gjort i månader nu, så den analysen var kortare än d-strängen på min Gibson. Om du inte fattar det så behöver du ett par tusen högskolepoäng till din stackare. Skärpning för helvete - från oss alla till DIG
Citera
2022-10-01, 00:01
Medlem
Citat:
Regeringen i Kiev är ju en puppet-regim tillsatt av USA via CIA. Försök igen...
De vann ett demokratiskt val häromåret, till skillnad från din store idol barnamördaren v.puttler som fängslade alla med minsta chans och trots det var tvungen att fuska.
Citera
2022-10-01, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Tja, nu när Putin då fått "införlivat" dessa olika områden till Ryssland, så är ju hans jobb bara halvfärdigt. Han har ju inte kontroll över dessa områden, och mer blir ju återtaget dag för dag utav Ukraina. Dagens skådespel var inte det sista, tror det kommer något mer inom de närmaste dagarna.

Annars.., väst har ju fördömt det hela. Det är väl natt nu i Indien och Kina, blir väl mer än "talande tystnad" därifrån. Ingen officiell kritik, men man tänker inte erkänna dessa nya områden som ryska. Så tror jag de förhåller sig till saken.

Det tror inte jag. Kina och Indien har tagit ställning mot USA i detta. Inget har ändrats där sedan i februari. Men räkna med att amerikanarna trycker hårt på all personal som kan anses uttala sig ”å ländernas vägnar” för att få fram någon form av publicerbart medhåll för sina vägval. Det lär inte bekomma västländsk USA-kontrollerad media om detta senare inte backas upp officiellt.
Citera
2022-10-01, 00:03
Medlem
Citat:
Mer fyllo än akademiker menar du väl? Ja, vilka är dina källor. Får vi se? Demokraterna? Rand Corporation? Pentagon?

Är din roll i Rysslands anfallskrig att vara en provokatör? Är det så det känns?

Det är intressant, en del i hela maskineriet i ett krig är alltid propagandan. Du tar din roll där, du stöttar ett anfallskrig där motivet är folkmord, och det känns inte lite fel? Det är liksom i USA du landar angående detta pga hjärntvätt?
Citera
2022-10-01, 00:05
Medlem
Citat:
Regeringen i Kiev är ju en puppet-regim tillsatt av USA via CIA. Försök igen...

Hahah ah. Absolut. Folkvald i ett öppet val med internationella observatörer till skillnad från de annekterade territorierna.

Du kanske ska hålla till på chemtrailsforumen med de andra lågutbildade som fått för er massa skit.
Citera
2022-10-01, 00:05
Medlem
Citat:
Val i korrupta Ukraina är demokratiska, men när Ryssland håller folkomröstningar är de illegitima. Du saknar all trovärdighet kompis.

Testa håll en folkomröstning i ett område som du bombat samtidigt som du håller i ett automatvapen och kan välja att skriva vad du vill på en papperslapp.
Citera
2022-10-01, 00:06
Medlem
shoottheelkss avatar
Nu börjar Neo Cons och Ukraina skriva upp amerikanska Senatorer! På Death List!

Cui bono, "to whom is it a benefit?" w/Robert Barnes (Live)
https://www.youtube.com/watch?v=190zSqECSCE

Ca 5.26min
Citera
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Mer fyllo än akademiker menar du väl?
Jag förstår inte logiken i ditt resonemang.

Om det är så att USA och NATO lurat Ryssland att försöka inta Ukraina för att kunna föra ett proxykrig där, vore väl det bästa att Ryssland drog sig ur det och levde i fred och frihet och då fick USA och NATO stå där med lång näsa.

Om du själv stöder att Ryssland ska fortsätta kriget, går du väl USA:s och NATO:s ärenden, när du försöker argumentera för att förlänga det "proxykrig" som du själv säger att USA och NATO vill ha,
Citera
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Adrian Boquet fransk Pro Rysk lögnare bla om Bucha massakern har varit på semester i Turkiet och fått rejält med spö av Turkarna.

Ja, han är en riktig lögnare. Jag skrev om honom i ett inlägg för en månad sedan. Rena mytomanen:

(FB) Alternativa nyheter kring Ryssland-Ukraina kriget (samlingstråd)

Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Adrian Boquet efter behandling av Turkarna.

https://ibb.co/j3hwZC3

Nu vet jag inte varför han blev spöad, men säkert välförtjänt.
Citera
Ser ut som att Putins "vänner" är på en begravning här 😏 Särskilt sista minuterna från hans "tal...

https://youtu.be/0H3vdNJ8oio
Citera
2022-10-01, 00:07
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Tja, nu när Putin då fått "införlivat" dessa olika områden till Ryssland, så är ju hans jobb bara halvfärdigt. Han har ju inte kontroll över dessa områden, och mer blir ju återtaget dag för dag utav Ukraina. Dagens skådespel var inte det sista, tror det kommer något mer inom de närmaste dagarna.

Annars.., väst har ju fördömt det hela. Det är väl natt nu i Indien och Kina, blir väl mer än "talande tystnad" därifrån. Ingen officiell kritik, men man tänker inte erkänna dessa nya områden som ryska. Så tror jag de förhåller sig till saken.

USA har gjort klart att de som erkänner dessa nya områden som ryska kommer att straffas hårt.

Så vi kan glömma att Venezuela, Serbien, Eritrea, Nicaragua, Kuba och de vanliga clownländerna vågar att erkänna.

Iran, Syrien och Belarus är en coinflip men jag bettar på att de inte heller erkänner.

Så det blir nog bara Nordkorea som erkänner. Och påhittade låtsaslandet Transnistrien.
Citera
2022-10-01, 00:07
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Jasså? Jag har sett protester i Tyskland och Tjeckien med tiotusentals deltagare som inte gillar de höga energipriserna. Samt ny högerregering i Italien av samma orsak. Väst är allt annat än allierat. USA sprängde ju sannolikt Tysklands pulsåder häromdagen. Allierat?

Källa på att det är tiotusentals tack. Har heeelt missat dessa siffror när jag gått in på tysk msm. Har du annars missat att de nya i Italien står bakom Ukraina till 100 % ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in