2022-10-15, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Alltid en forsvarers oppgave si at bevis mot klienten er svake.
Men vi vet ikke hva siktelsen gr ut p, eller hvor involvert politiet mener han er.
Hvis de kan feste PSS til selve kryptorigget, m vel det regnes som et gjennombrudd.
Da forventer jeg ogs at siktelsen blir offentliggjort.

Ved svake bevis burde det vre lett match for en dreven advokat stille til avhr med siktede.
Men vi registrerer at dette dryer og hvordan forsvareren uttaler seg. Vi fr se hva som skjer.
Citera
2022-10-15, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Kanskje kofferten opprinnelig var dumpet i tjernet,og at kofferten p ett eller annet vis har kommet til overflaten (feks ved at en fisker fikk kofferten p kroken)?

Hvor langt fra badeplassen (og eventuelle turstier og fiskeplasser) ble kofferten funnet, ettersom du skrev ganske langt fra folk?

Kanskje kofferten ikke kan relateres til Hagen-saken?
Citera
2022-10-15, 20:35
Medlem
mister007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Kanskje kofferten ikke kan relateres til Hagen-saken?
Se hva jeg skriver. Sikkert steuroper som har samlet opp sppel/elektroavfall/tyvgogs og lagret i skogen.....
Citera
2022-10-15, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mister007
Se hva jeg skriver. Sikkert steuroper som har samlet opp sppel/elektroavfall/tyvgogs og lagret i skogen.....

Samme for meg hva du skriver og det var ikke deg jeg svarte hvis du ikke skjnte det.

Eller var det det likevel?
Senast redigerad av Formann 2022-10-15 kl. 20:42.
Citera
2022-10-15, 20:57
Medlem
Rhingarikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Ved svake bevis burde det vre lett match for en dreven advokat stille til avhr med siktede.
Men vi registrerer at dette dryer og hvordan forsvareren uttaler seg. Vi fr se hva som skjer.

Dette er en veldig spennende utvikling! Vet vi noe om MD har mange andre parallelle oppdrag samtidig?

Kan det vre at MD og PSS planlegger et tilstelsesavhr og skal spikre strategi for sikre mest mulig strafferabatt? Eller handler det om forsk sno seg unna innflkte bevis.. 🤔
Citera
2022-10-15, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rhingariki
Dette er en veldig spennende utvikling! Vet vi noe om MD har mange andre parallelle oppdrag samtidig?

Kan det vre at MD og PSS planlegger et tilstelsesavhr og skal spikre strategi for sikre mest mulig strafferabatt? Eller handler det om forsk sno seg unna innflkte bevis.. 🤔

En ting er i alle fall sikkert - og det er at et enkelt bildefunn ikke kan vre s vanskelig. Kanskje er det noe annet som kompliserer ting.
Citera
2022-10-15, 21:08
Medlem
Citat:

Mest sannsynlige en stor mengde med saksdokumenter som m nye ges igjenom her. Flere tusen sider mest sannsynlig.
Citera
2022-10-15, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pessoa86
Mest sannsynlige en stor mengde med saksdokumenter som m nye ges igjenom her. Flere tusen sider mest sannsynlig.

Ett bilde kan ikke alene lede til flere tusen sider.
Citera
2022-10-15, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mister007

Lurer p om det er rvere?
Citera
2022-10-15, 21:14
Medlem
Citat:
Ett bilde kan ikke alene lede til flere tusen sider.

Nei men totalen av hele etterforskningen mot han kan det. Alt dette inngr i sakspapirer og etterforskningen har pgtt over tid.
Citera
2022-10-15, 21:23
Medlem
Tenker p bilden som er funnet p den siktedes PC om det bare er et bilde fra en av artiklene den har vrt publisert i eller om det er et bilde av selve passkopien nr hen sier dette ikke er nok.
Citera
2022-10-15, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pessoa86
Nei men totalen av hele etterforskningen mot han kan det. Alt dette inngr i sakspapirer og etterforskningen har pgtt over tid.

Ja, vi registrerer at det dryer med at forsvarer stiller med siktede til avhr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in