Citat:
Ursprungligen postat av
Lostworld
Alltid denna simpla floskel om "avundsjuka" s fort man kritiserar en knd person...
r pengar det enda som ni tnker p, det enda som upptar er beundran? S idioter som blir rika r ngot att vara "avundsjuk" p?
Jag hade grna tagit emot Biancas pengar MEN inte p bekostnad av min intelligens. Att vara s korkad och ytlig, nej tack..
Drtill tstrd och med dlig sjlvknsla.
Somliga saker hr i livet r mer vrt n pengar.
Fr vrigt Kalle81 r hennes rst ytterst medioker av det man hrt hittills av hennes "pratsjungande". Mamma Pernilla hade dremot som ung en riktigt bra rst och var ven aktuell fr en internationell karrir.
Mste man vara intektuell och jtteintelligent d?
Vi riktiga mn bryr oss inte om snt. r inte intresserad diskutera geopolitik, ekonomi, finans och vetenskap med min kvinna. Finns s mycket annat konversera om som bda r intresserade av.
Som kvinna vara intresserad av mode, sknhet, smink, heminredning, osv r helt okej. Verkar mest vara kvinnor som har problem med det och klankar ner p andra kvinnor fr dom r "ytliga" eller har "ytliga" intressen.
Tjafset om hennes vikt och "tstrningar" r bara phitt frn andra kvinnor som r advundsjuka och kan inte konkurrera med en vacker och attraktiv kvinna som Bianca. Frstr att det gr ont och bitterheten kommer fram..