2022-10-16, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Det r faktiskt bara du som r bitter! Fr att en ung tjej lyckas och tjnar pengar. Hur underligt kan det bli.

Dr kom dom starka argumenten!
Citera
2022-10-16, 21:21
Medlem
dialektikers avatar
Hon r snygg och tjnar pengar, men vad har hon mer att erbjuda?

(Hon har en ful tandrad d hon ler brett, precis som det fula Pernilla-Wahlgren-leendet, med fr stor mun. Det r strande att folk inte tnker p det. Hon skulle vara fattig om hon log jmt.)
Citera
2022-10-16, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker

(Hon har en ful tandrad d hon ler brett, precis som det fula Pernilla-Wahlgren-leendet, med fr stor mun. Det r strande att folk inte tnker p det. Hon skulle vara fattig om hon log jmt.)

Motbjudande och lgt att skriva i trden men
kunde inte lta straffsparken vnta.
-Det r vl drfr hon grter ut titt som ttt
Citera
2022-10-16, 21:38
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Nej, jag driver fretag p ntet, som Bianca.
Har du drivit fretag p ntet i 35 r?
Citera
2022-10-16, 22:42
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker

Det lter som att du hellre dras till en hrig karl. Saknar du penis eller vad annars tycker du hon ska erbjuda?
Citera
2022-10-16, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Alltid denna simpla floskel om "avundsjuka" s fort man kritiserar en knd person...
r pengar det enda som ni tnker p, det enda som upptar er beundran? S idioter som blir rika r ngot att vara "avundsjuk" p?
Jag hade grna tagit emot Biancas pengar MEN inte p bekostnad av min intelligens. Att vara s korkad och ytlig, nej tack..
Drtill tstrd och med dlig sjlvknsla.
Somliga saker hr i livet r mer vrt n pengar.
Fr vrigt Kalle81 r hennes rst ytterst medioker av det man hrt hittills av hennes "pratsjungande". Mamma Pernilla hade dremot som ung en riktigt bra rst och var ven aktuell fr en internationell karrir.

Mste man vara intektuell och jtteintelligent d?

Vi riktiga mn bryr oss inte om snt. r inte intresserad diskutera geopolitik, ekonomi, finans och vetenskap med min kvinna. Finns s mycket annat konversera om som bda r intresserade av.

Som kvinna vara intresserad av mode, sknhet, smink, heminredning, osv r helt okej. Verkar mest vara kvinnor som har problem med det och klankar ner p andra kvinnor fr dom r "ytliga" eller har "ytliga" intressen.

Tjafset om hennes vikt och "tstrningar" r bara phitt frn andra kvinnor som r advundsjuka och kan inte konkurrera med en vacker och attraktiv kvinna som Bianca. Frstr att det gr ont och bitterheten kommer fram..
Citera
2022-10-16, 23:01
Medlem
Mrflinks avatar
Man fr tycka vad man vill om Wahlgrens klanen. Dom r dock jvligt bra p att tjna pengar. Bianca har ngra r p sig att rida p kndisskapet. Det kommer att komma en tid nr hennes fljare och kunder inte lngre attraheras av selfiebilder och botoxbehandlingar. Det finns en tid som kommer nr man inte ska ha anknbb, utfyllda kinder och ljligt lnga gonfransar.
Hon har ngra r p sig att frvalta sin person och det gr hon bra.
Citera
2022-10-16, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagunitas1
Mste man vara intektuell och jtteintelligent d?

Vi riktiga mn bryr oss inte om snt. r inte intresserad diskutera geopolitik, ekonomi, finans och vetenskap med min kvinna. Finns s mycket annat konversera om som bda r intresserade av.

Som kvinna vara intresserad av mode, sknhet, smink, heminredning, osv r helt okej. Verkar mest vara kvinnor som har problem med det och klankar ner p andra kvinnor fr dom r "ytliga" eller har "ytliga" intressen.

Tjafset om hennes vikt och "tstrningar" r bara phitt frn andra kvinnor som r advundsjuka och kan inte konkurrera med en vacker och attraktiv kvinna som Bianca. Frstr att det gr ont och bitterheten kommer fram..

Hller med men hon spyr och sger ju sjlv att hon spyr har problem med mage mr dligt sedan mr bra.
Det r absolut inget fel att vara smal eller leva lyx liv. Men att spy och inte behandlas fr det tycker jag r mrkligt? Att spy dagligen frstr kroppen och psyket antar jag.
Att ta nyttigt och hlsosamt r en sak men att spy gr att du blir uttorkad plus att organen blir trtta du blir rynkig och du blir sjuk psykiskt av det.
Citera
2022-10-16, 23:49
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Det lter som att du hellre dras till en hrig karl. Saknar du penis eller vad annars tycker du hon ska erbjuda?
Ja, jag saknar penis och dras till hriga karlar.
Jag r vl lite avundsjuk p att blev stora genom ett tramsprogram, och genom att producera nonsens. Bianca har gjort lyckade sknhetsoperationer dock.
Men sen r den dr klanen som irriterande flugor d de tapetserar lpsedlar hela tiden.
Varfr blir man inte av med dessa meningslsa mnniskor?
Vad tillfr det gemene man att flja deras meningslsa tillvaro?
Citera
2022-10-17, 03:41
Medlem
526s avatar
Hon har aldrig spytt upp mat. Hon ter inte maten hon fotar.
Citera
2022-10-17, 05:46
Medlem
jesussugers avatar
Om hon r s smart som vissa pstr varfr har hon d inte tagit krkort? hon har vl all tid i vrlden fr att kunna ta ett krkort
Citera
2022-10-17, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SydneyPowell
Aldrig hrt talas om programledaren, men mnga incels hr som verkar hatar henne bara fr att hon r en ung kvinna som str upp mot gubbvldet. Vi ska inte tillbaka till DDR-Sverige, bara att fatta det.

Haha va?

Om ni kvinnor inte kan bttre n Bianca kanske ni borde stanna i kket.
Hur str hon upp mot gubbvldet? Genom att ha noll talang och ge folk som tittar ont i magen av vemod?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in