2022-10-12, 21:34
Medlem
first.springs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
OK, da tolket jeg deg litt feil en periode, og trodde du mente han var uskyldig. Beklager det🥴

Nei, kun at han ville g fri i mangelen av fellende bevis.
Citera
2022-10-12, 21:35
Medlem
NikoBoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Jeg husker ikke nyaktig hvem. Men det har vrt mange som har pekt p RU og miljet rundt han. At RU har vrt lsmunnet, og satt GM p iden om utsette TH for utpressing. At GM skal finnes i kontaktene til RU.

En annen "bivirkning" ved at RU ble mistenkt og siktet for medvirkning til grov bortfring,(husker ikke nyaktig ordlyd i siktelsen mot ham), tror jeg skal vre at TEH blir pfrt skyld og skam. TEH var den som frte RU i kontakt med TH. TEH var den som frte drapsmannen i kontakt med familien.

Hvis TEH skulle tro at han har skyld for at AE ble drept, fordi han satte RU i kontakt med TH, s kan det ha blitt en veldig tung belastning for ham. Ref rykter om innleggelser osv.

Sorgen er sikkert tung nok, om ikke han skal bre med seg flere tonn med irrasjonell (og konstruert) skyldflelse ogs. Dette vil gjre det mye vanskeligere for TEH ta tak i sprsml rundt morsarv og ugyldige ektepakter.
Er enhver involvering fra TEH sjekket ut av saken? Jeg har ikke detaljekunnskap.
Citera
2022-10-12, 21:35
Medlem
first.springs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Artikeln r gammal, frn Maj 2021.

Det var poenget. At de "endelig" kanskje kunne f rett.

Hvordan sammenfaller de nye opplysningene med den mistenkte du hadde i saken?
Citera
2022-10-12, 21:38
Medlem
first.springs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Den tilfeldige kidnapper hadde ikke valgt sv4 og visste altfor mye om alarmer, bortreiste naboer, at kamera ikke tok opptak, andre kamera i omrdet og inne, at steinen var fjernet, det faste tlf bordet, aehs medisinbruk (hun ble drept i sv) osv osv.

Hvis formlet kun var drepe henne/f henne fjernet?. Hvorfor da ikke bare leie en rusa person til kjre henne rett ned med bil nr hun luftet tassen? Uansett scenario s handler nok denne saken om noe mer enn bare f henne ut av bildet.
Citera
2022-10-12, 21:41
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NikoBoris
Er enhver involvering fra TEH sjekket ut av saken? Jeg har ikke detaljekunnskap.

Har du ikke hrt om "badekarhistorien"?
Citera
2022-10-12, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av first.spring
De som har fulgt med her en stund vet at vi elsker bruke flertallspronomen. Det er ikke verre enn det.

Jeg har fulgt med lenge og husket da du kom inn i trden og hvorfor.
Citera
2022-10-12, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NikoBoris

Det er mye som tyder p at TEH er helt sjekket ut av saken, det samme gjelder for den aktuelle badekarhistorien som skjedde i 2.etg.🧐
Citera
2022-10-12, 21:44
Medlem
first.springs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Jeg har fulgt med lenge og husket da du kom inn i trden og hvorfor.

Da har du svaret ditt der Enkelt og greit.
Citera
2022-10-12, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av first.spring
Hvis formlet kun var drepe henne/f henne fjernet?. Hvorfor da ikke bare leie en rusa person til kjre henne rett ned med bil nr hun luftet tassen? Uansett scenario s handler nok denne saken om noe mer enn bare f henne ut av bildet.
Tanken var nok at "kidnapping" fremsto sikkert for frita th for skyld og han kunne spille offer overfor barna.
Citera
2022-10-12, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Det er mye som tyder p at TEH er helt sjekket ut av saken, det samme gjelder for den aktuelle badekarhistorien som skjedde i 2.etg.🧐
ikke helt overbevist om alt han har forklart er sant men....
Citera
2022-10-12, 21:47
Medlem
first.springs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Tanken var nok at "kidnapping" fremsto sikkert for frita th for skyld og han kunne spille offer overfor barna.

Plausibelt.
Citera
2022-10-12, 21:47
Medlem
NikoBoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Har du ikke hrt om "badekarhistorien"?
Bare vagt. Har du en link eller noe?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera