Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-10-13, 23:42
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Nu vill jag tusan med mig hra kesson sga imorgon att vi i sd fick utrikesministerposten, inrikesministerposten, kulturministerposten och energiministerposten och vi r verens om noll invandring, utvisa alla som begr brott, riv alla vindkraftverk, frbud mot Prideflaggan p offentliga platser, riva alla moskeer och snkt brnslepris med 6 kronor, annars kommer jag rasa och aldrig mer rsta sd
Nej men gud s stt! Ta p dig bomberjackan och be mamma bre ngra mackor infr picknicken med Hitler Jugend!
Citera
2022-10-13, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Ja, men bara om de ser till att hlla sig utanfr regeringen. Att SD vxt sig s stora beror vldigt mycket p att de aldrig suttit i en regering och drmed inte behvt frhandla och jmka med andra partier. Och drmed kanske tvingats gra avkall p vissa av deras profilfrgor.
Tror kommande mandatperiod blir en man verkligen vill undvika. SD kommer att f mnga gratisvljare frn M och KD nr den kommande krisen nu frvrras.
Citera
2022-10-13, 23:44
Avstngd
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Och vilket annat parti hade ver 20% i den konstellationen frutom S?

Logik verkar inte vara din starkaste sida, men det r det vl sllan fr kta rvhattar.

Vi fr vl se imorgon hur mnga poster L fr. . Jag hr av mig till dig d.
Citera
2022-10-13, 23:45
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Lena grter sig till smns imorgon bitti om de fr ihop en duglig regering. nnu vrre blir det vl nr budgeten presenteras. Stackars Lena. .

Kommer verkligen tycka synd om denna skrckkrring🤪
Hon som nd r plst borde ha mer vett n vad hon visat senaste veckorna tycker man. Att kasta skit p hgern som inte ens tilltrtt r hl i huvudet.
De kommer skerligen bli fyra tuffa r med ekonomisk nedgng, inflation, hjda rntor, hga elpriser, skjutningar och mycket mer. Mnga av dessa punkter har blivit vrre p grund av de rdgrnas politik.
Citera
2022-10-13, 23:45
Medlem
Zurfarn08s avatar
Det blir en regering med L, KD o M. SD fr ett avtal med tydliga punkter som ska genomfras under mandatperioden.

Jag gissar att regeringen blir stark, den kommer hlla hela mandatperioden pga att kesson har Kristersson i ett skruvstd. Om inte regeringen uppfyller SDs lista s rstar SD p S budget och Kristersson fr d regera p en sosse-budget. Och med L surrade vid masten genom ett par statsrdsposter s kan Ls riksdagsledamter inte vara uppstudsiga. F se vad som nu str i avtalet.
Citera
2022-10-13, 23:46
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Fy fan om det hr bara r ngot halvdant.

Nu utgr jag frn att ALLT, ALLT r klart.

Och att det inte r ngot i stil med: "Vi ska nd begra mer tid, men vi ville bara visa er hur duktiga vi varit, och att vi r verens om att bygga nya kraftverk, tack fr idag."
Skulle inte frvna ett dugg om det kommer att bli L som fr all makt i Uffes regering. Det blir nog s att deras politik blir den som Uffe kan tuffa fram med. Ja s eller s blir det Maggan igen r vad L kommer att hota med i hela fyra r och vad kan Uffe gra t det? Inget alls! Ja och inte heller KD eller SD kan ngot gra mer n att lta L styra om det inte ska bli S igen.
Citera
2022-10-13, 23:46
Medlem
KohPhangans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
I sin senaste ledare har han slutat kalla det Putin-priser och kallar det Kristersson-priser. 🤣

HAHAHA! Skmtar du? Sg att du skmtar?!
Citera
2022-10-13, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Dags att ta fram champagnen?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...lla-presstraff

Vad ska alla Aftonbladet-krnikrer skriva nu d, nr sursosse-spkulan visade alldeles fel?
Grt-Anders ligger vl i fosterstllning och grtrunkar sig till smns just nu.
Citera
2022-10-13, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Det blir en regering med L, KD o M. SD fr ett avtal med tydliga punkter som ska genomfras under mandatperioden.

Jag gissar att regeringen blir stark, den kommer hlla hela mandatperioden pga att kesson har Kristersson i ett skruvstd. Om inte regeringen uppfyller SDs lista s rstar SD p S budget och Kristersson fr d regera p en sosse-budget. Och med L surrade vid masten genom ett par statsrdsposter s kan Ls riksdagsledamter inte vara uppstudsiga. F se vad som nu str i avtalet.
Ju fler marionetter ju bttre/enklare.
Vore man seris SM (S och M allts, pervo ) Vi fr se hur vrldsordningen ser ut i morgon / Mndag.
Citera
2022-10-13, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KohPhangan
HAHAHA! Skmtar du? Sg att du skmtar?!

Nstan.

Idioten skrev:

Men i valet kallade Ulf Kristersson priserna fr "Magda-priser". P mndag vljs han till statsminister och vrldsekonomin r lika trasig som innan valet 11 september. Han kommer d att kunna gra lika lite som Magdalena Andersson t Vladimir Putins imperiebygge. Men r i linje med sin egen ohederliga retorik r han nd ansvarig fr lget.
Magda-priserna blir d Kristersson-priser
Citera
2022-10-13, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Anders Lindberg kommer g full retard imorgon. P mndag r han tvngsintagen p psyket.

100%. Ser fram emot hans nsta krnika. Dr lr han vl skriva: Partiledarna i det hgerextrema blocket ingav inget frtroende nr de tillsammans stod och presenterade verenskommelsen dem i mellan. Kommande regering brjar redan falla.

Ngot snt 😂😂
Citera
2022-10-13, 23:57
Medlem
KohPhangans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balomousmd
Nstan.

Idioten skrev:

Men i valet kallade Ulf Kristersson priserna fr "Magda-priser". P mndag vljs han till statsminister och vrldsekonomin r lika trasig som innan valet 11 september. Han kommer d att kunna gra lika lite som Magdalena Andersson t Vladimir Putins imperiebygge. Men r i linje med sin egen ohederliga retorik r han nd ansvarig fr lget.
Magda-priserna blir d Kristersson-priser

Okej.. jvla nt som han r bortser han ju ifrn att begreppet "Magda-priser" handlar om att mer n 50 % av bensinpriset r skatt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in