Citat:
Ursprungligen postat av
peterZiipen
Om du vill ha feedback, så skulle jag säga att Ebba ska ner i alla fall två hack. Hon är duktig på att låtsas veta saker; hon återupprepar saker som Olof sagt, samt sneglar alltid på hans papper när han skriver. Sen är hon alltid noga med att poängtera när hon väl kan saker. Gry Forssell var lite likadan på det sättet. Med det sagt, hennes Under Pressure i finalen var imponerande!
Sen måste väl Leif, Dilba och Larsson ner på samma nivå som Tony och Svennis.
Feedback är alltid skoj! Kan möjligen köpa att Ebba ska ner ett hack, men inte mer. Säger inte att hon hade slagit exempelvis Jonathan heads-up bara för att jag ger henne högre betyg denna säsong, men hon kompletterar Olof bra. Var även duktig i finalen, å det blev ju direkt avgörande såhär i efterhand att hon slog Annika i deras UP-möte, kändes ovisst på förhand hur den UP-duellen skulle gå.
Henke var nog sämst av dom tre du nämner där, han bidrog verkligen inte med mycket mer än en par poäng per match i snitt. Dock så bidrog ju inte Svennis och Tony ens med 5 poäng på hela säsongen vad jag minns? Leif & Dilba var allt annat än bra, men dom tog tvåsiffrigt i varenda avsnitt och snittade nog 13-14 poäng per avsnitt. Det är ändå nivåer över det Tony & Svennis åstadkom måste jag säga.