2022-10-14, 22:54
Medlem
Enmansdemos avatar
Hon r uppenbarligen en fr svag intervjuare (svag bildning) eftersom dom gr Carina Bergfelt av det med paneldebatt, 4 gster som ska docka med varandra och frammana skratt mens Bianca sitter med!! p en likartad jmstlld stol! som nn slags moderator, istllet fr att sitta p nnting dyrare bakom ett skrivbord dr en talkshowvrd hr hemma.
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-10-14 kl. 23:08.
Citera
2022-10-14, 23:03
Medlem
Tror det ligger i de flesta bimbo-tjejer en drm om att bli ngon slags Oprah.

Frst brjar programmet med lite kndisar och sen vergr det mer till snyft-program med ngon pundare och kkfarare som ska frska hitta vgen tillbaka in i samhllet igen och sen fr hon framst som Moder Teresa nr hon (ls: produktionen) delar ut ngra tusenlappar till vald pundare. r ju i princip bara kvinnor som tittar p tv numera och sn feel happy-bullshit attraherar kvinnliga tittare.
Citera
2022-10-14, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Tror det ligger i de flesta bimbo-tjejer en drm om att bli ngon slags Oprah.

Frst brjar programmet med lite kndisar och sen vergr det mer till snyft-program med ngon pundare och kkfarare som ska frska hitta vgen tillbaka in i samhllet igen och sen fr hon framst som Moder Teresa nr hon (ls: produktionen) delar ut ngra tusenlappar till vald pundare. r ju i princip bara kvinnor som tittar p tv numera och sn feel happy-bullshit attraherar kvinnliga tittare.

Har skiten brjat sndas?
Citera
2022-10-14, 23:14
Medlem
peterZiipens avatar
1. Det stora problemet med programledaren r att hon inte bryr sig ett dugg om gsterna. Hon ltsas bara vara intresserad.

2. Producenterna har infr premiren insett att programmet r genomuselt, drfr har tagit till en ndlsning genom att ge Bianca den grvsta urringningen i mannaminne, fr att p s stt frska hlla kvar s mnga tittare som mjligt.

TLDL: Programmet r uselt. Titta inte.
Citera
2022-10-14, 23:32
Medlem
swebarbs avatar
Lt mig gissa utan att ha tittat, hon pratar mest om sig sjlv och fokus ligger p henne typ eftersom hon visar typ nstan hela sin hylla ? har hon inte nog med pengar redan... jvla bimbo alla pengar hon har r tack vare ett knt efternamn annars hade hon suttit i kassan p ica idag...

fyfan allts och det vrsta r att unga tjejer har henne som nn frebild
Citera
2022-10-14, 23:35
Medlem
Lundamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Lt mig gissa utan att ha tittat, hon pratar mest om sig sjlv och fokus ligger p henne typ eftersom hon visar typ nstan hela sin hylla ? har hon inte nog med pengar redan... jvla bimbo alla pengar hon har r tack vare ett knt efternamn annars hade hon suttit i kassan p ica idag...

Personligen tycker jag att hon och faktiskt hela hennes familj r frbannat ointressanta!
Bimbo? Absolut!
Korkad? Japp!
Citera
2022-10-14, 23:38
Medlem
Kalk-Allans avatar
Vem kollar ens p skiten? Jo Tydligen TS...
Citera
2022-10-14, 23:47
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Vem kollar ens p skiten? Jo Tydligen TS...
Nej det gjorde jag faktiskt inte
Citera
2022-10-15, 00:02
Medlem
Stackars Bibbi, hennes team stter henne i snna hr sammanhang det kan inte vara hlsosamt! En ung kvinna som hanterar livet med bolivianskt discopulver och pratade mer om sig sjlv i varje konversation n med gsten.

Fr se nsta avsnitt imorgon med 🤪
Citera
2022-10-15, 00:59
Medlem
Varfr tittar ni ens? Alla borde bara ignorera denna mnniska. Sg mig vad hon r bra p och varfr hon frtjnar en talkshow om ni inte hller med.
Citera
2022-10-15, 01:36
Medlem
5thchmbrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
r ju i princip bara kvinnor som tittar p tv numera och sn feel happy-bullshit attraherar kvinnliga tittare.

Min fru som nd r en flitig skit-tv tittare ratade till och med det hr programmet. 😂
Citera
2022-10-15, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb

Haha min 50riga Karen-slkting fljer henne p insta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in