Citat:
Ursprungligen postat av
nomen.nescio5
lol du är en riktig åsna vet du det. svennar har en historia som är över 10000 år lång och om du sagt till någon svenne de första 12950 åren att negrer och araber har "rätt" att bo och leva i sverige och beblanda sig med svennarna så hade dom allvarligt skrattat åt dig och låst in dig som den åsna du är fucking slinky, jag svär.
det är bara de senaste 50 åren som är en fuuucking piss i havet som ni blivit bögkramare och blatteälskare jag förstår inte vad som gick snett? era förfäder hade legit varit så besvikna över hur ni blivit tror jag. kan sjäv må dåligt ibland över att mina föräldrar flydde istället för att kämpa som många andra o vad mina förfäder skulle tycka att jag bor vid jävla nordpolen med massa suedis som tycker mer om invandrare än sin egen folk. jag kan skämmas över det, men ni verkar på allvar stolta över er "tolerans" eller vad ni kallar den? jag fattar inte hur svennar tänker, jag har försökt men jag kan bara inte se vad ni tjänar på att sära på eran röv och bjuda in främlingar att knulla er
låter kanske förnedrande men jag e seriös o menar inget illa mot svennar (annat än du då din fucking åsna Barbe)
Vi försöker att inte göra skillnad på människor.
På det sättet. Läget har blivit rätt så sjukt här i landet.
Det är för att satan har fått styra utvecklingen till mångt och mycket.
Jag tror det största problemet är avsaknaden av kunskap. Kunskap om mänskligheten.
Vår uppkomst och historia. Vi vet inte vilka vi är eller hur vi ska göra.
Känns som vi är på en soptippsplanet.
Vi är de allra flesta av oss väldigt skadade.
Vet inte vem vi ska ty oss till. Ska vi våga tro? Och leva därefter. Vi har lärt oss en massa onda ting.
Det finns säkert fristäder för de mogna visa och kunniga, och de "små"
Där de utgår ifrån på sina gudomliga uppdrag.
Sverige borde ta tag i det här på allvar och i kristi namn institutionera säkert större delen av befolkningen.
Uppfostringsläger. Vi kan klara upp det här och nu. I Guds namn.
Det här är sjukt. Fram för fucking koncentrationsläger. I kärlekens namn.
Ta ansvar!