Citat:
Ursprungligen postat av
Neida
Styrka? Jag lastade flygplan med en bodybuilder. En stor kille full av anabola och han var en av de sämsta lastarna då han hade nog med att flytta på sin stora kropp. Att dessutom sväng runt, kasta och lyfta 150 väskor x 25 kg var ingen hit. Han blev utmattad långt före oss som hade medfödd naturlig styrka och en kropp med naturliga proportioner. Bodybuilders är mycket svagare än man kan tro.
Gamla tiders bönder är och var starka. Feminina bodybuilders är i praktiken oftas inte det. Dessutom... vem försöker ni imponera? Andra killar på gymmet? Har fortfarande inte mött en enda kvinna som tycker bodybuildare är attraktiva.
Hörro gubbtjuv! Vem har snackat om anabola? Är du verkligen så pantad så du tror att alla som kliver in i ett gym alltid tar anabola och är fyrkantig ssom ett kylskåp?
Nix. När jag har kläder på mej ser jag ut och rör mej som vilken atletisk byggd person som helst. Anabola tillhör det förgångna och används mest av folk med mindervärdeskomplex och för att kompensera en viss manlig kroppsdels minimala storlek.
För egen del är det köttbullar och annan husmanskost som gäller. Kanske lite större portioner än genomsnittet men man blir hälsosamt hungrig av att flytta tonvis med skrot under någon timme i gymmet.
Alla kan ju inte kasta väskor 8 timmar om dagen och måste hitta andra vägar att stimulera kroppen efter dagsens slit vid tangentbordet.
Jag skiter i om någon blir imponerad men det är alltid trevligt med kvinnlig uppskattning. Gymmen är numera omkring 50/50 när det gäller män och kvinnor.. Vi lever inte på 1800talet gubbe lilla. Dags för dej att komma ifatt verkligheten eller fortsätta sova bakom din skärm din tangentbordskrigare.