Citat:
Ursprungligen postat av
Petermadsen
Ja, det är sjukt mycket lägre risk att bli haffad på TM jämfört med att besöka lägenhetsbordeller. På massagesalonger är massagen täckmantel. Sedan finns det tex. I Stockholm så sjukt många salonger att det inte finns resurser hos polisen att spana och göra tillslag. Jag har varit kund säkert sedan 2000 (22 år) med ett snitt på 3 besök i månaden 12x22x3=792 besök. Har fått massage, HE och göka till en kostnad på säkert drygt en halv miljon på dessa 22 år. Hua😬.
Jag har aldrig sett en enda polis.
Vad är jag noga med då?
1. Tar aldrig med annat än bilnycklar och kontanter.
2. Parkerar nått kvarter bort.
3. Betalar alltid kontant. Punkt 1 sa ju det.
4. Om det sprutas i gummi så tar jag med gummi inklusive papper och spolar ner i toaletten efter min dusch. Satsen på magen medför att upptorkningspapper åker samma öde till mötes.
5. Eventuell föråkare som kan sippra ut på handduken vid magläge när det snuddas för mycket på pung är dock som blir kvar som bevis. Men vad fan. Är det förbjudet att få stånd och lämna föråkare på handduken? Ja om polisen mot förmodan vid tillfälle haffa mig utanför porten, toppsa mig och sedan konstatera att det är mina fiskar på handduken så får jag väl säga att det rann ut en föråkare men att 1:a loppet i tävlingen blev inställt pga dåligt väder.
Följer man ovan regler så ska det till mycket för att haffas.
Jag är osäker på om polisen har rättighet att så att säga storma stället, rycka upp dörren precis när satsen lämnar pungen och seglar ut i friheten. Eller precis när man står där med en tuss toalettpapper i handen och en fylld kondom i andra handen. Då blir det jobbigt att förklara vad man just har gjort😬.
Håller med om det mesta, risken att åka dit är närmst obefintlig, alltså det genomförs säkerligen 100 000- tals köp årligen och polisen gör kanske en par, tre stora razzior/år där det kanske lagförs något 10-tal som dubbelswishat. Inte ens polisen kan tycka att detta är något att prioritera, i realiteten är köpet fortfarande ett bötesbrott. Att spana på en thaisalong flera dagar för att i bästa fall kanske gripa någon för koppleri och möjligtvis ett, par, tre stycken köpare som råkat dubbelswishat....men alltså tom polisen fattar ju att
detta är ett totalt resultslöseri.....