Flashback bygger pepparkakshus!
2022-11-24, 19:02
Avstängd
Men om detta ej är live kommer folk spoilra vinnaren om detta spelas in 9 decrmber och sänds 15 december?. Svårt att göra det live. 1 avsnitt är 42 min. Då spelar de in 1,5 till 2 timme per avsnitt. 2 timmar ggr 2 = 4 timmar plus 30 min paus då stämmer det. Finalen är alltid 2 avsnitt som srn klipps ner till 42 min. Men hur det ksn ta så mycket längre fattar jag ej set brukar barabli 2 kategorier kvar
Citera
2022-11-24, 22:07
Medlem
Ebba visar hud

Passar bra till kvällens Porry-tema
Citera
2022-11-24, 22:15
Medlem
Oakenshields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Svennis är iskall, han tittar knappt på henne när hon försöker få igång honom.

Det hade inte jag heller gjort. Den mest irriterande konstant gapande deltagaren i serien. Icke det minsta attraktiv på något som helst vis. Fyfan.
Citera
2022-11-24, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oakenshield
Det hade inte jag heller gjort. Den mest irriterande konstant gapande deltagaren i serien. Icke det minsta attraktiv på något som helst vis. Fyfan.

Men nu är du orättvis, inte konstant gapande väl? 🤔 Hon är ju fin!

Och nog spelar Svennis tystlåtenhet in en del, han säger ju inget alls spontant, nån i buren måste väl iaf hålla lite låda, göra ’bra tv’.
Citera
2022-11-25, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Men nu är du orättvis, inte konstant gapande väl? 🤔 Hon är ju fin!

Och nog spelar Svennis tystlåtenhet in en del, han säger ju inget alls spontant, nån i buren måste väl iaf hålla lite låda, göra ’bra tv’.

Hon är irriterande och osympatisk. När Svennis för en gångs skull hade några rätt så körde hon över honom med sina felaktiga svar givetvis.
Citera
2022-11-25, 15:28
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oakenshield

Thomsgård är ju något irriterande kulturelit stockholmssnonb självgod feminist osv, men tänk dig själv att sitta med Svennis då? Han är ju stendum.och okarismatisk. Visa lite empati där
Citera
2022-11-25, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Ebba visar hud

Passar bra till kvällens Porry-tema

Blir ju lite extra när nån som Ebba gör det. Känns lite mer privat på nåt vis. Gillar henne. Hon har klass.
Citera
2022-11-27, 22:34
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Undrar hur Olof Lundh kommer lyckas klämma in ett Alla mot Alla-slutspel. Han lär ha fullt upp nere i Qatar fram till mitten av december.
Höjdpunkten varje säsong är när otrevliga Olof och Ebba åker ut, så hoppas han lyckas finna en lucka.

Tycker hela programmet är designat för att de ska vinna, ändå lyckas de inte pga det finns några jättestjärnor som Joar, Erik Haag och Hanna Hellqvist.

Olof och Ebba slarvar aldrig bort några poäng genom att någon är för ödmjuk gentemot någon annan. Olof maxpresterar alltid i under pressure samt tävlingar där man ska rycka snabbt.

Men de är inte mest allmänbildade, därför ska de inte vinna.
Citera
2022-11-28, 18:21
Medlem
Mattelols avatar
Citera
2022-11-28, 22:35
Medlem
Idag är det rekord i kläng på Svennis från Thomsgård.. helvete alltså.
Citera
2022-11-28, 23:11
Medlem
peterZiipens avatar
HAHAHAHA vilken jävla resa Svennis tog med oss på när han skulle besvara vad Isak kostade vid överföringen till Newcastle.

Filip: "Vad kostade Alexander Isak när han gick till Newcastle"?
Lina: "Det finns ingen mer i Sverige jag litar på när det kommer till den här frågan än dig.
Lina Åå, nu pekar han på hamburgersiffran..." (330 000kr)
Svennis: "...i miljarder kronor? ...fem?"
Lina: "FEM MILJARDER KRONOR!? Vilka summor? Otroliga summor!"
Svennis: "nae. femtiiiiiimiljoner... nånting?"
Fredrik: "Det är en väldig skillnad."
Svennis: "Aa, pund."
Citera
2022-11-28, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ny.Koala
Hon är irriterande och osympatisk. När Svennis för en gångs skull hade några rätt så körde hon över honom med sina felaktiga svar givetvis.

Fast det där med att ”köra över” någon handlar väl ändå helt enkelt bara ofta om att man sitter och spånar hit o dit med olika förslag o gissningar och sen enas om nåt.
Sen kan det bli rätt. Eller fel.
Om sen tex Svennis är säker på sin sak så skall han inte låta sig domineras! Han har ju för böfvelen dinerat med Drottningen av GB!

Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Blir ju lite extra när nån som Ebba gör det. Känns lite mer privat på nåt vis. Gillar henne. Hon har klass.

Onekligen har hon klass!

Vilken säkert stör en o annan.

Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Idag är det rekord i kläng på Svennis från Thomsgård.. helvete alltså.

En tydlig upptrappning. Och hon bjöd också in sig till poolbadande på Svennis residens.

Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
HAHAHAHA vilken jävla resa Svennis tog med oss på när han skulle besvara vad Isak kostade vid överföringen till Newcastle.

Filip: "Vad kostade Alexander Isak när han gick till Newcastle"?
Lina: "Det finns ingen mer i Sverige jag litar på när det kommer till den här frågan än dig.
Lina Åå, nu pekar han på hamburgersiffran..." (330 000kr)
Svennis: "...i miljarder kronor? ...fem?"
Lina: "FEM MILJARDER KRONOR!? Vilka summor? Otroliga summor!"
Svennis: "nae. femtiiiiiimiljoner... nånting?"
Fredrik: "Det är en väldig skillnad."
Svennis: "Aa, pund."

Det var en svettig resa. Men han landade ju ganska bra till slut. Gav ingen poäng men lite heder i behåll.
Senast redigerad av Proggrogg 2022-11-28 kl. 23:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in