2022-08-13, 14:58
Medlem
Adrenaline976s avatar
TMM r redan igng och folk har brjat spela igen. Public matches, midwars likas. HoN r precis s som det var innan med stats, rank/mmr osv. ven allt i HoN store finns kvar att anvnda/kpa.
Man skapar nytt account och spelar frn scratch. Servrarna ligger i Danmark och man kan spela i alla regioner.

Introductions video....
https://youtu.be/3T2hnXoDdxY

Finns ven report system.

Mste knnas surt fr Garena/Frostburn att HoN fortfarande spelas precis s som det var innan haha.

Jag vill ge creeds till Team Kongor som lyckats med det hr!
Senast redigerad av Adrenaline976 2022-08-13 kl. 15:57.
Citera
2022-11-22, 21:12
Medlem
Bomullsvantens avatar
Vilken nostalgi!
Ngon mer som prvat/spelar p de privata servrarna?
Citera
2022-12-11, 14:12
Medlem
ekmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomullsvanten
Vilken nostalgi!
Yes, tycker det r bttre nu n frr, folk r inte lika efterblivna och omogna och gr snabbare att komma in i game, kortare ktider.
Citera
2023-08-07, 17:11
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomullsvanten
Vilken nostalgi!

Citat:
Ursprungligen postat av ekmannen
Yes, tycker det r bttre nu n frr, folk r inte lika efterblivna och omogna och gr snabbare att komma in i game, kortare ktider.

Det fungerar alldeles perfekt och r bttre n tidigare. Team Kongor har gjort det riktigt bra och det gick frn att vara ett dead-game till ett hype-game!

Laddar, ranked, public, turneringar m.m. finns och r just nu, 7105 spelare online, s riktigt kul att spelet r tillbaka s att sga!
Mnga gamla pro spelare har kommit tillbaka.
Man fr 5k gold och 25k silver nr man skapar ett account.

Spelet knns fr vrigt s som det gjorde nr det slpptes efter betan, 2009. Kung!
Senast redigerad av Adrenaline976 2023-08-07 kl. 17:17.
Citera
2024-08-25, 10:38
Medlem
Flurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Det fungerar alldeles perfekt och r bttre n tidigare. Team Kongor har gjort det riktigt bra och det gick frn att vara ett dead-game till ett hype-game!

Laddar, ranked, public, turneringar m.m. finns och r just nu, 7105 spelare online, s riktigt kul att spelet r tillbaka s att sga!
Mnga gamla pro spelare har kommit tillbaka.
Man fr 5k gold och 25k silver nr man skapar ett account.

Spelet knns fr vrigt s som det gjorde nr det slpptes efter betan, 2009. Kung!

Nice! Blir ladda ned direkt. Gr de uppdateringar, typ nya heros med?
Citera
2024-08-26, 23:16
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flurp
Nice! Blir ladda ned direkt. Gr de uppdateringar, typ nya heros med?
Jajamn! Sjlva spelet uppdateras med nya patchar fr buggfix m.m. Dock vet jag inte hur ofta det uppdateras med heros men det finns ett team inom Kongor som skter det, ven fr items, buff, rework och nerfs etc. Det r rtt mnga inom Project Kongor och mnga fler spelare online n tidigare, allts vi pratar 1000k+ spelare varje dag. Hontour kommer ocks. Spelserverar har bttre ping samt fler servrar. Deras reporting system r grymt!

Detta r det absolut bsta MOBA spelet i denna kategori. Allt flyter p 100% hela tiden jmfrt med Dota2, LoL eller Strife.

Kr hrt! Vi ses p Laddern
Senast redigerad av Adrenaline976 2024-08-26 kl. 23:45.
Citera
2024-09-02, 20:57
Medlem
Jag fattar inte varfr fretaget som ger HoN kunde inte bara hlla servrarna uppe. Kan inte vara s kostsamt? Om Project Kongor kan, s borde ven dom? Eller ge bort spelet till allmnheten eller ngot. Frskte mig p LoL men kan bara inte. HoN r verlgset bst motorik, ljud och atmosfr.
Citera
2024-09-11, 15:39
Medlem
tomperss avatar
Det blir verkligen till att ladda hem s man kan ta en match fr nostalgins skull!
Citera
2024-09-22, 22:57
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantz3n85
Jag fattar inte varfr fretaget som ger HoN kunde inte bara hlla servrarna uppe. Kan inte vara s kostsamt? Om Project Kongor kan, s borde ven dom? Eller ge bort spelet till allmnheten eller ngot. Frskte mig p LoL men kan bara inte. HoN r verlgset bst motorik, ljud och atmosfr.
Det var en kostnadsfrga samt fr liten playerbase, drav att FB la ner det. Men spelet lever vidare och r exakt samma som tidigare frutom andra gare. Project Kongor kr spelet nu. Skillnaden r att det r flera tusen mer spelare online nu n tidigare.
Citat:
Ursprungligen postat av tompers
Det blir verkligen till att ladda hem s man kan ta en match fr nostalgins skull!
Kr hrt!
Senast redigerad av Adrenaline976 2024-09-22 kl. 23:02.
Citera
2024-09-23, 02:04
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantz3n85
Testa Dota2 istllet fr LoL. Mycket mer likt HoN. Det var verkligen samma spel. Fick Divine 1-rank efter ngra mnader.

Krde ngra matcher HoN via Project Kongor fr ngra veckor sedan, och Dota knns faktiskt mycket bttre n HoN.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in