2022-12-14, 18:37
Medlem
Som någon tv-krönikor skrev; Harry och Meghan bölar som om de flytt från massmördare.
Citera
2022-12-15, 05:25
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Det är kul att läsa engelsk media, där allt är tillåtet. Offentliga personer och kungshusets medlemmar diskuteras friskt. Allt missnöje vädras och ingen person slipper undan medborgarnas granskning och eventuella vrede.

Det betyder i skarpt läge att Kung Charles och övriga familjen inget har att oroa sig för, eftersom media inte attackerar dem.

Harry är ett psykfall, i händer på en psykopat enligt en generös rådande mening. Det är hans ventil när han vill hem.

"JEREMY CLARKSON: I had argument with someone – we both agreed Meghan Markle is unhinged monster, but couldn’t agree just how awful she is".

https://www.thesun.co.uk/news/207082...remy-clarkson/

Edit.

Det var länken nedan jag baserade mitt inlägg på.
https://www.thesun.co.uk/fabulous/20...c_article=true
Harry har blivit väldigt tunnhårig!
Kommer att få broderns flint om några år.
Citera
2022-12-15, 06:31
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Harry har blivit väldigt tunnhårig!
Kommer att få broderns flint om några år.

Ja, det verkar ligga i släkten. Edward är nästan helt skallig nu, Andrew är tunnhårig. Charles har väl klarat sig bäst. Jag fattar inte varför William inte använder toupé... skulle göra SÅ stor skillnad.
Citera
2022-12-15, 15:40
Medlem
snowbells avatar
Här kommer en länk till Daily Mail, med många bilder med undertexter från de tre senaste avsnitten av parets Netflix-serie. Jag har inte sett dessa avsnitt ännu, och vet inte heller om jag vill offra den tiden, men jag tycker det verkar vara en bra sammanfattning i den här artikeln.
Bl a säger det självgoda paret att de andra i kungafamiljen var avundsjuka för att Meghan gjorde jobbet bättre än de "gamla" i RF....

https://www.dailymail.co.uk/news/art...lix-drops.html
Citera
2022-12-15, 18:27
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen

Det var länken nedan jag baserade mitt inlägg på.
https://www.thesun.co.uk/fabulous/20...c_article=true

Solklart att aningslöse Harry blev snärjd av Meghan. Han verkar så blåögd och godtrogen eller så spelar han dum. Trodde att alla stjärnor stod i linje med varandra på himlen och att ödet förde dem samman.

När ska han fatta att han blev uppraggad av en golddigger som parasiterar på hans kändisskap ?
Citera
2022-12-15, 18:29
Medlem
Megan och hennes äckliga syster ligger bakom hela den här cirkusen från början till slut. Harry har inte en chans mot den luttrade ormen.
Som vanligt lämnar kvinnor som megan ett spår av förödelse och förstörda relationer bakom sig.
Citera
2022-12-15, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
Megan och hennes äckliga syster ligger bakom hela den här cirkusen från början till slut. Harry har inte en chans mot den luttrade ormen.
Som vanligt lämnar kvinnor som megan ett spår av förödelse och förstörda relationer bakom sig.
Menar du halvsystern S Markle eller någon annan?
Citera
2022-12-16, 12:21
Medlem
Tänker inte se den senaste men läste referat som var länkat till i tråden. Det handlar om att de först hade tänkt flytta till NZ eller Sydafrika. Nu när de inte är så populära som de hade hoppats i Hollywood så kanske de behöver flytta därifrån då det blir så uppenbart att det är stora grejer på gång bland kändisarna och de är aldrig bjudna. Men W&K är bjudna ibland.

De bjöd ju en massa kändisar som de inte kände till sitt bröllop. De trodde väl att de skulle bjuda tillbaka. Men det gick inte som de tänkt sig. Jag tror att kändisarna kände att de var märkliga som bjöd in så många kändisar som de inte kände men hon bjöd bara sin mamma. Sen så har de väl läst turerna om hur de både säljer ut hennes och hans familj och förstår att det kostar att ens vara i närheten av dem.
Citera
2022-12-16, 13:03
Medlem
Enydrions avatar
Tror ni kungahusets försvarslinje att allt Harry och Meghan säger är lögn och att allt från kungahuset är sanning blir framgångsrik?
Citera
2022-12-16, 13:09
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Tror ni kungahusets försvarslinje att allt Harry och Meghan säger är lögn och att allt från kungahuset är sanning blir framgångsrik?
Det Engelska Kungahuset är då konservativt så man kan inte se om ngt är fel av vad man gör oavsett vad M&H gör och säger det är fel för dem klarar inte kanske av inse att sanningen är rätt nära, Sak samma i tråden man skyller M för att hon är problemet fast problemet ligger lika mycket på Kungahuset men vägen att få folk förstå det fungerar inte!

Kungahuset i sig behöver moderniseras och vara mer transparent i sina uttalanden och vad dem gör just den Engelska är inrutat och bryter man mönstret så faller man ur ramen, Man ser Svenska Kungahuset håller på med en förnyelse och moderniserar det hela medans Charles är rätt inrutad och svårt att se utanför ramen!
Citera
2022-12-16, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion

Kungahuset har meddelat att de inte kommer att kommentera Netflix-serien eller Harry och Meghan.

Men beroende vad som kommer i Harrys bok om sig själv den 10 januari så kan de ju komma att göra det beroende på vad som står där.
Citera
2022-12-16, 13:46
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Kungahuset har meddelat att de inte kommer att kommentera Netflix-serien eller Harry och Meghan.

Men beroende vad som kommer i Harrys bok om sig själv den 10 januari så kan de ju komma att göra det beroende på vad som står där.
Jaha, är det någon ny policy?

Det jag råkat läsa är att Meghan visst fick undervisning i att representera och att William inte kommer att se Netflix serien, även att de haft en fotograf inne i palatset utan tillstånd, så om inte kungahuset gått ut med det så har väl personalen gjort det. Om personalen läckt allt detta olovandes så borde de väl leta upp dessa läckor om de inte var meningen?

Har laddat ner serien så får se om jag tittar på den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in