Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-02, 03:09
Medlem
Allcopsarebastardss avatar
Nofap r bara runka. knulla fr du g hur mycke du vill

Sen s r det jttebra fr kroppen att inte runka. Du fr hgre testosteron, effektivare androgen receptorer och drfr du fr mer energi , mer skgg med mera.

Om ni bara visste hur mycket nring det finns i sperma som kroppen mste producera varje gng efter man runkat, istllet fr att anvndas i kroppen. Kroppen skter det av sig sjlv i form utav nattliga utlsningar. Har du lg testosteron, inga nattliga utlsningar eller svag bnge s testa nofap

Sex r dock bra och kar ditt testosteron men det r stor skillnad p sex och att runka. Du runkar bara fr att du inte kan knulla just nu men vill f en liten dopamin kick. Det r gift och beroendeframkallande

Att runka och kolla p porr sgs som perverst och till och med psykiskt sjukt frr i tiden. Nu har det blivit s otroligt normaliserat.

Kommer aldrig mer runka igen, bara knulla brudar Blir besvikna p er som fortstter att runka. Finns inga frdelar alls, bara gift fr kroppen.
Senast redigerad av Allcopsarebastards 2022-11-02 kl. 03:13.
Citera
2022-11-02, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dziwne
Ovetenskapligt dravel av MGTOW/Incel/redpill-rrelsen: https://en.m.wikipedia.org/wiki/NoFap

Inget som intresserar normalbegvade mn.

https://neurosciencenews.com/neurosc...y-brain-15354/

Normalbegvade mn frstr att porr r skadligt och har slutat med det sedan lnge.

Du hamnar mer i kategorin fr svagbegvade mn, med ett barns hjrna, och ett porrmissbruk.

OnT: Kommer inte kra ngon No Nut November, d jag sllan runkar och aldrig till porr, och inte gjort p mnga r.
Citera
2022-11-02, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasportiva
Jag r med!

Gller det bara runk eller knull ocks? Vet inte vad damen dr hemma skulle sga om en sexls mnad.

Egentligen gller det all nut, allts knull ocks
Citera
2022-11-02, 07:06
Medlem
Dziwnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
https://neurosciencenews.com/neurosc...y-brain-15354/

Normalbegvade mn frstr att porr r skadligt och har slutat med det sedan lnge.

Du hamnar mer i kategorin fr svagbegvade mn, med ett barns hjrna, och ett porrmissbruk.

OnT: Kommer inte kra ngon No Nut November, d jag sllan runkar och aldrig till porr, och inte gjort p mnga r.

Jag tittar sllan p porr, dingus.

Att ejakulera r hlsosamt.
https://www.psychologytoday.com/intl...fap-phenomenon
Citera
2022-11-02, 07:21
Medlem
Citat:
Jag tittar sllan p porr, dingus.

Att ejakulera r hlsosamt.
https://www.psychologytoday.com/intl...fap-phenomenon

Lnkade du precis en ledare, frn en psykolog, p tal om en medicinsk frga? S ja, den artikeln sger ingenting av vrde per automatik.

Sedan verkar du inte riktigt greppa vad det r man talar om, och ngot som vsterlndsk medicin i allmnhet har svrt att frst sig p.

Avhllsamhet, och sledes NoFap och den typen av ider, handlar i mngt och mycket om att kvarhlla sin sexuella energi och omvandla den till ngot annat, mer produktivt. Knappast ngot nytt under solen, och precis som att boxare och fotbollsspelare sllan har sex eller runkar dagen/dagar innan en match, s tar dessa personer det till det extrema.

Det handlar frmst om tv saker, att trna sitt mentala styrka och kvarhlla sin sexuella energi.

Efter orgasm s r man helt enkelt vekare, mentalt, och frstr du inte detta sjlv s fr du nog jobba lite p din sjlvinsikt. Visst, det finns positiva psykologiska effekter av orgasmer, men dessa r frmst i samband med ngon annan. Genom meditation och kanalisering av ens energier s kan man ka ens sinnesnrvaro och produktivitet.
Citera
2022-11-02, 07:54
Medlem
Dziwnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
Lnkade du precis en ledare, frn en psykolog, p tal om en medicinsk frga? S ja, den artikeln sger ingenting av vrde per automatik.

Sedan verkar du inte riktigt greppa vad det r man talar om, och ngot som vsterlndsk medicin i allmnhet har svrt att frst sig p.

Avhllsamhet, och sledes NoFap och den typen av ider, handlar i mngt och mycket om att kvarhlla sin sexuella energi och omvandla den till ngot annat, mer produktivt. Knappast ngot nytt under solen, och precis som att boxare och fotbollsspelare sllan har sex eller runkar dagen/dagar innan en match, s tar dessa personer det till det extrema.

Det handlar frmst om tv saker, att trna sitt mentala styrka och kvarhlla sin sexuella energi.

Efter orgasm s r man helt enkelt vekare, mentalt, och frstr du inte detta sjlv s fr du nog jobba lite p din sjlvinsikt. Visst, det finns positiva psykologiska effekter av orgasmer, men dessa r frmst i samband med ngon annan. Genom meditation och kanalisering av ens energier s kan man ka ens sinnesnrvaro och produktivitet.

LMAO, pseudovetenskapligt dravel frn ett hjrntvttat fr

"Kvarhlla sin sexuella energi", "meditation och kanalisering av energier" Jesus Christ, dra den om rdluvan din new age-idiot 🤣

https://www.medicalnewstoday.com/articles/326586
Citera
2022-11-02, 07:59
Medlem
Citat:
LMAO, pseudovetenskapligt dravel frn ett hjrntvttat fr

"Kvarhlla sin sexuella energi", "meditation och kanalisering av energier" Jesus Christ, dra den om rdluvan din new age-idiot 🤣

https://www.medicalnewstoday.com/articles/326586

Sitt du och frenetisk runka resten av ditt patetiska liv, du hade ju faktiskt en person som tyckte det var bra och ville skydda sitt egna missbruk.

Sanningen r att pojkar som inte kan hlla sig frn att dra i snabeln r veka, i hjrtat och i sjlen.

Inte konstigt att du runkar s, med spass dlig frstelse fr kroppen och dig sjlv. Hur tror du tantrasex fungerar din pajas?

Lnka studierna istllet.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/11760788/

Avhllsamhet kar testosteron, i alla fall under vissa perioder. Orgasm snker testosteron, i alla fall i nra anknytning till det.

Testosteron fr dig att m bra.
Senast redigerad av GengusKhan 2022-11-02 kl. 08:02.
Citera
2022-11-02, 09:21
Medlem
Jag lste ganska nyligen (minns inte riktigt i vilken tidning dock) att det r bra fr hlsan att d och d "rensa rren" fr att frebygga prostatacancer. Men visst, det r ju inte hlsosamt att stndigt rycka i snabeln men jag tror personligen p en sund balans. Ni som knner fr No Nut November; go for it!!! Tror p er!!
Citera
2022-11-02, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Jag lste ganska nyligen (minns inte riktigt i vilken tidning dock) att det r bra fr hlsan att d och d "rensa rren" fr att frebygga prostatacancer. Men visst, det r ju inte hlsosamt att stndigt rycka i snabeln men jag tror personligen p en sund balans. Ni som knner fr No Nut November; go for it!!! Tror p er!!

Lgt testosteron r ocks bra fr att motverka prostatacancer, s du kan ju alltid hra om att f bli kemiskt kastrerad?
Citera
2022-11-04, 19:28
Medlem
Ja vad kul jag r p, jippie. Fr er som r oroliga fr prostatan eller att era bollar ska sprngas, oroa er inte. Kroppen r en fantastisk maskin och skter utlsningen sjlv under smnen. Tar ju sin tid sklart, mnader ibland. Men nr det vl hnder, jvlar vilka smutsiga drmmar man har d.
Citera
2022-11-05, 08:16
Medlem
November r ju prostatacancermnaden.
D borde det vl rimligtvis vara obligatoriska utlsningar varje dag. Regelbundna sdestmningar minskar ju risken fr sjukdomen. Jag kommer iaf se till att min man fr tmma sig minst en gng om dagen.
Sen kan ju lite prostatamassage inte heller vara fel
Citera
2022-11-05, 13:19
Medlem
Finns en nofap-trd.
Jag har rligt talat inte sett enda enda man som angett att semen retention inte haft ngra frdelar.
De enda som avfrdar det r de som inte lyckas gra det.
Energin och den mentala klarheten man fr r utanfr denna vrld.

Nofap brukar i mnga fall ven leda till spirituellt uppvaknande. Nr du vaknat blir ditt liv aldrig sig likt igen. Du kommer att se igenom hela illusionen och fngelset vi lever i och frst varfr vi r hr.
Alla mn br hlla inne sin sd.

r man i ett frhllande just nu kan man kra Karezza-metoden. Man r helt enkelt intim p ett djupare plan utan dunka dunka och sprut.
Senast redigerad av VillJalentine 2022-11-05 kl. 13:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in