Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-24, 21:29
  #1
Medlem
3 olika kvinnor vill gifta sig med mig. Nyfiken på hur andra skulle resonerat i min situation.

Alla tre vill gifta sig och skaffa barn med mig. Lutar åt C) men nyfiken på hur andra skulle resonerat i min situation.

Jag är säker på några här kommer tro att jag hittar på - B) förslog att jag skulle lägga ut det här för att e hur folk reagerar eftersom och få lite perspektiv.

A) 33 år. Lång och storbystad, bor nu i USA, förmögen, varm delstat, studerat på elituniversitet, dock lite ytlig och barnslig (har alltid fåt allting ordnat antar jag) och inte alltid så stimulerande även om vi har kul ihop. Kan också vara lite av en prinsessa. Inte alltför stimulerande att prata med. Lätt en 8-9. Vll ha barn omedelbart.

B) 41 år. Okonventionell personlighet med arbete som fristående konsult. Byggt sig själv en mindre egen förmögenhet och extremt driftig. Låter mig ligga med andra och anordnar ofta också trekanter med andra tjejer. Känner mig dock ostimulerad av våra konversationer. Dock extremt omtänksam och lojal. Vill inte skaffa barn direkt, men har fryst in sina ägg.

C) 37 år. Brittisk executive på framgångsrik tech startup som sysslar med självkörande bilar. Extremt intelligent med doktorsexamen från brittiskt elituniversitet. Jobbat på MBB och blev erbjuden roll som junior partner innan hon valde att sluta. Bra humor och enormt mycket insikt. Känner mig enormt stimulerad av att prata med henne. Den som jag känner mest för, men jag är kanske nyförälskad. Lång (c. 180 cm) men kanske 6-7. Villig att frysa och vänta med barn.
__________________
Senast redigerad av EBITDADDY 2022-11-24 kl. 21:36.
Citera
2022-11-24, 21:31
  #2
Medlem
Elekensas avatar
Vilka fantasier vissa går runt och har. Fan lägg din tid och energi på något vettigt istället för att hitta på historier som du skriver ut på flashback.
Citera
2022-11-24, 21:31
  #3
Bannlyst
Spontant känns alla skit tråkiga. Dessutom verkar ju ingen bo i tråkiga Sverige… Ta någon vettig!
Citera
2022-11-24, 21:32
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elekensa
Vilka fantasier vissa går runt och har. Fan lägg din tid och energi på något vettigt istället för att hitta på historier som du skriver ut på flashback.

Får ta det som en komplimang över att jag lyckats bra. Inget är påhittat.
Citera
2022-11-24, 21:33
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KoVidNitton1337
Spontant känns alla skit tråkiga. Dessutom verkar ju ingen bo i tråkiga Sverige… Ta någon vettig!

Vad gör dem tråkiga menar du?
Citera
2022-11-24, 21:35
  #6
Medlem
Smugumins avatar
Om framtida barn är viktigt för dig skulle jag satsat på A enbart pga åldern
Citera
2022-11-24, 21:35
  #7
Medlem
Har du ens träffat dem? Giftemål redan? Låter lätt obegripligt och dumt.

Jag säger ingen. Har du inte en klockren kandidat som överglänser de andra så är ingen av dem rätt. Ska du gifta dig ska du vara hundra procent saker och inte välja mellan flera.

*matar trollet*
Citera
2022-11-24, 21:36
  #8
Medlem
Severlohs avatar
Eftersom du tänker barn med henne så får du ju i det här påhittade scenariot välja A, då hon är den enda som inte är för gammal för det.
Citera
2022-11-24, 21:36
  #9
Medlem
Fantasier är underbart, de driver människor framåt till viss del. Sen finns det fantasier som ruinerar människor. Det sistnämnda är såna som du har. Sök hjälp innan du blir så bitter av verkligheten att det slår slint och har ihjäl någon.

Verkligheten är inte så farlig, jag lovar!
Citera
2022-11-24, 21:37
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alfhildr
Har du ens träffat dem? Giftemål redan? Låter lätt obegripligt och dumt.

Jag säger ingen. Har du inte en klockren kandidat som överglänser de andra så är ingen av dem rätt. Ska du gifta dig ska du vara hundra procent saker och inte välja mellan flera.

*matar trollet*

Jag har umgåtts mycket med alla tre. Skulle nog vara C) som är klockren.
Citera
2022-11-24, 21:38
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Eftersom du tänker barn med henne så får du ju i det här påhittade scenariot välja A, då hon är den enda som inte är för gammal för det.

Gjorde B gravid för 2 år sedan (hon gjorde abort), så det är väl inte omöjligt i senare ålder heller.
Citera
2022-11-24, 21:38
  #12
Medlem
Skit i pengar...man kollar såklart hur deras morsor ser ut..då får du svaret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in