Citat:
Ursprungligen postat av
Lagunitas1
Mste man vara intektuell och jtteintelligent d?
Vi riktiga mn bryr oss inte om snt. r inte intresserad diskutera geopolitik, ekonomi, finans och vetenskap med min kvinna. Finns s mycket annat konversera om som bda r intresserade av.
Som kvinna vara intresserad av mode, sknhet, smink, heminredning, osv r helt okej. Verkar mest vara kvinnor som har problem med det och klankar ner p andra kvinnor fr dom r "ytliga" eller har "ytliga" intressen.
Tjafset om hennes vikt och "tstrningar" r bara phitt frn andra kvinnor som r advundsjuka och kan inte konkurrera med en vacker och attraktiv kvinna som Bianca. Frstr att det gr ont och bitterheten kommer fram..
Alltid denna klyscha om "avundsjuka" ocb "bitterhet" bara fr att man kritiserar en kvinnlig kndis... r det verkligen ditt bsta argument?
Som jag skrev i inlgget som du svarade p s r jag inte avundsjuk fr jag vrderar andra saker hgre n pengar.
Att du har simpel smak fr st fr dig. Sjlv fredrar jag en partner som kan utmana mig, argumentera fr sin sak och diskutera. Alla har vi olika preferenser. En obildad, nrmast efterbliven person som Bianca skulle jag aldrig kalla fr attraktiv.
Ointelligens, vulgrt beteende, avsaknad av allmnbildning, dligt ordfrrd, ofrmga att ta kritik (snacka om bitter och med offerkofta p) samt hemskt temperament. Skulle det vara attraktivt? Fr min del krvs det mer n utseende fr att en person ska vara attraktiv.
Vem vill vara ihop med en skyltdocka som r helt tom och innehllsls?
Nu kanske jag skakar om hela din vrld men tnk att det faktiskt inte behver vara svart eller vitt. Man kan vara kvinna och gilla sknhet och inredning MEN ven gilla att diskutera politik, filosofi, konspirationer osv.
Man kan vara bde snygg och smart. Det ena behver inte utesluta det andra.