2022-10-22, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Det r s sjukt beteende. Inte konstigt att samhllsutvecklingen gr bakt, folk beter sig verkligen helt skamlst nufrtiden.
Allt r tilltet, helt grnslst.
Vuxna kvinnor som Berg och Gynning borde veta bttre n att snacka om vad de gr med sina kroppsvtskor infr en ung publik. Man kunde ju se i detta program att det verkligen r en ung publik som Bianca har och genom att hlla p och snacka shr s normaliseras det hela infr dem. Ingen tar ngot ansvar, alla bara skrattar.

Hller med dig, som jag tidigare skrev: Jag r fr sex, men det skall vara i rtt forum. Samt inte normalisera detta sextnkande och exploatera unga flickor. Tnk dr sitter en ung 11 ring och ser upp till blsta Bianca och s skall hon knna press av att PRESTERA sexuellt fr det sger ju Berg och Gynning. Vi skall vara RDDA om den korta tiden som man r barn: 18 r av ens liv r ens barndom. Vrna om den. Sexet kommer senare i livet.
Citera
2022-10-22, 09:11
Medlem
DyslexiKungens avatar
Alla som fljer serien ver Atlanten, nu satt gsten Erik Ekstrand och berttade allt som hnder i programmet, hur i helsike tnkte TV5? inte kan de hlla p och avslja vad som pgr i serie som inte r frdig visad n p deras egen kanal bedrvligt
Citera
2022-10-22, 10:16
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Alla som fljer serien ver Atlanten, nu satt gsten Erik Ekstrand och berttade allt som hnder i programmet, hur i helsike tnkte TV5? inte kan de hlla p och avslja vad som pgr i serie som inte r frdig visad n p deras egen kanal bedrvligt
Vad kom han med fr nyheter d? som vi som kollar inte redan visste (kom igen! det r ju redan sagt, kan ju inte bli vrre n att du sprider hans spoiler nnu mer)
Citera
2022-10-22, 14:13
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Vad kom han med fr nyheter d? som vi som kollar inte redan visste (kom igen! det r ju redan sagt, kan ju inte bli vrre n att du sprider hans spoiler nnu mer)

De kan jag inte skriva om hr, sista avsnittet avslutades med att Gurra ringer om hjlp Mayday Mayday, Erik berttade vad som hnde efter detta samtal
Citera
2022-10-22, 22:26
Medlem
fy fan, detta program r nog bland det trkigaste jag sett
Citera
2022-10-22, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mankers
fy fan, detta program r nog bland det trkigaste jag sett

Kan bara hlla med.
Undra hur mycket hon fr i betalt fr att sitta dr och ltsas vara en duktig programledare?
Citera
2022-10-22, 23:07
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Definiera hrt kmpande entreprenrer och affrskvinnor.
Mnniskor som sjlva ligger bakom sin framgng genom flera rs studier, arbetstimmar, blod, svett och trar. (Alla behver inte vara hgskoleutbildade men de flesta klarar av gymnasiet i alla fall till skillnad frn Bianca.)

Biancas grund till framgng lades genom att hon r fdd in i en kndisfamilj + att hennes mamma drev hennes blogg fr att hon sjlv var fr lat.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ngrossos-blogg
Drefter sg riktiga entreprenrer och affrsmnniskor mjligheterna att skapa nt mer kring Bianca och "kpte" henne som ansikte utt fr CAIA. Det r dessa mnniskor som genom sina kunskaper och erfarenheter skapat fretagets framgngar och skter allt gllande ekonomi, marknadsfring och logistik. Bianca kan inget om detta. Bianca testar lite prover p hudcreme och har lite ider om frger p sminket. Det r den nivn som hon klarar av. Sen kan hon sitta dr och leka viktig affrskvinna nr hon stirrar ner i sin rosa prm mrkt med "Biancas viktiga papper". Verkligen serist:
https://imgur.com/a/di4CM3O

Hur lyder din definition?
Citera
2022-10-22, 23:45
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagunitas1
Mste man vara intektuell och jtteintelligent d?

Vi riktiga mn bryr oss inte om snt. r inte intresserad diskutera geopolitik, ekonomi, finans och vetenskap med min kvinna. Finns s mycket annat konversera om som bda r intresserade av.

Som kvinna vara intresserad av mode, sknhet, smink, heminredning, osv r helt okej. Verkar mest vara kvinnor som har problem med det och klankar ner p andra kvinnor fr dom r "ytliga" eller har "ytliga" intressen.

Tjafset om hennes vikt och "tstrningar" r bara phitt frn andra kvinnor som r advundsjuka och kan inte konkurrera med en vacker och attraktiv kvinna som Bianca. Frstr att det gr ont och bitterheten kommer fram..

Alltid denna klyscha om "avundsjuka" ocb "bitterhet" bara fr att man kritiserar en kvinnlig kndis... r det verkligen ditt bsta argument?
Som jag skrev i inlgget som du svarade p s r jag inte avundsjuk fr jag vrderar andra saker hgre n pengar.

Att du har simpel smak fr st fr dig. Sjlv fredrar jag en partner som kan utmana mig, argumentera fr sin sak och diskutera. Alla har vi olika preferenser. En obildad, nrmast efterbliven person som Bianca skulle jag aldrig kalla fr attraktiv.
Ointelligens, vulgrt beteende, avsaknad av allmnbildning, dligt ordfrrd, ofrmga att ta kritik (snacka om bitter och med offerkofta p) samt hemskt temperament. Skulle det vara attraktivt? Fr min del krvs det mer n utseende fr att en person ska vara attraktiv.
Vem vill vara ihop med en skyltdocka som r helt tom och innehllsls?
Nu kanske jag skakar om hela din vrld men tnk att det faktiskt inte behver vara svart eller vitt. Man kan vara kvinna och gilla sknhet och inredning MEN ven gilla att diskutera politik, filosofi, konspirationer osv.
Man kan vara bde snygg och smart. Det ena behver inte utesluta det andra.
Citera
2022-10-22, 23:47
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gharris
Kan bara hlla med.
Undra hur mycket hon fr i betalt fr att sitta dr och ltsas vara en duktig programledare?

Frhoppningsvis inte lika mycket som hon fr betalt fr att leka "affrskvinna"
Citera
2022-10-23, 00:31
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Alltid denna klyscha om "avundsjuka" ocb "bitterhet" bara fr att man kritiserar en kvinnlig kndis... r det verkligen ditt bsta argument?
Som jag skrev i inlgget som du svarade p s r jag inte avundsjuk fr jag vrderar andra saker hgre n pengar.

Att du har simpel smak fr st fr dig. Sjlv fredrar jag en partner som kan utmana mig, argumentera fr sin sak och diskutera. Alla har vi olika preferenser. En obildad, nrmast efterbliven person som Bianca skulle jag aldrig kalla fr attraktiv.
Ointelligens, vulgrt beteende, avsaknad av allmnbildning, dligt ordfrrd, ofrmga att ta kritik (snacka om bitter och med offerkofta p) samt hemskt temperament. Skulle det vara attraktivt? Fr min del krvs det mer n utseende fr att en person ska vara attraktiv.
Vem vill vara ihop med en skyltdocka som r helt tom och innehllsls?
Nu kanske jag skakar om hela din vrld men tnk att det faktiskt inte behver vara svart eller vitt. Man kan vara kvinna och gilla sknhet och inredning MEN ven gilla att diskutera politik, filosofi, konspirationer osv.
Man kan vara bde snygg och smart. Det ena behver inte utesluta det andra.
"Skit i den dr lilla horan nu" han representerar en genomsnittlig flashbackman och r redan frlorad, inte lnt att frska vervinna dom

Nu ska vi titta p kvllens avsnitt, som mste ha varit helt okay eftersom ingen klagat, hon har intervjuat ngon okndis som heter Rock
Citera
2022-10-23, 01:07
Medlem
Enmansdemos avatar
Nu har discovery lst hela genren s det gr inte ens att kolla p avsnitt 1 lngre
https://www.discoveryplus.com/se/vid...a-ganger-uggla
vad villd om att jag ska gra? eller r jag p fel sida?
Citera
2022-10-23, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
"Skit i den dr lilla horan nu" han representerar en genomsnittlig flashbackman och r redan frlorad, inte lnt att frska vervinna dom

Nu ska vi titta p kvllens avsnitt, som mste ha varit helt okay eftersom ingen klagat, hon har i
ntervjuat ngon okndis som heter Rock
Jag mste medge att Bianca r betydligt bttre n
vad jag trodde samt att hon behrskar engelska sprket vilket en del hr ondgjorde sig ver innan programmet idag ens hade snts. Att Erik igr avsljade hur de fick lst vattenproblemet var en stor miss. Att ha med flamsorna Gynning o Berg igr drog ned programmet. Idag var det t o m serist p slutet .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in